Het grote SPECULATIE-topic van seizoen 20
-
Soapseut
- x 435
Re: Het grote SPECULATIE-topic van seizoen 20
Volgens mij zal Peggy geïnterneerd worden na de stoot met Lucas. Daar zal ze Rafaël tegen het lijf lopen. Samen zullen ze snode plannen smeden tegen Peter en Femke...
0 x
-
A.R.A.G.
- Nog geen rang
Bram was het belangrijke personage dat uit de reeks verdween...Djenner schreef:Tot hiertoe werd toch altijd al aangekondigd dat een belangrijk personage uit de reeks zou verdwijnen. Wanneer ze dan dood "lijken", overleven ze meestal. Maar in het geval van Mayra, ze had bij zo goed als iedereen afgedaan behalve bij Ann. Ik kan me bijvoorbeeld geen verhaallijn voorstellen van Mayra los van Ann ( tenzij een erg oninteressante). Ja, ze kunnen alsnog uit elkaar gaan en Mayra kan Sandrine opeisen, maar dan heb je weer eens een proces rond hoederecht, adoptie, ....en dat hoeft de kijker echt niet meer te zien.
Nu anderzijds heb ik bij bv. Luc ook vaak het gevoel gehad: nu is er geen uitweg meer, nu zal zijn personage van niemand nog krediet krijgen en uiteindelijk komt het allemaal op zijn pootjes terecht.
0 x
-
Omega
- x 435
Maar Luc is wel een heel seizoen 'door het stof moeten gaan' en had eigenlijk maar een bijrol. Hopelijk krijgt hij in seizoen 20 opnieuw interessante verhaallijnen.Djenner schreef: Nu anderzijds heb ik bij bv. Luc ook vaak het gevoel gehad: nu is er geen uitweg meer, nu zal zijn personage van niemand nog krediet krijgen en uiteindelijk komt het allemaal op zijn pootjes terecht.
0 x
-
Djenner
- Poster rang 2

Maar Bram stierf niet. De personages die stierven, zijn altijd aangekondigd "verdwenen". Als Mayra verdwijnt, zal het niet op eigen vraag zijn. De actrice liet niet lang geleden in een interview weten dat "thuis" voor haar de ideale job was na een helse zoektocht naar werk.
0 x
-
tvx1
- x 435
Neen. Verdwijnen betekent niet langer deel gaan uitmaken van de cast. Welke manier dat dan ook mag beteken voor het personage. Trouwens Kurt is dit seizoen gestorven.Djenner schreef:Maar Bram stierf niet. De personages die stierven, zijn altijd aangekondigd "verdwenen". Als Mayra verdwijnt, zal het niet op eigen vraag zijn. De actrice liet niet lang geleden in een interview weten dat "thuis" voor haar de ideale job was na een helse zoektocht naar werk.
0 x
- k de vis
- Poster rang 2

klopt allemaal ... hij is meer in beeld beginnen komen eind oktober/november, 't moment dat Emma in de Frens kwam om gitaarlessen te volgen. ik kan hier vele aanwijzigen posten, maar een belangrijk moment was wel de kordate vraag van Emma ivm Waldek ... én ook niet vergeten : de aftiteling na aflevering 3594. danny komt in de aflevering niet voor maar staat wel in de aftiteling, dit is de aflevering dat de onbekende de gsm van emma gaat dumpen, dus ik moet er geen tekening meer bijmakenOmega schreef:Omdat alles naar hem wijst. Zeker als je Thuis een beetje kent. Danny is een secundair personage die ze er gemakkelijk kunnen uitschrijven. De laatste tijd, net toen de verhaallijn van Guitarstar bezig is, kreeg hij een veel grotere rol. Ook die straffe opmerkingen die Danny maakte ten tijde van de verhaallijn tussen Jens en Emma ('als het aan mij lag ..' en 'ze moesten ze allemaal') zijn indicaties om het schokeffect nog groter te maken.Caligula schreef:Waarom zijn jullie zo gefixeerd op Danny? Hij is het helemaal niet,het is een totaal onbekende die alleen door Emma gekend is en waarin ze zich blijkbaar schromelijk in vergist heeft.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Misschien zit Jens er wel achter. 
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Caligula
- Poster rang 5

Het is de Swerts zeg ik je die vervroegd vrijgelaten is.
0 x
Potentia Principatum
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Aan het einde van de slotaflevering kwam ook de naam van Waldek en Yvette voorbij, terwijl die in de aflevering niet te zien was.k de vis schreef:én ook niet vergeten : de aftiteling na aflevering 3594. danny komt in de aflevering niet voor maar staat wel in de aftiteling, dit is de aflevering dat de onbekende de gsm van emma gaat dumpen, dus ik moet er geen tekening meer bijmakendat laatste nam eigenlijk bij mij het laatste procentje twijfel weg
Misschien van nog meer personages, maar zij viel mij op.
0 x
- k de vis
- Poster rang 2

moet eerlijk zeggen dat ik nooit de aftiteling in de gaten gehouden heb, iemand had dit hier donderdagavond gepost en op die basis ging ik er vanuit dat bij een aflevering enkel de namen verschijnen van de personen die in de betreffende aflevering aan bod kwamen, maar blijkbaar ga ik dit zelf eens moeten checken (weer zoekwerk)satine schreef:Aan het einde van de slotaflevering kwam ook de naam van Waldek en Yvette voorbij, terwijl die in de aflevering niet te zien was.k de vis schreef:én ook niet vergeten : de aftiteling na aflevering 3594. danny komt in de aflevering niet voor maar staat wel in de aftiteling, dit is de aflevering dat de onbekende de gsm van emma gaat dumpen, dus ik moet er geen tekening meer bijmakendat laatste nam eigenlijk bij mij het laatste procentje twijfel weg
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Ik vraag me af of dat een hint kan zijn. Ik kan me niet voorstellen dat het Danny is. Het wel een beetje een raar figuur maar iemand die meisjes ontvoerd?
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
- Caligula
- Poster rang 5

De aftiteling wil helemaal niks zeggen. Hoe dikwijls hebben we al in het verleden personages gezien in de aftiteling die helemaal niet voorkomen in de episode?
0 x
Potentia Principatum
- pnele
- Poster rang 1

- x 8
- x 7
In die aftiteling van de laatste aflevering hebben ze de hele cast gezet en ook alle medewerkers. Ze was deze keer uitzonderlijk lang.k de vis schreef:moet eerlijk zeggen dat ik nooit de aftiteling in de gaten gehouden heb, iemand had dit hier donderdagavond gepost en op die basis ging ik er vanuit dat bij een aflevering enkel de namen verschijnen van de personen die in de betreffende aflevering aan bod kwamen, maar blijkbaar ga ik dit zelf eens moeten checken (weer zoekwerk)satine schreef:Aan het einde van de slotaflevering kwam ook de naam van Waldek en Yvette voorbij, terwijl die in de aflevering niet te zien was.k de vis schreef:én ook niet vergeten : de aftiteling na aflevering 3594. danny komt in de aflevering niet voor maar staat wel in de aftiteling, dit is de aflevering dat de onbekende de gsm van emma gaat dumpen, dus ik moet er geen tekening meer bijmakendat laatste nam eigenlijk bij mij het laatste procentje twijfel weg
Normaal is het zo dat alleen de personages erop komen die in de desbetreffende aflevering zaten en de belangrijkste medewerkers zoals de regisseur, schrijvers, enz. ...
0 x
-
Evaaa
- x 435
Inderdaad, ik zie wel vaker een personage opduiken in de aftiteling die niet in de aflevering zat. Daar kan je mijns inziens niet echt op afgaan.Caligula schreef:De aftiteling wil helemaal niks zeggen. Hoe dikwijls hebben we al in het verleden personages gezien in de aftiteling die helemaal niet voorkomen in de episode?
Maar ja, nu kunnen wij wel drie maanden gaan speculeren, we gaan het ten vroegste in september weten.
0 x
-
tvx1
- x 435
En daar vergis je je duidelijk in, zoals Satine heeft aangetoond. Volgens mij komen de castleden en eventueel gastrollen die nog niet in de begingeneriek zaten in de aftiteling.pnele schreef:In die aftiteling van de laatste aflevering hebben ze de hele cast gezet en ook alle medewerkers. Ze was deze keer uitzonderlijk lang.k de vis schreef:moet eerlijk zeggen dat ik nooit de aftiteling in de gaten gehouden heb, iemand had dit hier donderdagavond gepost en op die basis ging ik er vanuit dat bij een aflevering enkel de namen verschijnen van de personen die in de betreffende aflevering aan bod kwamen, maar blijkbaar ga ik dit zelf eens moeten checken (weer zoekwerk)satine schreef:Aan het einde van de slotaflevering kwam ook de naam van Waldek en Yvette voorbij, terwijl die in de aflevering niet te zien was.k de vis schreef:én ook niet vergeten : de aftiteling na aflevering 3594. danny komt in de aflevering niet voor maar staat wel in de aftiteling, dit is de aflevering dat de onbekende de gsm van emma gaat dumpen, dus ik moet er geen tekening meer bijmakendat laatste nam eigenlijk bij mij het laatste procentje twijfel weg
Normaal is het zo dat alleen de personages erop komen die in de desbetreffende aflevering zaten en de belangrijkste medewerkers zoals de regisseur, schrijvers, enz. ...
0 x