Nickos schreef:Van wat moeten we Tim Mielants nog kennen misschien?
Awel, van het eerste seizoen van Cordon dus en voorheen Code 37.
En sedertdien is het een veelgevraagd tv-regisseur voor oa Peaky Blinders en The Tunnel (de Brits-Franse versie van The Bridge).
Nickos schreef:Van wat moeten we Tim Mielants nog kennen misschien?
Awel, van het eerste seizoen van Cordon dus en voorheen Code 37.
En sedertdien is het een veelgevraagd tv-regisseur voor oa Peaky Blinders en The Tunnel (de Brits-Franse versie van The Bridge).
Code 37 heb ik nooit gezien . Idem voor die laatste twee, maar ik had er wel al van gehoord. Goed voor hem alleszins, verklaart meteen ook waarom het tweede Cordon seizoen een andere regisseur heeft.
Ik voorspel dat ze het Cordon gaan uitbreiden, als blijkt dat het virus zich door de lucht kan verspreiden. Denk dat ze zo toch nog materiaal voor een heel seizoen hebben.
0 x
In a time of war it isn't about who's right, it's about who's left.
En het is weeral gedaan. Inclusief gesloten einde waar ik naar uitkeek. Aangezien de kijkcijfers een stuk lager lagen dit seizoen zal er sowieso geen derde seizoen komen, waar zou dat trouwens over moeten gaan.
Sterke serie waar ik heel hard van genoten heb, al moet ik zeggen dat het eerste seizoen sterker was dan het tweede.
Nu eindelijk ook de laatste aflevering gezien. Ik blijf erbij dat het einde sterker was als het bij 1 seizoen gebleven was.
Het was het perfecte open einde en met de uitleg van Cannaerts wist ik niet goed hoe ze er nog een vervolg aan zouden kunnen breien.
Maar goed, het vervolg was wel onderhoudend al verzoop het soms wel in de overbodige subplots zoals met de godsdienstfundamentalisten en met de gevangenen (Carry Goossens liep daar echt wel verloren). Een Vlaamse 24 dan want heel wat acteurs kwamen echt wel heel stoer over in deze serie.
Jammer dat het personage van Tom Dewispelaere zo vroeg sneuvelde want die droeg wel grotendeels de eerste reeks.
Laatst gewijzigd door lord F. op wo 16 nov 2016, 00:15, 1 keer totaal gewijzigd.