Nochtans kunnen ze het wel. De brand ten huize Reimers drie seizoensfinales eerder zag er veel realistischer uit.Sans schreef:Die nepbrand van Ter Smissen was serieus nep.. Je zag dat zo hard. Belabberde fx. Ze hadden al beter echt een gebouw/set in brand gestoken.Het realisme was ver te zoeken. Het deed de scene allesbehalve eer aan.
Wat vind/vond je van de seizoensfinale?
-
tvx1
- x 435
Re: Wat vind/vond je van de seizoensfinale?
0 x
- Sans
- Poster rang 1

Is dat nog maar 3 seizoensfinales geleden? Ik dacht langer. Maar je hebt gelijk. Die was echt stukken beter.tvx1 schreef:Nochtans kunnen ze het wel. De brand ten huize Reimers drie seizoensfinales eerder zag er veel realistischer uit.Sans schreef:Die nepbrand van Ter Smissen was serieus nep.. Je zag dat zo hard. Belabberde fx. Ze hadden al beter echt een gebouw/set in brand gestoken.Het realisme was ver te zoeken. Het deed de scene allesbehalve eer aan.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1041
Ik kan me vergissen, maar wij wisten uiteraard wie het gedaan had had, maar het gerecht niet. Eric kwam er dus mee weg en kon zonder probleem mee verhuizen met de rest van de bende...satine schreef:Wat bedoel je hier mee?Tiboko schreef:Net zoals met Mike zal het nooit uitkomen wie het gedaan heeft.
Dus ik vermoed dat het nu ook zo iets zal zijn, wij zullen als kijker weten wie de dader was, alleen zal die daar nooit moeten voor opdraaien. Dàt gebeurt wel vaker in Thuis: Femke slechts werkstraf, Guy die zelfs vrijuit ging, Luc ook voor de dood van Freddy...
0 x
-
pauldeboeck
- Nog geen rang
Was best te pruimen, alhoewel voorspelbaar. De enige vraag wie gaf Luc een dreun en geraakt hij er hierdoor weer mee weg? Verder kunnen we beginnen speculeren wat er gaat geworden van Tim en Femke?, Peter en peggy? Dus weeral iets om naar uit te kijken. Is het nog niet september?
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Je vergist je.Tiboko schreef:Ik kan me vergissen, maar wij wisten uiteraard wie het gedaan had had, maar het gerecht niet. Eric kwam er dus mee weg en kon zonder probleem mee verhuizen met de rest van de bende...satine schreef:Wat bedoel je hier mee?Tiboko schreef:Net zoals met Mike zal het nooit uitkomen wie het gedaan heeft.![]()
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
exsencon
- x 435
Ja,idd en hij heeft een proces gehad waar hij is vrijgesproken wegens "onweerstaanbare dwang".
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1041
Dat bedoel ik, in Thuis kom je met alles wegexsencon schreef:Ja,idd en hij heeft een proces gehad waar hij is vrijgesproken wegens "onweerstaanbare dwang".
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

in het echte leven zou dat mss toch ook zo zijn voor het geval van Eric?Tiboko schreef:Dat bedoel ik, in Thuis kom je met alles wegexsencon schreef:Ja,idd en hij heeft een proces gehad waar hij is vrijgesproken wegens "onweerstaanbare dwang".
Ik herinner me een juwelier uit Harelbeke die vrijgesproken werd nadat hij een arme dief afgeknald had die op de vlucht was met een rijkelijke buit uit de winkel.
0 x
-
exsencon
- x 435
Ja, dat bedoel ik. Ik denk dat terwijl we mogen stellen dat in 95% van de gevallen Thuis het allemaal onrealistisch en soap-like (tja) voorstelt is er juist die 5% waar ze toch correct zijn. Ik heb zelf een geval meegemaakt waar de dader werd vrijgesproken dat een beetje (een beetje hé) leek op het geval van Eric. Maar het is natuurlijk een feit dat je in Thuis situaties hebt die je in RL (gelukkig maar) niet hebt. Daarom is het een soap hé.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Laten we wel stellen bij mijn voorbeeld van die juwelier >> uiteraard was het wel normaal dat hij uiteindelijk niet veroordeeld werd ook al was het in zijn geval geen zelfverdediging (de dief was al op de vlucht). Het idee dat je iemand vermoord hebt is vermoedelijk al erg genoeg om dragen in dat geval.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Dat iemand je juwelen steelt is nog geen reden om hem dood te schieten, het is hier Amerika niet maar dat is een andere discussie. Uiteindelijk is wat met Luc gebeurd is alleen maar een uitvergroting van wat Waldek dit seizoen meegemaakt heeft. Het vervolg zal volgens mij ook gelijkaardig zijn: een paar dagen ziekenhuis, misschien geheugenverlies en na een tijd komt het uit wie het gedaan heeft en die wordt dan - naar aloude thuisnormen - niet voor zijn daden gestraft.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
lord F.
- Poster rang 5

welja, het ging over het geval van Eric, dat het niet zo onlogisch was dat hij uiteindelijk vrijgesproken was, ondanks dat hij wel iemand vermoord heeft. 
maar terug over naar de seizoensfinale.
maar terug over naar de seizoensfinale.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Dit vonden ze in Amerika van de seizoensfinale van Thuis. 
http://www.youtube.com/watch?v=kqcMOTZN8-w#!
(fans van Game of Thrones zullen het filmpje wellicht kennen
)
(fans van Game of Thrones zullen het filmpje wellicht kennen
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1041
lord F. schreef:Dit vonden ze in Amerika van de seizoensfinale van Thuis.
(fans van Game of Thrones zullen het filmpje wellicht kennen)
Net het filmpje gezien, merkwaardig is (heb het beeld effe stilgezet) dat Simonne bij het zogezegde lijk van Luc geen wandelstok vastheeft, maar een paraplu. Nu ben ik zelf niet zo handig met die dingen, maar ik kan me niet voorstellen dat je die paraplu ook als wandelstok kan gebruiken, maw ons Simonneke is miraculeus genezen!!!!!
0 x
-
Het huis
- x 435
Ik zag ook geen wandelstok maar een paraplu. Dus begon toen ook al te denken van misschien is het wel Simonne. We kunnen nog heel de zomer speculeren. Maar mijn gedachten veranderen iedere dag. Ik weet het niet en dat maakt het juist spannend.
0 x