Spoilers 22/6 - 26/6

Gesloten
tvx1
x 435

Re: Spoilers 22/6 - 26/6

Bericht door tvx1 »

fazou schreef:Als dit allemaal klopt, dan is er toch veel in de finale herkauwd. We hebben immers al eens een brand gehad, alsook de ondergang Van Luc én een hardhandige confrontatie van Luc en Frank. Of de afwijzing van Lowie naar zijn vader toe. Alsook de trapscène waar niet Marianne maar Geert wordt van geduwd... toch weinig origineel allemaal, niet?
Ben ik de enige die dit vindt?
Nee hoor, ik denk er net het zelfde over.
0 x
Barbera
Nog geen rang

Bericht door Barbera »

Welke seizoensfinale willen jullie dan? Waar er enkele vermoord worden?
Vergeet niet dat thuis een groot marktaandeel heeft bij kinderen, tieners en gepensioneerden
Vandaar dat je ook nooit vrijscenes ziet
Dit jaar overtreft men alle kijkcijfers, door niet de sensatietoer op te gaan, maar te focussen op de onderlinge relaties, die thuis al 20 jaar standhoudt, de onderlinge twisten tussen de broers bomans o.a.
Ik vind dat er genoeg spanning inzit in de seizoensfinale en cliffhangers om de kijkers 2 maanden in spanning te houden!
En, ik ben nog steeds figurant, Anneke!
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Maar wat ik dus werkelijk wil weten , weet ik nog steeds niet:
Heb je de toestemming van de scenaristen /regisseurs om op het forum alles te vertellen wat je weet over de seizoensfinale?
Of weten die scenaristen/regisseurs niet wat jij hier allemaal vertelt?
Is dat hele contract i.v.m. geheimhouding dat acteurs/figuranten moeten ondertekenen, dan ook maar een fabeltje?
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1002
x 585

Bericht door martha »

gisterenavond had al goed kunnen doorgaan voor een seizoensfinale :whistle:
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

annekeHU schreef: Is dat hele contract i.v.m. geheimhouding dat acteurs/figuranten moeten ondertekenen, dan ook maar een fabeltje?
dat is zeker geen fabeltje, wie contractbreuk pleegt hangt een boete van minstens €3000 boven het hoofd :shh:

we zullen weten na vrijdag wat er allemaal van aan is wat er hier en elders gepost wordt, het zal mij benieuwen... ik veronderstel dat de makers wel de nodige stappen zullen ondernemen indien er effectief gelekt is, en ze die lekken kunnen opsporen
0 x
Barbera
Nog geen rang

Bericht door Barbera »

Lekken zullen er altijd zijn, ik lees hier overal lekken.
Onlangs nog van iemand iets gelezen, die enkel deze info kon vrijgeven, als hij zeer goed op de hoogte was

Maar jullie zijn niet verplicht om mee te lezen,he!
Mijn schoonzus, die vraagt nooit niks om haar te vertellen, zij leest nooit spoilers
Dus dan moet haar voorbeeld maar volgen
0 x
Barbera
Nog geen rang

Bericht door Barbera »

Anders moet je eens meekomen,he! Anneke als figurante!
Dan weet je direct hoe allemaal in elkaar zit
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

Barbera schreef:Lekken zullen er altijd zijn, ik lees hier overal lekken.
Onlangs nog van iemand iets gelezen, die enkel deze info kon vrijgeven, als hij zeer goed op de hoogte was
figuranten zoals jij er één bent zijn het grootste probleem denk ik, nochtans zijn die ook contractueel verplicht te zwijgen.... vermoedelijk wordt er niet streng genoeg tegen opgetreden :denk: ik hoop dat jij geen problemen krijgt, want je doet het blijkbaar met goede bedoelingen, maar dat maakt het niet minder strafbaar natuurlijk
Maar jullie zijn niet verplicht om mee te lezen,he!
de spoilers staan overal, twitter/facebook/hier ... vroeg of laat zie je ze, en uiteindelijk weet je ook niet wat er van klopt, want er zijn ongetwijfeld ook flauwe plezanten bij die hun verbeelding de vrije loop laten... en misschien zorgen de makers bewust ook wel voor foute lekken

soit, het is afwachten tot vrijdag om te zien hoe hoe lek Thuis is
0 x
Barbera
Nog geen rang

Bericht door Barbera »

Thuis is ook een marketing product, hoe meer erover gesproken wordt, hoe beter!
0 x
Seraph
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Seraph »

Barbara liegt gewoon als ze zwart ziet. Zou me niet verwonderen als dat haar naam niet eens is en ze een jongen is! Jaja, vorige week zou ze nog willen beweerd hebben dat Franky als vrouw op vrijdag terugkwam.

Ik heb er echt genoeg van, iemand op school zei dat zijn ouders bevriend waren met een scenarist en die had zogezegd verteld dat Franky als vrouw terugkwam, Geert kapot werd gemaakt en nog enkele andere dingen, maar dat is dus een leugen.

Volgens mij hebben de scenaristen een lekscenario uitgevonden om uit te geven aan vrienden of mensen die ze tegenkomen, zodat ze dit later kunnen lezen en dan onze reacties zullen zien na de seizoensfinale! XD Ik hoop echt dat er iets gebeurt dat niemand van ons verwacht en nog niet gespoild is.
0 x
In a time of war it isn't about who's right, it's about who's left.
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

Spoed schreef:Barbara liegt gewoon als ze zwart ziet. Zou me niet verwonderen als dat haar naam niet eens is en ze een jongen is! Jaja, vorige week zou ze nog willen beweerd hebben dat Franky als vrouw op vrijdag terugkwam.
wat me opvalt bij haar is dat haar spoilers lijken ontsproten uit logica, en dat gaat natuurlijk niet samen, ofwel weet je iets en ga je dat lekken, maar dat is iets anders dan speculeren :denk: misschien dat ze wel iets weet, maar volgens mij zit er toch ook veel speculatie bij, een figurant kan onmogelijk alles weten. 't is trouwens Barbera ;)
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

Barbera schreef:Thuis is ook een marketing product, hoe meer erover gesproken wordt, hoe beter!
als hun hele finale op voorhand uitlekt is dat natuurlijk een anti-climax, de clausule van geheimhouding staat niet zomaar in jou contract, lekken willen ze echt wel vermijden
0 x
Bartje007
Nog geen rang

Bericht door Bartje007 »

Ik ben zelf ook figurant, en wil eens reageren
1. Een figurant weet zeker niet alles, vele acteurs weten zelfs niet van de andere acteurs wat de verhaallijnen betreft
Er zijn acteurs, die zelden scenes spelen met elkaar, de acteur die jens vertolkt, die weet amper iets af van de verhaallijn rond Marianne en william
2. Uiteraard mogen wij geen informatie prijsgeven, maar dit gebeurt toch, dit is onvermijdelijk
3. Vele figuranten maken er een spel van, om ook wat mist te spuwen, ze gaan hier niet volledig verhaal van A tot Z uit de doeken doen, want anders kan dat inderdaad zeer nadelige gevolgen hebben voor hun verder verloop als figurant
4. Wie natuurlijk aanwezig was, bij bepaalde opnames van de seizoensfinale, zal inderdaad een hoop informatie verzameld
hebben
5. Ik lees iedere week hier de spoilers, en ik check ook regelmatig het forum.
En wat ik kan vertellen, er zitten hier verschillende mensen op dit forum, die veel informatie weten
Onlangs nog iets gelezen, bij speculaties, iemand die de seizoensfinale voorspelde, die persoon was precies zeer goed op de hoogte
0 x
Bartje007
Nog geen rang

Bericht door Bartje007 »

En voor alle duidelijkheid, ik geef geen info prijs
IK zou nog graag een tijdje figurant blijven spelen
0 x
Barbera
Nog geen rang

Bericht door Barbera »