Viv Van Rooy (Lynn Van den Broeck)

Gesloten
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

johan1969 schreef: vr 01 nov 2019, 12:54 Bloeit er iets tussen Viv en Joren ? Joren was toch homo ? Ms is hij wel bi ?
Dat hoop ik eigenlijk wel. Viv lijkt Joren wat uit z'n schelp te halen en Joren kan Viv misschien wat kalmeren.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

heidiw schreef: ma 11 nov 2019, 21:05 Ik kan er volledig naast zitten maar ik begin te vermoeden dat zij ofwel zelfstandig student is met een leefloon en op een klein studiootje woont of dat haar ouders om het lelijk te zeggen nogal marginaal of verslaafd zijn.
Gezien bepaalde van haar overtuigingen zie ik haar meer als een wees die in één of ander kraakpand verblijft...
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

johan1969 schreef: vr 01 nov 2019, 12:54 Joren was toch homo ?
Dat weten we eigenlijk niet echt. Hij heeft één verliefdheid op een jongen gehad, maar dat betekent niet automatisch dat hij alleen nog maar op jongens kan verliefd worden.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

tvx1 schreef: wo 13 nov 2019, 12:42 Gezien bepaalde van haar overtuigingen zie ik haar meer als een wees die in één of ander kraakpand verblijft...
Daarvoor is ze volgens mij toch te verzorgd.
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Viv gaat aanstaande vrijdag kuisen daar zal er veel volk naar komen kijken zeker wat zij zal gebruiken om die grote schoonmaak te houden: azijn, olijfolie, koffie, citroenen en zout.
Man man man wat is die mee bezig? :thumbdown: Van mij zou ze al niet meer mogen beginnen en zou ze al mogen terugkeren vanwaar zij gekomen is en dat is terug naar buiten. :mad: :mad:
Die Viv is zo zot als een achterdeur, dat is zo iemand die graag iets speciaals wil doen, die kan dus nooit gewoon doen zoals iedereen. :thumbdown:
We zijn met die Viv nog niet aan de nieuwe pattaten toe zoals Jenny zaliger zou zeggen. :doh:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Zout, azijn en citroen, dat kan ik nog begrijpen.
Onze oma's gebruikten dat vroeger ook, toen al die chemische rommel in flessen nog niet voorhanden was.
Maar waar ze die koffie en olijfolie wil voor gaan gebruiken is mij een raadsel.
Tenzij ze dringend de gootsteen moet ontstoppen of de meubels moet boenen. :denk:
Ik ben benieuwd.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

apestaart schreef: do 05 dec 2019, 00:46 Viv gaat aanstaande vrijdag kuisen daar zal er veel volk naar komen kijken zeker wat zij zal gebruiken om die grote schoonmaak te houden: azijn, olijfolie, koffie, citroenen en zout.
Man man man wat is die mee bezig? Van mij zou ze al niet meer mogen beginnen en zou ze al mogen terugkeren vanwaar zij gekomen is en dat is terug naar buiten.
Die Viv is zo zot als een achterdeur, dat is zo iemand die graag iets speciaals wil doen, die kan dus nooit gewoon doen zoals iedereen.
Google eens een beetje voor je veroordeelt, dan zou je zien dat ze helemaal niet zo zot is als een achterdeur maar gewoon oma's huis-tuin-en keukenmiddeltjes gebruikt. En ja, beste apestaart, ipv het milieuonvriendelijke en huidvretende Cilitbang of Calgonit gebruik ik ook azijn om mijn kranen te laten blinken en mijn koffiezet of wc te ontkalken.
satine schreef: do 05 dec 2019, 09:55 Tenzij ze dringend de gootsteen moet ontstoppen of de meubels moet boenen.
Klopt, koffie om te ontstoppen en enkele druppels olijfolie bij de citroen om stoelen en kasten te laten blinken.

En neen, hoewel ze mij eerst ook op de zenuwen werkte met haar klimaathysterie (dat zal wel aan de zonder enige kennis van de materie tot spijbelen aanzettende Anullakes gelegen hebben achteraf gezien) dringt zij haar levenswijze aan niemand op ten huize Tim en Sam. Daar werd door de komst van Joren immers al langer vegetarische kost voorgeschoteld en gegeten. En niemand werd verplicht die cake op te eten.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Ik gebruik ook azijn als ik de vensters kuis. En ook om de koffiezet te ontkalken en binnenkort ga ik mij een grotere voorraad azijn aanschaffen want dat is ook heel doeltreffend om de WC-pot te ontkalken.
Dit zijn idd huis-en tuinmiddelitjes van vroeger die veel milieuvriendelijker zijn dan de ontelbare kuisproducten die in de moderne huishoudens gebruikt worden.
Voor de rest vind ik Viv ook te doen. Alleen haar intrede maakte mij ongelooflijk nerveus, maar ze evolueerde in de goede zin. En niemand is verplicht om haar in alles te volgen. Zelfs haar taart zou ik, net als Simonne deed, geproefd hebben.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik vind het wel raar dat iemand van 26 de rol van iemand van 18 (?) moet spelen.
Moderator bericht:
Het gaat hier over het personage Viv.
Niet over de actrice, daar zijn andere topics voor.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

johan1969 schreef: za 07 dec 2019, 04:38 Ik vind het wel raar dat iemand van 26 de rol van iemand van 18 (?) moet spelen.
Ja daar heeft u gelijk ! Ze kan mij echt niet overtuigen met haar rol ; misschien doet ze wel TE haar best om die jonge drukke tiener te spelen ...
Moderator bericht:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Idem Stan, die is in t echt ook veel ouder dan in de serie

Moderator bericht:
We herhalen:

En wat Stan doet in het topic van Viv, dat is me helemaal een raadsel.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Die armeLeo ! Eerst kijgt hij marianne als buur en dan nu valt die oversized Vif op zijn dak ! Dat meisje heeft geen greintje tact !
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

nounake schreef: vr 13 dec 2019, 09:57Die armeLeo !
Niks arme Leo, hij moet maar eens leren de kat uit de boom te kijken, voor hij om het even wie onderdak aanbiedt!
1 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Leo had inderdaad wel duidelijker mogen zijn toen hij zijn 'hulp' aanbood.
Sommige mensen nemen dat heel letterlijk.
Hij zou dus wel op zijn strepen mogen staan.
Want als ik zie hoe Viv daar het boeltje langzaam overneemt, dan vind ik dat toch niet erg netjes.
Andere mensen zouden blij zijn met eten en een onderdak, Viv daarentegen...
2 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

zij klaagt over haar thuis, maar als je dat gans de dag als kind hebt dan is het toch ook niet het meest rustgevend element in de keet!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Gesloten