Frank Bomans (Pol Goossen)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Re: Frank Bomans

Bericht door Ganja »

dylan schreef:een citaat van de acteur in de humo:
"het is een dijk van een rol, dat mag ik zeggen"
hij maakt idd kleine stapjes maar vanmij mag die patstelling tussen vader en zoon wel nog een eindje duren hoor
want dan beseffen mensen mss hoe ze zelf zouden reageren (hopelijk toch)

ps: intervieuw met pol goosens in humo => koop humo => lees intervieuw nu! :P

Heb die Humo ook gelezen ;)
Ik vindt het vooral tof dat altijd weer blijkt dat de acteurs heel anders zijn dan de personages. (gellukkig maar) En het bewijst ook dat het steen goede acteurs zijn mijn gedacht ;)

En wanneer je zegt dat het nog een eindje mag duren dan zou ik eerder zeggen JA maar dan wel om andere reden. Namelijk dat het in real life vaak lang duurt voor een Pa of een Ma de anders geaardheid van zoon of dochter aanvaard.

Maar het feit dat Frank nu kleine stapjes zet wil mss nog niet zeggen dat hij het aanvaard heee dat zullen we moeten afwachten....Mss zelfs tot volgend seizoen...en dan duurt het automatisch al wat langer hee ;)
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Deze is wel weer :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Afbeelding

Maar het was wel een goede zet om Rosa & Waldek terug samen te krijgen.

En verder...
En ik was het al aan het denken dat Frank de theorie zou gaan gebruiken van wat niet weet niet deert :crazy:
Ik heb dat nog al gehoord in real life. Dat sommige ouders eerst lang boos zijn en daarna terug gewoon doen maar het "onderwerp" dan doodzwijgen. Anderzijds is het dan wel weer zoals Frank zelf zegt toch beter dan dat hij ruzie blijft maken en Franky buiten kijkt. En met de tijd zal het mss nog wel beteren, en zeker als Franky ooit een vriendje krijgt dan zal hij het wel moeten aanvaarden...Of het moet zijn dat hij dan terug "ruzie" gaat maken met zijn zoon. Benieuwd wat Franky er zelf van zal gaan vinden hoe zijn Pa nu doet.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ganja schreef:En met de tijd zal het mss nog wel beteren, en zeker als Franky ooit een vriendje krijgt dan zal hij het wel moeten aanvaarden...Of het moet zijn dat hij dan terug "ruzie" gaat maken met zijn zoon.
Ik ben bang voor dat laatste... Iemand kan wel zijn/haar kop in het zand steken, maar daarmee verdwijnt het "probleem" niet. Als datgene wat dwars zit weer de kop op steekt (in dit geval bijvoorbeeld als Franky een nieuwe vriend krijgt, of als Frank op een andere manier opnieuw met het "homo-zijn" van zijn zoon geconfronteerd wordt), dan ben je volgens mij gewoon terug bij af, helaas... :(
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
dylan
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door dylan »

ik vind het gewoon goed dat die taktiek ook eens getoond word en thuis kennende zullen we binnen een paar maanden wel te zien krijgen dat die taktiek ook niet werkt
0 x
So come along, it won't be long 'til we return happy
Shut your eyes, there are no lies in this world we call sleep
Let's desert this day of work, tomorrow we'll be free
Let's not fight, I'm tired, can't we just sleep tonight?
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

dylan schreef:ik vind het gewoon goed dat die taktiek ook eens getoond word en thuis kennende zullen we binnen een paar maanden wel te zien krijgen dat die taktiek ook niet werkt
Dat denk ik ook, en het is inderdaad goed dat dit ook eens getoond wordt. Volgens mij reageren er nog meer mensen op die manier dan men denkt...
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

Ja, maar ergens geven ze zichzelf zo ook een beetje meer tijd om aan het idee te wennen.
Het is nog altijd beter dan ouders die hun kind totaal niet meer willen zien of horen.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Dat is natuurlijk ook waar. Dat is het andere uiterste, en op die manier wordt er nooit iets opgelost omdat ze elkaar dan helemaal niet meer zien, en de situatie dan eigenlijk gewoon blijft "hangen". Helemaal verschrikkelijk dus, en ik ben dan ook blij dat Frank in dit geval niet zo ver gaat. Al vraag ik me wel af wat zijn reactie gaat zijn op het moment dat Franky een vriend heeft...
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Christel schreef: Al vraag ik me wel af wat zijn reactie gaat zijn op het moment dat Franky een vriend heeft...
Ik denk dat dit mss afhangt van wie dat vriendje gaat worden ALS hij ooit een vriendje krijgt natuurlijk.
Ik denk dat gezien Frank kennende het kan meevallen zolang het geen type Max is want daar had hij wel serieus de pest aan.
Wie weet komt er binnen een jaar of pas nog veel later wel weer een nieuw personage in Thuis dat dan het vriendje wordt van Franky. We zullen het ooit wel zien....Maar heb de indruk dat ze Franky nog eventjes vrijgezel gaan laten zijn. We zullen het later wel zien.......
0 x
Shabba
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Shabba »

Ganja schreef:
Christel schreef: Al vraag ik me wel af wat zijn reactie gaat zijn op het moment dat Franky een vriend heeft...
Ik denk dat dit mss afhangt van wie dat vriendje gaat worden ALS hij ooit een vriendje krijgt natuurlijk.
Ik denk dat gezien Frank kennende het kan meevallen zolang het geen type Max is want daar had hij wel serieus de pest aan.
Wie weet komt er binnen een jaar of pas nog veel later wel weer een nieuw personage in Thuis dat dan het vriendje wordt van Franky. We zullen het ooit wel zien....Maar heb de indruk dat ze Franky nog eventjes vrijgezel gaan laten zijn. We zullen het later wel zien.......
Eigenlijk zou Bram als schoonzoon nog voor de beste verhaallijn zorgen. Zijn zoon is dan niet alleen samen met een man, maar ook nog eens met de persoon die hem probeerde te vermoorden. Let op: het is soap en die moet het hebben van conflicten.
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Shabba schreef:
Eigenlijk zou Bram als schoonzoon nog voor de beste verhaallijn zorgen. Zijn zoon is dan niet alleen samen met een man, maar ook nog eens met de persoon die hem probeerde te vermoorden. Let op: het is soap en die moet het hebben van conflicten.
:crazy: :crazy: :crazy:
zucht zucht zucht zucht
ga eens dringend het postje lezen franky & bram
ik wordt hier nog serieus onnozel van zucht :crazy: :crazy: :crazy:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ganja schreef:
Shabba schreef:
:crazy: :crazy: :crazy:
zucht zucht zucht zucht
ga eens dringend het postje lezen franky & bram
ik wordt hier nog serieus onnozel van zucht :crazy: :crazy: :crazy:
Ik ook wel een beetje, eigenlijk... :whistle:
In mijn ogen zou Bram als schoonzoon bovendien helemaal niet voor de beste verhaallijn zorgen. Ook zijn het voor mij niet persé de conflicten die een soap interessant maken, en dan hangt het er ook nog vanaf wat het voor conflicten zijn.
Ieder zijn eigen mening dus, en we zien wel hoe het loopt, toch? Erop blijven hameren heeft in elk geval sowieso geen zin. ;)
0 x
dylan
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door dylan »

ik ga het hier ook nog eens zeggen:
kijk vanavond gaan we het wrs wel te weten komen
als ze vanavond niet kussen dan worden ze geen koppel en legt iedereen zich er bij neer dus tot vanavond kunnen we aub erover stoppen zeveren
en ja het is ongeloofwaardig omdat hij zo verliefd is op paulien (en enkel om die reden) en ja het zou goed zijn om te tonen dat "stoere" mannen ook homo kunnen zijn maar laten we gewoon afwachten oké?
ps: dit geldt voor zowel voor als tegenstanders
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Amai dat ziet er binnen drie maand niet goed uit voor Bram want Frank was wel serieus boos.
En hij was al boos voor hij het hoorde wie hem heeft neergestoken omdat zijne zoon gewoon plezand aan het doen was met Bram UIT VRIENDSCHAP en niets meer en joepie eindelijk gedaan met de speculaties :clap: Maar Frank reed nu wel weg gelijk ne zot dus amai als die Bram tegen komt hopelijk volgt er dan geen moord. Maja we zullen het pas binnen drie maanden weten :|
0 x
dylan
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door dylan »

euh sry ganja maar speculaties zullen nu niet stoppen denk ik alhoewel ik persoonlijk vindt dat iedereen het nu moet laten rusten
ja ik denk ook dat frank een ongeluk gaat doen als hij die twee tegenkomt
0 x
Shabba
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Shabba »

Ik vind niet dat deze aflevering heeft bewezen dat er een einde moet komen aan de speculaties bram/franky. Ze zijn nu op de vlucht. Ik had gedacht van: misschien tonen de schrijvers al waar bram en franky naartoe zijn? maar noppes. Anderzijds was het Bram die met Franky wilde dansen.
0 x
Plaats reactie