speculaties seizoenfinale seizoen 21
-
Lazylady
- x 435
Re: speculaties seizoenfinale seizoen 21
Ik wou dit gisteren al zeggen: Iedereen gaat er nu vanuit dat William "weg" is, maar ik veronderstel dat hij in de finale nog wat zal uitsteken...
0 x
-
Lazylady
- x 435
Ik had het dus verkeerd, want hij stond er gisteren reeds terug...Lazylady schreef:Ik wou dit gisteren al zeggen: Iedereen gaat er nu vanuit dat William "weg" is, maar ik veronderstel dat hij in de finale nog wat zal uitsteken...
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Het feit dat Karin een kopie van de bekentenis van William op haar PC opsloeg zal ook wel achteraf zijn nut bewijzen vermoed ik? 
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat zou zomaar kunnen, maar het kan evengoed zijn dat Hélène die opname van haar telefoon kwijt is inmiddels, want dat heeft ze niet meer gecontroleerd nadat Karin ermee bezig is geweest. Uiteindelijk weten we helemaal niet meer waarom iedereen doet wat 'ie doet in deze verhaallijn...Captain Cuckoo schreef:Het feit dat Karin een kopie van de bekentenis van William op haar PC opsloeg zal ook wel achteraf zijn nut bewijzen vermoed ik?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
ikke
- x 435
De nagel op de kop, alweer! Maar euh, dit slaat niet enkel op deze verhaallijn, toch?Christel schreef:Uiteindelijk weten we helemaal niet meer waarom iedereen doet wat 'ie" doet in deze verhaallijn...![]()
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Nee, da's waar natuurlijk. Maar in die hele William/Hélène soep maken ze het wel heel bont vind ik...ikke schreef:De nagel op de kop, alweer! Maar euh, dit slaat niet enkel op deze verhaallijn, toch?Christel schreef:Uiteindelijk weten we helemaal niet meer waarom iedereen doet wat 'ie" doet in deze verhaallijn...![]()
![]()
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Barbera
- Nog geen rang
Marianne wordt ontvoerd in ziekenhuis door william . Zal Marianne gered worden door Helene?
Helene heeft een vermoeden waar william zich schuilhoudt en koopt een wapen in Brussel.
En Tamara drinkt de cocktail uit van Olivia. Arne heeft schrik dat hij ontmaskerd wordt, en rijdt Tamara omver
Of poging tot, want Toon duwt Tamara net op tijd weg
De poedel komt babysitten, krijgt het aan de stok met mayra, die over haar toeren is door de ontvoering van Marianne, en de poedel, Jessica, steekt mayra neer.
Peggy vertrekt met Benny naar portugal
Femke loopt weg van haar trouwfeest, Achteraf blijkt dat ze misselijk was en zwanger is
Frank heeft na zijn gesprek met Peggy en Bianca, het licht gezien
Hij gaat naar kaat toe.....
En wat gebeurt er met ....Waldek.....en.....julia....
En waar is Luc?
Helene heeft een vermoeden waar william zich schuilhoudt en koopt een wapen in Brussel.
En Tamara drinkt de cocktail uit van Olivia. Arne heeft schrik dat hij ontmaskerd wordt, en rijdt Tamara omver
Of poging tot, want Toon duwt Tamara net op tijd weg
De poedel komt babysitten, krijgt het aan de stok met mayra, die over haar toeren is door de ontvoering van Marianne, en de poedel, Jessica, steekt mayra neer.
Peggy vertrekt met Benny naar portugal
Femke loopt weg van haar trouwfeest, Achteraf blijkt dat ze misselijk was en zwanger is
Frank heeft na zijn gesprek met Peggy en Bianca, het licht gezien
Hij gaat naar kaat toe.....
En wat gebeurt er met ....Waldek.....en.....julia....
En waar is Luc?
0 x