Andreas Giebens (Pepijn Huysman)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
frankeneddy1
- Poster rang 3

- x 122
- x 146
Ik vind het bizar dat Andreas er nog niet op uitgekomen is dat Marie en Cedric een koppel zijn. Nog niet onverwachts binnen gekomen en hij woont onder hetzelfde dak, ook met Adam en Niels die het wel weten en al lang door hadden.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1041
Hoeveel pech kun je hebben, denkt dat hij in Cédric eindelijk een vriend gevonden heeft, iemand waar hij ook in zijn vrije tijd iets mee kan doen vanwege gemeenschappelijke interesses enz. En dan blijkt de ambulancier enkel constant langs te komen (quote: ik heb nu geen tijd, want ik ga eten met een collega) omdat hij stapelgek is op zijn moeder. Diezelfde moeder die zowat àlles in zijn leven aan het verpesten is/was, dus nu ook een potentiële vriendschap.
Chapeau Marie
Chapeau Marie
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Mooi om Andreas zo te zien, gisteravond.
Niet meer het kneusje, maar een (bijna) vlotte jongeman die zich geapprecieerd en gesteund voelt door zijn familie. (en ook door zijn werkgever)
Eindelijk het gevoel dat hij ergens bij hoort en niet gedwee zijn overbeschermende moeder overal moet volgen.
Leuke scène!
Wel jammer dat de situatie met Cédric helemaal anders is dat hij denkt - maar misschien komt dat ook nog wel goed.
Als zijn moeder het lef heeft om eerlijk te zijn, tenminste.
Niet meer het kneusje, maar een (bijna) vlotte jongeman die zich geapprecieerd en gesteund voelt door zijn familie. (en ook door zijn werkgever)
Eindelijk het gevoel dat hij ergens bij hoort en niet gedwee zijn overbeschermende moeder overal moet volgen.
Leuke scène!
Wel jammer dat de situatie met Cédric helemaal anders is dat hij denkt - maar misschien komt dat ook nog wel goed.
Als zijn moeder het lef heeft om eerlijk te zijn, tenminste.
1 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1041
Vreemd toch dat Marie denkt dat Andreas het échte leven niet aan kan en dat ze hem daarom nooit in vertrouwen neemt.
Waarom bijvoorbeeld verbergt ze dat ze "iets" met Cédric heeft, want op deze manier (lover boy die bijna constant bij "de buren" zit) zal hij er per ongeluk (of via Adam, nog erger) toch achter komen en hoe pijnlijk is het dan voor hem dat zijn mama hem niet vertrouwt ??
Waarom bijvoorbeeld verbergt ze dat ze "iets" met Cédric heeft, want op deze manier (lover boy die bijna constant bij "de buren" zit) zal hij er per ongeluk (of via Adam, nog erger) toch achter komen en hoe pijnlijk is het dan voor hem dat zijn mama hem niet vertrouwt ??
0 x
-
catherine
- Poster rang 1

- x 55
- x 86
En vooral hoe pijnlijk het voor Andreas zal zijn als hij uitvindt dat Cedric helemaal niet voor hem komt en zijn ‘nieuw maatje is’.
Ik blijf niet snappen wat Cedric in Marie ziet..
Ik blijf niet snappen wat Cedric in Marie ziet..
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
Die jongen is helemaal opengebloeid, maar niet dank zij z'n mama zoals hij verkeerdelijk denkt. Zij houdt hem nog altijd wat onder de knoet, terwijl hij dank zij Peter en Lowie, ook wel Frank eindelijk z'n eigen ik kan zijn.satine schreef: di 13 mei 2025, 10:07 Eindelijk het gevoel dat hij ergens bij hoort en niet gedwee zijn overbeschermende moeder overal moet volgen.
Leuke scène!
vind het wel erg dat Marie niet eerlijk is tegenover hem wat betreft Cédric. Is precies een groot geheim en hij komt er toch één van die dagen achter.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- martha
- Poster rang 5

- x 1002
- x 585
Oei, zijn reactie gisteren tov zijn moeder mbt haar "liefdesleven" voorspelde niet veel goeds. Cédric hou je maar gedeinsd.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Dat kan ik aannemen, met Gène en zijn losse handjes in gedachten...
0 x
-
vdbemdsa
- Poster rang 2

- x 3
- x 112
Wat ik nog altijd raar vind, zijn er echte bewijzen dat hij de zoon van Luc is?
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1041
Eentje is er niet blij
Vraag me af of hij meer voelt voor Cédric dan enkel vriendschap? Zijn interesse is wel heel intens.
Vraag me af of hij meer voelt voor Cédric dan enkel vriendschap? Zijn interesse is wel heel intens.
0 x
-
Level10
- Nog geen rang
- x 196
- x 35
Of Emma als "wraak" op Cedric? De eerste zaadjes voor een romance werden vandaag toch al geplant.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
Ja, hij heeft het ook zitten! Een persoonsverandering en dat alles i één aflevering! Was natuurlijk wel voor het songfestival, maar hoe iemand van toch ietwat asociaal bijna kan veranderen in een beroepsdanser! spoedcursus!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Ik denk dat hij vroeger vooral optrok met Brecht - en dat Marie hem altijd overbeschermd heeft.Tiboko schreef: do 15 mei 2025, 22:15 Vraag me af of hij meer voelt voor Cédric dan enkel vriendschap? Zijn interesse is wel heel intens.
Eindelijk ziet hij de wereld wat breder en probeert hij vrienden te maken.
Een beroepsdanser? Dat 'dansje' hoorde toen bij het nummer en was heel populair bij jongeren - en heel simpel eigenlijk.daffy duck schreef: do 15 mei 2025, 22:49 maar hoe iemand van toch ietwat asociaal bijna kan veranderen in een beroepsdanser! spoedcursus!
En ik vind het goed dat hij eindelijk uit zijn schulp komt.
0 x
-
frankeneddy1
- Poster rang 3

- x 122
- x 146
Ja maar ik sluit mij toch een beetje aan bij daffy duck. Om dat in een vol café te doen is toch straf voor hem. Iedereen stond dan nog in een cirkel rond hem naar hem te kijken. Voor zo’n verlegen jongen.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Mijn kleindochter heeft ook ASS, is een stil en verlegen meisje van bijna 9 - maar geef haar een podium en ze springt er op en doet haar ding.
Momenteel volgt ze Woord en Drama (bij Tina Maerevoet) en ze fleurt altijd helemaal op als om de zoveel tijd de ouders mogen komen kijken.
En optredens op het schoolfeest maken haar al weken op voorhand blij.
Dit is natuurlijk offtopic, maar misschien is het daarom dat de plotse ommekeer van Andreas me helemaal niet verwonderde gisteren.
Momenteel volgt ze Woord en Drama (bij Tina Maerevoet) en ze fleurt altijd helemaal op als om de zoveel tijd de ouders mogen komen kijken.
En optredens op het schoolfeest maken haar al weken op voorhand blij.
Dit is natuurlijk offtopic, maar misschien is het daarom dat de plotse ommekeer van Andreas me helemaal niet verwonderde gisteren.
2 x