Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 692
x 532

Re: Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)

Bericht door jessie V. »

Ik denk niet dat Mayra haar "idealen" opgeeft. als Waldeck daarop zou aandringen. Dat is al duidelijk gebleken.
Het is ook niet aan hem om anderen daarover in te lichten.
0 x
Frazer
Nog geen rang

Bericht door Frazer »

nounake schreef:Volgens mij kan Sandrine op het ogenblik nergens beter zijn dan bij haar vriendinnetjes !
Het één is daarom nog niet slechter dan het andere. Feit is dat Ann/Mayra Sandrine gebruiken tegen Marianne én dat kan niet door de beugel! Marianne is altijd goed geweest voor Sandrine. Iedereen verliest in deze vete.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1664
x 2569

Bericht door satine »

Frazer schreef:Iedereen verliest in deze vete.
Daarin heb je overschot van gelijk!
Het zal nooit meer hetzelfde zijn 'Ten Huize Marianne' - alhoewel, met Thuis weet je nooit. :whistle:

Maar dit is het topic van Waldek. ;)
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

"Voor u, maar ook voor mij..."

Wat bedoelt Waldek?
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Ik vind dat Waldek te ver gaat in zijn vriendschap met Mayra. Hij zou moeten gezegd hebben van luister vanaf nu doet ge wat ge wilt maar trekt uwe plan maar laat mij hierbuiten nu. Ik begrijp niet dat Waldek de naam van de Taxi naar de vaan wilt helpen met Mayra haar gedrag, hij is even schuldig want hij wist hiervan en dan nog het is de zaak van zijn stiefdochter is hij nu achterlijk ofzo. Hij zou gerust er nog mogen bijzeggen tegen haar dat ze er haar werk moet buiten houden of dat hij het anders tegen Peggy en Simonne zegt. Ik begrijp Waldek niet meer.
0 x
Evaaa
x 435

Bericht door Evaaa »

zanacht schreef:Ik vind dat Waldek te ver gaat in zijn vriendschap met Mayra. Hij zou moeten gezegd hebben van luister vanaf nu doet ge wat ge wilt maar trekt uwe plan maar laat mij hierbuiten nu. Ik begrijp niet dat Waldek de naam van de Taxi naar de vaan wilt helpen met Mayra haar gedrag, hij is even schuldig want hij wist hiervan en dan nog het is de zaak van zijn stiefdochter is hij nu achterlijk ofzo. Hij zou gerust er nog mogen bijzeggen tegen haar dat ze er haar werk moet buiten houden of dat hij het anders tegen Peggy en Simonne zegt. Ik begrijp Waldek niet meer.
Hij is een vriend. Hij heeft al heel vaak gezegd dat ze ermee moet ophouden maar hij kan moeilijk constant op haar lip gaan zitten (in deze context misschien heel fout uitgedrukt, maar bon). Zijn opmerking van gisteren kwam denk ik anders wel aan bij Mayra toen ze zei dat hij een echte vriend was en hij repliceerde dat ze dan al lang zou gestopt zijn.

Ik moet wel zeggen dat Waldek de enige is die nog normaal doet tegen Peggy. Hij straft haar tenminste als ze wat fout doet, ook al heeft ze het moeilijk. En ik verdenk er hem stiekem ook van dat hij Peter steunt :mrgreen:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Om in dat zottekot zijn hoofd koel te houden is de man gewoon een heilige. :clap:
0 x
Potentia Principatum
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1664
x 2569

Bericht door satine »

In dat 'zottekot' misschien wel, maar zijn steun aan Mayra vind ik heel bedenkelijk.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef:In dat 'zottekot' misschien wel, maar zijn steun aan Mayra vind ik heel bedenkelijk.
Dat vind ik ook...
Op zich kan ik nog wel begrijpen dat hij de mensen niet uit eigen beweging inlicht over Mayra's escapades. Dat is misschien ook niet aan hem...
Wat ik echter veel te ver vind gaan, is dat hij haar ook nog wil beschermen.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Waar keek Waldek op 't laatste naar? Hij heeft Kurt toch niet per ongeluk vermoord?
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Voor zover ik het goed begrepen heb, zou Kurt daar ergens moeten liggen, en ze zien hem niet.. Is hij in het water terechtgekomen na het gevecht met Waldek?
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Da's voor maandag hé. Feit is, hij kwam wel te laat.
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Lazylady schreef:Waar keek Waldek op 't laatste naar? Hij heeft Kurt toch niet per ongeluk vermoord?
Iemand per ongeluk vermoorden, dat gaat niet. Moord is per definitie met opzet. Dat hij hem per ongeluk gedood heeft zou wel kunnen. Maar volgens mij is het dan toch een geval van zelfverdediging.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ja, moord is met opzet maar doodslag kan per ongeluk zijn. Een belangrijke juridische nuance.
0 x
Potentia Principatum
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

tvx1 schreef:Iemand per ongeluk vermoorden, dat gaat niet. Moord is per definitie met opzet. Dat hij hem per ongeluk gedood heeft zou wel kunnen. Maar volgens mij is het dan toch een geval van zelfverdediging.
Ja, je snapte toch wel wat ik bedoelde hé. :P
0 x
Plaats reactie