Anders leggen ze er toch niet zo de aandacht op.
Luc heeft hem wel een job en vooral een inkomen gegeven.doken18 schreef:Die Luc die blijft toch zakken in mijn achting hoor.
Als hij in de put zat, en zijn verdriet en frustratie wou weg drinken, dan was Eddy een goede kompaan.
Maar als Eddy in de puree zit (ook al is het zijn eigen fout) dan laat hij hem gewoon stikken en is hij Zijn baas en niet zijn vriend
Is dat niet eerder om zijn eigen probleem op te lossen, veel werk en volk te kort nu Guy daar niet meer werkt.lord F. schreef:Luc heeft hem wel een job en vooral een inkomen gegeven.doken18 schreef:Die Luc die blijft toch zakken in mijn achting hoor.
Als hij in de put zat, en zijn verdriet en frustratie wou weg drinken, dan was Eddy een goede kompaan.
Maar als Eddy in de puree zit (ook al is het zijn eigen fout) dan laat hij hem gewoon stikken en is hij Zijn baas en niet zijn vriend
En dat terwijl Eddy eigenlijk niks van loodgieterij kent.
ja, ik zou het zelfs nog niet durven vragen uit schaamte.Kwast schreef:Tja er is waarschijnlijk nog wel een wezenlijk verschil tussen met de baas in de kroeg een vloeibare boterham te drinken of bij hem logeren.
Dat klopt wel, maar ze zijn niet alleen maar wat gaan drinken hè? Eddy heeft Luc nogal wat toevertrouwd over zijn "probleempje" en Luc ging daar helemaal in mee. Niet gek dat Eddy daaruit opgemaakt heeft dat Luc hem nu misschien ook wel zou willen helpen.lord F. schreef:ja, ik zou het zelfs nog niet durven vragen uit schaamte.Kwast schreef:Tja er is waarschijnlijk nog wel een wezenlijk verschil tussen met de baas in de kroeg een vloeibare boterham te drinken of bij hem logeren.
een pint gaan pakken, tot daartoe.