Rafael (Maarten Claeysssens) verlaat thuis

lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Rafael (Maarten Claeysssens) verlaat thuis

Bericht door lord F. »

satine schreef:
Ann+ schreef:Gewoonlijk gaat er iemand uit de serie om een bepaalde reden, ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig wat die reden bij Maarten was/is.

Maar dit is geen spoiler meer.... moet dit topic dan gesloten worden??
Soms worden acteurs ook gewoon ontslagen, als er voor hen geen verhaallijn meer voorhanden is.

En ik zal het topic morgenavond naar het archief verhuizen. ;)
"ontslagen" is weer een groot woord. :lol:
wellicht had Maarten een contract van 1 jaar en wist hij vooraf dat z'n verhaal daarna afgelopen was. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Kwast schreef:Ik vond Guy vooral eng en af en toe vervelend. Rafaël vond ik voortdurend vervelend en irritant.
Hij is "menselijker". :)
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

lord F. schreef:
satine schreef: Soms worden acteurs ook gewoon ontslagen, als er voor hen geen verhaallijn meer voorhanden is.
wellicht had Maarten een contract van 1 jaar en wist hij vooraf dat z'n verhaal daarna afgelopen was. :)
Ik herinner mij toch de periode dat Marie uit Thuis geschreven werd, die kreeg gewoon haar ontslag, omdat er voor haar geen verhaallijn meer was. Hetzelfde met Werner en Eva.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

satine schreef:
lord F. schreef:
satine schreef: Soms worden acteurs ook gewoon ontslagen, als er voor hen geen verhaallijn meer voorhanden is.
Ik herinner mij toch de periode dat Marie uit Thuis geschreven werd, die kreeg gewoon haar ontslag, omdat er voor haar geen verhaallijn meer was. Hetzelfde met Werner en Eva.
ja, maar die hadden een vast contract bij de VRT. Niet alle acteurs die meedoen in Thuis hebben een vast contract. Er zitten wellicht ook freelancers tussen en acteurs met een contract van bepaalde duur.
(Patsy Van der Meeren (Marie) had trouwens zelf ontslag genomen)
0 x
Gesloten