Wie zijn de echte ouders van Sam?

Gesloten
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Wie zijn de echte ouders van Sam?

Bericht door Captain Cuckoo »

Eén ding weet ik al zeker. Als de identiteit van de ouders zal onthuld worden, gaat niemand zeggen "Ah ja, dat lijkt mij aanvaardbaar"

Vanaf de volgende ochtend beginnen we dan met frisse moed te speculeren over de ouders van Olivia. :crazy:
0 x
spirit-es
Nog geen rang

Bericht door spirit-es »

Spannend :dance:
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Zuster Scholastica is haar moeder :mrgreen:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Crackers schreef:Zuster Scholastica is haar moeder :mrgreen:
Ja maar ja maar, nu je het zegt: dat zou zomaar kunnen, en zéker in THUIS!
0 x
spirit-es
Nog geen rang

Bericht door spirit-es »

Crackers schreef:Zuster Scholastica is haar moeder :mrgreen:
Haha ik heb dat net ergens anders neergeschreven
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

annekeHU schreef:Van de huidige mannelijke personages vallen er een heleboel af omwille van " te jong"!

Wie blijven er over: Eddy, Luc, Frank, Leo, William ,Geert.

Van de vertrokken personages weet ik niet voldoende , om hun leeftijd in te kunnen schatten ten opzichte van Sam.. iemand die wel een lijstje kan maken, zodat we kunnen elimineren?
Goh, zoveel zijn er de vertrokken personages die een voldoende leeftijd hebben. Als ik even denk kom ik aan Dré, Jean-Pierre, Pierre, Walter D, Walter F, Fernand, Robert V, Robert R, Robert S en David.
0 x
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Djenner »

William is de vader en dan ziet hij ineens Simonne terug met wie hij ooit een verhouding had terwijl ze beiden waren getrouwd.
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Djenner schreef:William is de vader en dan ziet hij ineens Simonne terug met wie hij ooit een verhouding had terwijl ze beiden waren getrouwd.
Dat kan volgens mij niet... Simonne is daarvoor niet oud genoeg ( ze is ongeveer 50-52, Sam is er 36)
Dus indien Sam een kind is van Simonne moet die laatste echt nog jong geweest zijn ( rond 15 jaar of zo?)
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Als die hoogbejaarde zuster nog bekwaam is om te praten, blijft de vraag of zij van alle andere weeskinderen in dat tehuis zich Sam nog herinnert, en na al die jaren bovendien nog weet wie daar de ouders van waren of zijn.
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Thuis zou Thuis niet zijn, als dat nu niet uitkomt... wellicht nog met een heel gedoe, een zuster Scholastica die eerst niet wil zeggen/boos is/ of wat dan ook, maar op de langere duur weten we heus wel wie de moeder van Sam is, en wellicht ook wel wie de vader is! Ik hoop alleen dat het niet pas in het volgend seizoen is, dat we het weten...
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Als je echt in het bos gevonden bent, zou het een mirakel zijn als je ouders gevonden worden, sowieso al. Het tweede mirakel zou zijn dat een stokoude non, die uit de verhalen van Sam op te merken zijn, nooit iets van gevoel heeft gehad voor de kinderen die aan haar toevertrouwd waren, zich nog zou herinneren wie haar ouders waren. Als ze dat al geweten heeft. Vader en moeder allebei dan nog wel.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Misschien was er wel 'iets' van herkenning bij Sam achtergelaten, een briefje, een kettinkje,...
Of Sam is helemaal niet in het bos gevonden en wisten de zusters maar al te goed wie haar moeder is/was?
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Alleen als Sam destijds géén weeskind was zoals de anderen, bestaat inderdaad enige kans dat die zuster zich er iets van herinnert na al die jaren. Blijft de vraag of ze nu opeens op simpel verzoek wèl bereid zal zijn alles te verduidelijken. Die brandstichting duidt er immers op dat bepaalde potjes toegedekt moesten blijven.
0 x
Omega
x 435

Bericht door Omega »

Captain Cuckoo schreef:Alleen als Sam destijds géén weeskind was zoals de anderen, bestaat inderdaad enige kans dat die zuster zich er iets van herinnert na al die jaren.
Er zullen geen honderden weeskinderen gezeten hebben. Zoiets moeten de nonnen, die er toch het dichtst bijstonden, dus nog weten.

Net zoals ik al mijn leerkrachten en medeleerlingen van vroeger nog kan opnoemen.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Die zuster Scholastica heeft het achterste van haar tong nog niet laten zien. Dat mens weet iets.
0 x
Potentia Principatum
Gesloten