Wendy Stuyven (Anneke De Keersmaeker)
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Re: Wendy Stuyven (Anneke De Keersmaeker)
Pffff - al dat gedoel!
Als Renzo naar de jeugdrechter stapt is de kans heel groot dat hij zijn co-ouderschap krijgt.
Eender wat Wendy daar van denkt.
En als ze dat dan wil tegenhouden zal ze met bewijzen moeten afkomen - niet met vermoedens.
Als Renzo naar de jeugdrechter stapt is de kans heel groot dat hij zijn co-ouderschap krijgt.
Eender wat Wendy daar van denkt.
En als ze dat dan wil tegenhouden zal ze met bewijzen moeten afkomen - niet met vermoedens.
0 x
-
- x 435
Rustig. Het is maar een soap. In de realiteit zou je dat niet kunnen laten rusten. Maar in een soap kan je niet blijven oude koeien uit de gracht halen. Denk ook aan Simonne die ooit verkracht werd door Luc. Zoiets wordt ook niet meer voortdurend aangehaald. Als ze dat zouden doen zou Thuis een grote flashback worden. Daar zit geen enkele kijker op te wachten.nounake schreef:Als iemand uw kind heeft ontvoerd en dan mee de dood heeft willen insleuren en er op de koop toe niet voor gestraft werd, HOE KUNT GE DAT NU LATEN RUSTEN ?????
Dat is wel heel generaliserend en zelfs foutief.Lolplayer schreef:Nope je moet realistisch zijn en uit het verleden leren.ikke schreef: Overdrijf je niet een beetje? Peggy heeft geprobeerd zelfmoord te plegen en daarbij Lukas met zich mee willen sleuren. Dat is het verleden. Femke zou er goed aan doen om dat verleden te laten rusten...
Als Wendy echt zo om Dylan geeft, dan moet ze toch wel weten/zien dat Dylan met plezier naar z'n vader en Peggy gaat.
Zij zoekt een reden om Dylan voor zich alleen te hebben en te houden. Dylan en Renzo doen niet direct ter zake.
Dat denk ik.
De kans dat labiele mensen of criminelen het bij één feit houden en nooit een terugval hebben is héél klein.
Trouwens, als je dat doortrekt naar Thuis is zowat heel de cast labiel of crimineel.
Laatst gewijzigd door Omega op do 14 mei 2015, 14:06, 2 keer totaal gewijzigd.
0 x
-
- Poster rang 4
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
En als Wendy een nieuwe relatie begint - waar ga je dan met Dylan naartoe?Lolplayer schreef:Is dat dan zover raar dat een moeder meer wil weten over de nieuwe vrouw van haar ex man, alvorens zij haar kind toevertrouwd.
Want daar weet Renzo dan ook niks van - wie, hoe of wat...
Misschien is die man nog labieler dan Peggy ooit geweest is?

Wendy heeft een kind samen met Renzo - dat is een feit waar ze rekening moet mee houden.
Als ze het daar moeilijk mee heeft, is dat haar probleem.
Het moet niet het probleem van Dylan worden, want dat is wat er gaat gebeuren als Wendy niet oppast.
Of gaat ze haar zoon elke week mee op pret-weekend sturen met haar ouders?
Zelfs als dat kan, zou ze wel eens bedrogen kunnen uitkomen.
Kinderen hebben geen pretparken nodig - da's gewoon een leuke bijkomstigheid.
Die willen ook wel ravotten en voetballen en lachen, plezier maken...
En op dat gebied scoort Peggy beter dan Wendy - voor zover wij hebben kunnen zien.
0 x
-
- x 435
Inderdaad. Net zoals Simonne kan samenwerken met een vennoot die haar eens bijna gedood heeft.ikke schreef:Als Femke in staat is om "naast" Peggy te werken en dagelijks met haar geconfronteerd wordt, dan is het voor haar ook mogelijk om het verleden te laten rusten. Anders zie ik niet in hoe ze daar kan werken.nounake schreef:Als iemand uw kind heeft ontvoerd en dan mee de dood heeft willen insleuren en er op de koop toe niet voor gestraft werd, HOE KUNT GE DAT NU LATEN RUSTEN ?????
En nu terug over naar Wendy?
Volledig akkoord. Trouwens, Wendy is redelijk hypocriet van op die manier Renzo's keuze van partner te bekritiseren. Zij is verdorie getrouwd geweest en heeft een zoon met een ex-drugsdealer. Is dat dan een zoveel beter voorbeeld voor hunne zoon?satine schreef:En als Wendy een nieuwe relatie begint - waar ga je dan met Dylan naartoe?Lolplayer schreef:Is dat dan zover raar dat een moeder meer wil weten over de nieuwe vrouw van haar ex man, alvorens zij haar kind toevertrouwd.
Want daar weet Renzo dan ook niks van - wie, hoe of wat...
Misschien is die man nog labieler dan Peggy ooit geweest is?![]()
Wendy heeft een kind samen met Renzo - dat is een feit waar ze rekening moet mee houden.
Als ze het daar moeilijk mee heeft, is dat haar probleem.
Het moet niet het probleem van Dylan worden, want dat is wat er gaat gebeuren als Wendy niet oppast.
Of gaat ze haar zoon elke week mee op pret-weekend sturen met haar ouders?
Zelfs als dat kan, zou ze wel eens bedrogen kunnen uitkomen.
Kinderen hebben geen pretparken nodig - da's gewoon een leuke bijkomstigheid.
Die willen ook wel ravotten en voetballen en lachen, plezier maken...
En op dat gebied scoort Peggy beter dan Wendy - voor zover wij hebben kunnen zien.

Ik kan mij toch echt niet van de indruk ontdoen dat Wendy heel hard op zoek was naar een drogreden om hare zoon toch maar niet te moeten meegeven.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Wel, ik weet nu niet of Wendy weet of Renzo een drugsdealer is geweest,dat zal hij waarschijnlijk niet in Lanzarote verteld hebben (zou ze eventueel aan Femke kunnen vragen)
Dat die Wendy haar zoon niet wil delen is overduidelijk vandaar haar zoeken naar (en gedeeltelijk vinden) feiten die de nieuwe partner van Renzo in diskrediet brengen.
Nu zou Renzo idd het co-ouderschap gewoon kunnen afdwingen via de rechtbank maar dan hebben we natuurlijk minder episodes en niet alleen dat want ik kan me bvb voorstellen dat die Wendy nog wel wat te weten kan komen over ons snuiteke.
Dat die Wendy haar zoon niet wil delen is overduidelijk vandaar haar zoeken naar (en gedeeltelijk vinden) feiten die de nieuwe partner van Renzo in diskrediet brengen.
Nu zou Renzo idd het co-ouderschap gewoon kunnen afdwingen via de rechtbank maar dan hebben we natuurlijk minder episodes en niet alleen dat want ik kan me bvb voorstellen dat die Wendy nog wel wat te weten kan komen over ons snuiteke.
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 4
Klopt ook al niet als ze ziet hoe graag Dylan en papa samenkomen. Dit pakt ze haar zoontje af.tvx1 schreef:Ik kan mij toch echt niet van de indruk ontdoen dat Wendy heel hard op zoek was naar een drogreden om hare zoon toch maar niet te moeten meegeven.
Moederlijke bezorgdheid ? Eerder jaloers op Renzo die ze dat niet gunt.
Allez, une nouvelle bitch est arrivée......
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Ik denk dat het voor een moeder heel moeilijk is om haar kind met een andere vrouw mee te geven die dan als een soort mama moet fungeren.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- x 435
Maar ze geeft hem toch niet in de eerste plaats mee met een andere vrouw. Ze geeft hem mee met zijn vader. Die blijft er toch de hele tijd bij.Crackers schreef:Ik denk dat het voor een moeder heel moeilijk is om haar kind met een andere vrouw mee te geven die dan als een soort mama moet fungeren.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Dat is waar, en ik denk dat Wendy Dylan zonder al te veel problemen had meegegeven moest Renzo alleen geweest zijn. Maar nu, een andere vrouw hé...mss wel schrik van de competitie...
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Wendy is het actieve deel van de situatie. Zij zocht info (wat tevens betekent dat zij nog geen definitief “neen” had gegeven) kreeg die info, trok pas daarna de conclusie die haar mening over een weekendje met zijn zoon en Peggy, van “ja” naar “neen” liet overhellen.Caligula schreef:Dat is waar, en ik denk dat Wendy Dylan zonder al te veel problemen had meegegeven moest Renzo alleen geweest zijn. Maar nu, een andere vrouw hé...mss wel schrik van de competitie...
Mogelijk zijn de meeste commentaren geschreven omdat Renzo dit keer het passieve deel is, de inderdaad harde beslissing van Wendy alleen kan ondergaan, en daardoor als underdog hier op vrij veel begrip kan rekenen.
Vanzelfsprekend lees ik tussen de lijnen door, uw peiling naar de vooruitgang in mijn boek “Wendy & Renzo, the Honeymoon Years”. Geduld! Rome (!) is ook niet op één dag gebouwd
Moderator bericht:
Misschien kunnen jullie voor de boeken die jullie gaan schrijven een apart onderwerp openen?
Zo kunnen we hier ontopic blijven.

Zo kunnen we hier ontopic blijven.

0 x
-
- Poster rang 1
Weten we eigenlijk hoe lang de periode was dat Wendy al in België was en Renzo in Lanzarote?
Misschien heeft Renzo zich niks aangetrokken van Dylan die eerste jaren en dan zou ik ook niet staan te springen om mijn kind 'af te geven'. Je hebt dan zelf de zware taak van de opvoeding de eerste jaren opgenomen en wanneer het kind dan een zeer beïnvloedbare leeftijd krijgt en fijne dingen leuker vindt dan nuttige dingen komt de leuke papa ineens tijd opeisen? Klopt niet he...
Zoals Crackers hierboven al aanhaalt: je kind meegeven met een andere moederfiguur (ook al is de papa erbij), ni simpel...
Misschien heeft Renzo zich niks aangetrokken van Dylan die eerste jaren en dan zou ik ook niet staan te springen om mijn kind 'af te geven'. Je hebt dan zelf de zware taak van de opvoeding de eerste jaren opgenomen en wanneer het kind dan een zeer beïnvloedbare leeftijd krijgt en fijne dingen leuker vindt dan nuttige dingen komt de leuke papa ineens tijd opeisen? Klopt niet he...

Zoals Crackers hierboven al aanhaalt: je kind meegeven met een andere moederfiguur (ook al is de papa erbij), ni simpel...

0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Als ik hoor wat Wendy gisteren zei , dat als Renzo het met Peggy moest uitmaken , Dylan dan ook zou kunnen ontvoerd worden , ja ....dan begrijp ik best dat ze haar zoontje niet toevertrouwd aan zo'n mens !
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Er is nog altijd een groot verschil tussen Renzo en Peggy die gewoon als koppel uiteen zouden gaan - of de situatie met Peggy toen Peter haar als een steen liet vallen.
Dylan is ook niet verwekt toen Peggy en Renzo al samen waren.
Dus het is toch wel appelen met peren vergelijken.
Ik denk dat wat Renzo over Peggy heeft verteld, maar al te goed in Wendy haar kraam past.
Dylan is ook niet verwekt toen Peggy en Renzo al samen waren.
Dus het is toch wel appelen met peren vergelijken.
Ik denk dat wat Renzo over Peggy heeft verteld, maar al te goed in Wendy haar kraam past.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Dat is een feit, eigelijk is het een echte cadeau. Hij heeft alleen niet gezegd dat Peggy samen met de Lucas zelfmoord wou plegen. Maar goed, ik denk dat Wendy nu wel genoeg weet.satine schreef:Ik denk dat wat Renzo over Peggy heeft verteld, maar al te goed in Wendy haar kraam past.
En voor Renzo zou ik idd op zijn minst een advocaat raadplegen.
0 x
Potentia Principatum