Vanaf de volgende ochtend beginnen we dan met frisse moed te speculeren over de ouders van Olivia.

Ja maar ja maar, nu je het zegt: dat zou zomaar kunnen, en zéker in THUIS!Crackers schreef:Zuster Scholastica is haar moeder
Haha ik heb dat net ergens anders neergeschrevenCrackers schreef:Zuster Scholastica is haar moeder
Goh, zoveel zijn er de vertrokken personages die een voldoende leeftijd hebben. Als ik even denk kom ik aan Dré, Jean-Pierre, Pierre, Walter D, Walter F, Fernand, Robert V, Robert R, Robert S en David.annekeHU schreef:Van de huidige mannelijke personages vallen er een heleboel af omwille van " te jong"!
Wie blijven er over: Eddy, Luc, Frank, Leo, William ,Geert.
Van de vertrokken personages weet ik niet voldoende , om hun leeftijd in te kunnen schatten ten opzichte van Sam.. iemand die wel een lijstje kan maken, zodat we kunnen elimineren?
Dat kan volgens mij niet... Simonne is daarvoor niet oud genoeg ( ze is ongeveer 50-52, Sam is er 36)Djenner schreef:William is de vader en dan ziet hij ineens Simonne terug met wie hij ooit een verhouding had terwijl ze beiden waren getrouwd.
Er zullen geen honderden weeskinderen gezeten hebben. Zoiets moeten de nonnen, die er toch het dichtst bijstonden, dus nog weten.Captain Cuckoo schreef:Alleen als Sam destijds géén weeskind was zoals de anderen, bestaat inderdaad enige kans dat die zuster zich er iets van herinnert na al die jaren.