Julia Van Capelle (Myriam Bronzwaar)

Gesloten
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Julia

Bericht door lord F. »

jessie V. schreef:Hoe komt Marianne nou bij Julia met haar aanbod voor de Noorderzon en waarom wordt Julia niet achterdochtig?
Ik heb nog nooit gezien dat die twee elkaar ontmoetten. Ze kennen elkaar helemaal niet. Marianne heeft er veel voor over.
Ze wist toch van Tom dat Julia en Simonne €25.000,- wilden bijleggen voor om de Noorderzon te helpen kopen?
Gezien ze weet dat Simonne niet zo kapitaalkrachtig is omdat er veel van haar geld in Sanitechniek zit is het dan niet zo moeilijk om te weten dat ze bij Julia moet zijn, toch? :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

lord F. schreef:
jessie V. schreef:Hoe komt Marianne nou bij Julia met haar aanbod voor de Noorderzon en waarom wordt Julia niet achterdochtig?
Ik heb nog nooit gezien dat die twee elkaar ontmoetten. Ze kennen elkaar helemaal niet. Marianne heeft er veel voor over.
Ze wist toch van Tom dat Julia en Simonne €25.000,- wilden bijleggen voor om de Noorderzon te helpen kopen?
Gezien ze weet dat Simonne niet zo kapitaalkrachtig is omdat er veel van haar geld in Sanitechniek zit is het dan niet zo moeilijk om te weten dat ze bij Julia moet zijn, toch? :)
Voor Marianne is Julia inderdaad geen onlogische keuze, maar dat Julia hier ingetrapt is vind ik wel wat vreemd. Ik begrijp dat het een aanlokkelijk voorstel is voor haar, maar van de andere kant moet het voor haar toch ook duidelijk zijn dat de hele zaak "stinkt". Iemand biedt niet zomaar €185.000,- aan om (renteloos!) te lenen. Ik had nooit gedacht dat Julia erop in zou gaan eerlijk gezegd. Blijkbaar heeft dus niet alleen Marianne, maar vooral ook Julia er veel voor over!
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ben benieuwd wat er gebeurt als Peggy dit te horen krijgt. :twisted:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

jessie V. schreef:Ben benieuwd wat er gebeurt als Peggy dit te horen krijgt. :twisted:
Inderdaad... En mocht Peggy de Noorderzon uiteindelijk toch in handen krijgen, hoe lang Julia er dan nog werkt. :twisted: ;)
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

en of ze dan ook nog twee groenten per dag gaat snijden, zo traag dat die werkt
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

toen Femke aan Peggy stilaan duidelijk aan het maken was dat ze aan haar wou verkopen was julia wel grappig toen ze al de hele inboedel aan het inventariseren was (of whatever ze ook allemaal neerpende in dat boek) :D
0 x
fan_van_marianne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door fan_van_marianne »

Hahaha hoe grappig dat het was om Julia haar plannen in het water te zien vallen :mrgreen:
Baai baai baas Julia :wave:
0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Luc schreef:toen Femke aan Peggy stilaan duidelijk aan het maken was dat ze aan haar wou verkopen was julia wel grappig toen ze al de hele inboedel aan het inventariseren was (of whatever ze ook allemaal neerpende in dat boek) :D
Of haar bedrijfsplannen ofzo.. :think:
Maar grappig was het zeker! :lol: En dan haar gezicht toen bleek dat Femke niet alleen voor het geld gaat en dus Peggy de kans geeft. De teleurstelling droop eraf. :mrgreen:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

fan_van_marianne schreef:Hahaha hoe grappig dat het was om Julia haar plannen in het water te zien vallen :mrgreen:
Baai baai baas Julia :wave:
En baai baai Marianne - Oh, wat gaat ze boos zijn volgende week, héérlijk! :lol:
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Ja die Julia. Ik vond het een raar mens toen ze nog met Frank was, maar sinds Cois is ze een leuk typje geworden, een goede aanvulling op het thuis team. Dat van Cois was een rare keuze, maar ze hadden niet veel opties als ze hem levend wilden houden. Wat voor reden kan je dan nog bedenken om het kontakt naar nul te krijgen tenslotte. Sneu voor het karakter Julia en haar kids, dat wel.
Dat ze helemaal doorsloeg was wel een realisisch scenario en dat ze behoefte had aan het strelen van haar ego ook. Maar dan was ze weer zo nuchter dat ze niet doorsloeg met haar 'serge'. En nu is ze ineens niet achterdochtig dat de schoonmoeder van de andere bieder haar geld wil geven? Terwijl ze genoeg verhalen kent van het gekonkel van Marian en dat die uiteindelijk alleen maar slachtoffers maakt. En droomt ze van een zaak die ze helemaal wil verbouwen? Daar is ook heel veel geld voor nodig he, zoals zij vertelde aan Simone, zowat nog ns een ton. Bij Marian in de schuld staan is geen plezante situatie om in te zitten, want morgen kun je er missch weer uitvliegen. Zeker als je slecht een pionnetje bent in een ander scenario. Nee, Julia had dat allemaal moeten beseffen en bespreken met haar kinderen en vriendin Simone, zoals ze altijd al deed. Alles wat nu vanuit Marian komt kreeert heel nieuwe types om haar heen. Zo vreemd!
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Ik vind dat ze meer moeten doen met Julia. Op zich kan dat wel nog een leuk personage zijn als ze niet te veel zaagt over haar kinderen en de actrice doet het ook goed.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Luc schreef:Ik vind dat ze meer moeten doen met Julia. Op zich kan dat wel nog een leuk personage zijn als ze niet te veel zaagt over haar kinderen en de actrice doet het ook goed.
misschien heb je wel gelijk... ze is al beter dan in het kinderfeuilleton Big & Betsy ...
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Luc schreef:Ik vind dat ze meer moeten doen met Julia. Op zich kan dat wel nog een leuk personage zijn als ze niet te veel zaagt over haar kinderen en de actrice doet het ook goed.
Dat vind ik ook! Alleen vind ik dat haar dochters de neiging hebben om harder te zagen dan Julia zelf. :lol:
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Helemaal mee eens! Ze deden moeilijk en heel kinderachtig over Cois, vervolgens vielen ze hun moeder af toen er een haar in de boter was met Cois. Ze doen nu weer moeilijk als moeders haar leven weer probeert op te pakken en gaan dan vervolgens haar nieuwe leven regisseren en verwijten haar als ze niet enthousiast genoeg is. Mijn moeder zou zeggen "het is nooit goed of het deugt niet"! En hoe ze hun eigen zaakjes regelen is van zo'n grenzeloze domheid en egoisme dat ik soms zou willen dat Julia ze eruit zou bonjouren. Maar toch, het is weer geen ongewoon scenario dat een gescheiden moeder haar kinderen teveel ruimte geeft, juist vanwege alle pijn en onzekerheid, daarom bleef het wel geloofwaardig. Maar de actrice is inderdaad erg goed en charmant, dus vanaf hier mag ze wel wat krachtiger worden en een heel ander leven gaan krijgen. Een Julia ontwikkeling zou ik wel heel leuk vinden = een geemancipeerde power woman, yesssss!
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Matthi
Administrator
Administrator
x 3
x 2

Bericht door Matthi »

Oeps ... tegen de lamp gelopen.

Afbeelding
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
Gesloten