Femke De Grote (Vanya Wellens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Re: Femke De Grote (Vanya Wellens)
Na vanavond ben ik toch wel benieuwd hoe Femke zich hier nog uit gaat redden. Rafael kan dan misschien wel fout bezig zijn geweest, maar Femke heeft minstens even fout gehandeld.
Als Peter zich de woorden van Rafael nog kan herinneren achteraf, dan denk ik dat Femke alles kwijt is... En ik zou Peter in dat geval eigenlijk geen ongelijk kunnen geven.
Als Peter zich de woorden van Rafael nog kan herinneren achteraf, dan denk ik dat Femke alles kwijt is... En ik zou Peter in dat geval eigenlijk geen ongelijk kunnen geven.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
lord F.
- Poster rang 5

Hij zal alleszins eerst een woordje uitleg nodig hebben.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
norake
- Nog geen rang
-
fresia
- Poster rang 1

In feite is het voor een heel groot deel de schuld van Femke wat er nu gebeurd is.
als er een breuk met Peter komt, ja eigen schuld dan
als er een breuk met Peter komt, ja eigen schuld dan
0 x
- eddy en nancy
- Poster rang 3

- Contacteer:
Erg wat Femke meemaakt, maar voor de relatie met Rafael heeft ze zelf gekozen. Ze had al langer kunnen doorhebben dat die gast niet normaal is, zou het dan toch waar zijn van die domme blondjes ?
Eddy
Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
- smurfin
- Poster rang 2

Nee, er was op één of andere manier gewoon een heel speciale band tussen haar en Rafaël.
0 x
-
fresia
- Poster rang 1

Wel een band die op gegeven moment ongezond was
De gevolgen ervan zien we nu
De gevolgen ervan zien we nu
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Bon, Femke ondervindt nu de gevolgen van haar seksuele avontuurtje met Rafaël. Ik vind het wel zielig voor Peter dat hij nu min of meer helemaal alleen staat. Femke heeft het echt helemaal verkeerd aangepakt. Ze was beter eerder eerlijk geweest tegen Peter maar dat heeft ze niet gedaan. Anderzijds is Peter ook een keer vreemd gegaan en toen is Femke een tijd van de aardbodem verdwenen, toch? Dus het staat nu wel quitte of ik moet weer hebben geslapen.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
lord F.
- Poster rang 5

goh, "quitte" >> ze is wel vreemdgegaan met haar broer in zijn eigen huis. Toch wel redelijk ziek.Kwast schreef:Bon, Femke ondervindt nu de gevolgen van haar seksuele avontuurtje met Rafaël. Ik vind het wel zielig voor Peter dat hij nu min of meer helemaal alleen staat. Femke heeft het echt helemaal verkeerd aangepakt. Ze was beter eerder eerlijk geweest tegen Peter maar dat heeft ze niet gedaan. Anderzijds is Peter ook een keer vreemd gegaan en toen is Femke een tijd van de aardbodem verdwenen, toch? Dus het staat nu wel quitte of ik moet weer hebben geslapen.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Nou ja... dat is zeker redelijk ziek. Wat heet dat is gestoord maar feit is wel dat Peter ook iets op zijn kerfstok heeft.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

ja, maar met je secretaresse de koffer induiken is nog net iets "begrijpelijker" dan met je broer.Kwast schreef:Nou ja... dat is zeker redelijk ziek. Wat heet dat is gestoord maar feit is wel dat Peter ook iets op zijn kerfstok heeft.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Klopt, zeker als het een rosse is!
(sprak de rosse )
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Ik vind de twee niet met elkaar te vergelijken eigenlijk.
Peter was er van dag 1 niet blij mee dat Rafael bij hen woonde, de sfeer was met momenten echt wel om te snijden.
De manier waarop Rafael Peter soms ook behandelde (en omgekeerd)... die mannen verdroegen elkaar alleen omdat ze Femke allebei graag zagen.
Als zo'n man, die dan ook nog de broer is van je geliefde, jouw bed dan ook nog eens gebruikt...
Dat vind ik toch anders dan de (geraffineerde) manier waarop Nina Peter verleidde.
Peter is en blijft een man.
Dus nee, Femke gaat in deze (voor mij dan) zeker niet vrijuit onder het mom van 'hij heeft het ook gedaan'.
Peter was er van dag 1 niet blij mee dat Rafael bij hen woonde, de sfeer was met momenten echt wel om te snijden.
De manier waarop Rafael Peter soms ook behandelde (en omgekeerd)... die mannen verdroegen elkaar alleen omdat ze Femke allebei graag zagen.
Als zo'n man, die dan ook nog de broer is van je geliefde, jouw bed dan ook nog eens gebruikt...
Dat vind ik toch anders dan de (geraffineerde) manier waarop Nina Peter verleidde.
Peter is en blijft een man.
Dus nee, Femke gaat in deze (voor mij dan) zeker niet vrijuit onder het mom van 'hij heeft het ook gedaan'.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
^ Vind ik ook.
In het geval van Femke en Rafael kun je ook niet meer van een "slippertje" spreken eigenlijk. Daarvoor zit de hele situatie veel te ingewikkeld in elkaar en heeft het veel te lang geduurd.
Bovendien deed Femke tegenover Peter al die tijd alsof er geen vuiltje aan de lucht was wat hun relatie betreft. Ze ging zelfs met hem voor een kind.
Dan komt dit alles voor hem toch nogal als een schok, kan ik me zo voorstellen...
In het geval van Femke en Rafael kun je ook niet meer van een "slippertje" spreken eigenlijk. Daarvoor zit de hele situatie veel te ingewikkeld in elkaar en heeft het veel te lang geduurd.
Bovendien deed Femke tegenover Peter al die tijd alsof er geen vuiltje aan de lucht was wat hun relatie betreft. Ze ging zelfs met hem voor een kind.
Dan komt dit alles voor hem toch nogal als een schok, kan ik me zo voorstellen...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
norake
- Nog geen rang