Jessica Engels (Ditte Jaspers)
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Re: Jessica Engels (Ditte Jaspers)
Het lijkt er toch sterk op dat die vooral naar de dokter gaat omdat het 'moet' van Tamara en omdat ze overtuigd is dat het daardoor wel weer allemaal in zijn plooi valt.
Enerzijds vind ik haar beangstigend in haar obsessie en anderzijds vind ik dat ze geen eerlijke kans krijgt.
Van de één op de andere dag is Olivia precies Tamara's beste vriendin en zij wordt opzij geschoven. Zíj heeft het allemaal verkeerd gedaan.
En we weten eigenlijk ook niet wat er allemaal is gebeurd, want Tamara was ook al kwaad op haar vóór die bekentenis van die foto's. Dat is toen duidelijk gezegd geweest.
En dat kapsel van Jessica vind ik eigenlijk zo lelijk nog niet!
Enerzijds vind ik haar beangstigend in haar obsessie en anderzijds vind ik dat ze geen eerlijke kans krijgt.
Van de één op de andere dag is Olivia precies Tamara's beste vriendin en zij wordt opzij geschoven. Zíj heeft het allemaal verkeerd gedaan.

En we weten eigenlijk ook niet wat er allemaal is gebeurd, want Tamara was ook al kwaad op haar vóór die bekentenis van die foto's. Dat is toen duidelijk gezegd geweest.
En dat kapsel van Jessica vind ik eigenlijk zo lelijk nog niet!

0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
- Poster rang 5
Het is natuurlijk wel zo dat Jessica had kunnen voorzien dat Tamara zo zou reageren op haar liefdesaanzoek.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Ik vind het wel positief dat ze Jessica naar een dokter heeft gestuurd om hulp te zoeken. Het is niet slecht om afstand te nemen van haar. Al heb ik de indruk dat Tamara haar dingen kwalijk blijft nemen die ze in eerste instantie wel zelf heeft uitgelokt.lord F. schreef:Het is natuurlijk wel zo dat Jessica had kunnen voorzien dat Tamara zo zou reageren op haar liefdesaanzoek.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
- Poster rang 5
De voornaamste obstakels gaan wellicht dat liefdesaanzoek zijn en het feit dat die foto's in haar schoenen geschoven werden.hannanaske schreef:Ik vind het wel positief dat ze Jessica naar een dokter heeft gestuurd om hulp te zoeken. Het is niet slecht om afstand te nemen van haar. Al heb ik de indruk dat Tamara haar dingen kwalijk blijft nemen die ze in eerste instantie wel zelf heeft uitgelokt.lord F. schreef:Het is natuurlijk wel zo dat Jessica had kunnen voorzien dat Tamara zo zou reageren op haar liefdesaanzoek.
Ze overreageert misschien een beetje maar veel meisjes van die leeftijd reageren wel zo.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dan mag Tamara wel van geluk spreken dat Olivia tegenover haar zo vergevingsgezind is, want in feite heeft zij het hele ge-pest en getreiter in gang gestoken. Het was helemaal niet vreemd dat iedereen haar meteen verdacht van het versturen van die foto's, terwijl Jessica in eerste instantie eigenlijk alleen maar iemand was die ze goed kon gebruiken bij haar pesterijen.lord F. schreef:De voornaamste obstakels gaan wellicht dat liefdesaanzoek zijn en het feit dat die foto's in haar schoenen geschoven werden.hannanaske schreef:Ik vind het wel positief dat ze Jessica naar een dokter heeft gestuurd om hulp te zoeken. Het is niet slecht om afstand te nemen van haar. Al heb ik de indruk dat Tamara haar dingen kwalijk blijft nemen die ze in eerste instantie wel zelf heeft uitgelokt.lord F. schreef:Het is natuurlijk wel zo dat Jessica had kunnen voorzien dat Tamara zo zou reageren op haar liefdesaanzoek.
Ze overreageert misschien een beetje maar veel meisjes van die leeftijd reageren wel zo.
Ook ik praat Jessica zeker niet goed, maar Tamara evenmin. Dat Jessica nu zo uitgekotst wordt terwijl Tamara onderdak en vriendschap aangeboden krijgt van iedereen, gaat er bij mij toch ook niet echt in...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
Ik ga Tamara niet verdedigen hé maar kan er wel inkomen dat ze zich wat ongemakkelijk voelt bij dat liefdesaanzoek. 
Maar ik snap ook niet dat iedereen er nu van overtuigd is dat Jessica het enige meesterbrein is van die foto's.

Maar ik snap ook niet dat iedereen er nu van overtuigd is dat Jessica het enige meesterbrein is van die foto's.
0 x
-
- Poster rang 2
Ik vind het maar griezelig zoals die Jessica zich die keuken toeeigent alsof ze er al woont. Straks ontvoert ze nog Sandrientje uit jaloezie.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Geen idee wat er nou precies in Jessica omgaat, maar de manier waarop ze reageert op situaties - of dat nou de afwijzing van Tamara of de steun van Ann als dokter is - is op z'n minst zorgwekkend en niet bepaald "doorsnee". Ik snap eerlijk gezegd ook niet dat zowel Ann als Mayra zo normaal en enthousiast reageerden op dat ontbijtje... 

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Caligula
- Poster rang 5
Nee,en dan vooral Mayra niet. Die moet toch aanvoelen dat die Jessica helemaal niet ok is. Het is er allemaal zo een beetje bijgesleurd vind ik.
0 x
Potentia Principatum
- Amiche
- Poster rang 2
Ondanks de woorden die ze spraken, vond ik Ann en Mayra wel wat kortaf en stonden hun gezichten ongemakkelijk.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Vreemd meisje. Na alle vreemde dingen die er die avond zijn voorgevallen, gaat ze de andere ochtend gezellig een ontbijtje maKen. 

0 x
- Seraph
- Poster rang 1
Ja, ik vind het totaal ongepast om als onverwachte gast gebruik te maken van de keuken en badkamer zonder het te vragen. Jessica zal er van uit gaan dat ze daar mag in intrekken zeker...
0 x
In a time of war it isn't about who's right, it's about who's left.
- Kwast
- Poster rang 5
Dat vond ik ook. Het was ronduit een pijnlijke situatie.Seraph schreef:Ja, ik vind het totaal ongepast om als onverwachte gast gebruik te maken van de keuken en badkamer zonder het te vragen. Jessica zal er van uit gaan dat ze daar mag in intrekken zeker...
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- karolien85
- Poster rang 3
- x 1
Ik denk dat Mayra al onraad ruikt ..Caligula schreef:Nee,en dan vooral Mayra niet. Die moet toch aanvoelen dat die Jessica helemaal niet ok is. Het is er allemaal zo een beetje bijgesleurd vind ik.
Zou er weer een catfight in de maak zijn?

0 x