Franky & Bram

Gesloten
Shabba
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: Franky & Bram

Bericht door Shabba »

Er zijn ook biseksuelen op de wereld die en vrouwenzot en mannengek zijn....Thuis mag dat ook eens weerspiegelen
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Het zal in het bubbelbad gebeuren, onder water dus zullen we het nooit weten
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Crackers schreef:Het zal in het bubbelbad gebeuren, onder water dus zullen we het nooit weten
het zijn toch voor iets 2 loodgieters :laughing-rolling:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Omega
x 435

Bericht door Omega »

Shabba schreef:Er zijn ook biseksuelen op de wereld die en vrouwenzot en mannengek zijn....Thuis mag dat ook eens weerspiegelen
Het is gewoon te veel. Het aantal homoseksuelen zit nu al op peil. Als je alleen de uitzonderingen weerspiegelt ben je geen realistische serie aan het maken.
0 x
Shabba
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Shabba »

teveel? Men gaat algemeen uit van een 10 procent percentage, als dan 3 van de ongeveer 30 personages holebi is, is dat toch niet abnormaal?
0 x
Matthi
Administrator
Administrator
x 3
x 2

Bericht door Matthi »

Shabba schreef:teveel? Men gaat algemeen uit van een 10 procent percentage, als dan 3 van de ongeveer 30 personages holebi is, is dat toch niet abnormaal?
Klopt 8)
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik denk zelfs dat het percentage iets hoger ligt, het zou volgens recente studies 1 op 8 zijn, dus da's zelfs nog iets meer dan 10%.
0 x
Matthi
Administrator
Administrator
x 3
x 2

Bericht door Matthi »

Ja, eigenlijk best veel. Moet je maar denken dat er dan 500 mensen op het forum holebi zijn dat is dan toch best veel.
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
Shabba
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Shabba »

plus dan alle mensen die voor de buitenwereld hetero zijn, maar stiekem toch gevoelens hebben voor hetzelfde geslacht, zitten ook niet in die 1/8 verhouding.
Mocht de samenleving bijvoorbeeld uitspreken: zorg dat je je hart volgt, man, vrouw, maakt niet uit, zou dat anders liggen.
Mocht men zelfs aan kinderen zeggen: sommige mannen worden verliefd op vrouwen, sommigen op mannen, sommigen op beiden, dat is heel gewoon, zolang je eerljk bent, je hart volgt en niemand pijn doet,.....Dan zou dat cijfer van 1/8 nog hoger kunnen. en net daarom zou ik het WEL interessant vinden mocht Bram na een tijdje toegeven toch iets te voelen voor Franky, omdat zo'n dingen echt in het dagelijkse leven voorkomen en totaal niet overdreven zijn.
0 x
dylan
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door dylan »

het zou idd niet uit de lucht gegrepen zijn maar toch zou ik het liever niet hebben. Het gebeurt toch redelijk veel dat homo's verliefd worden op iemand die hun gevoelens niet kan beantwoorden en deze verhaallijn weerspiegelt dat wel
0 x
So come along, it won't be long 'til we return happy
Shut your eyes, there are no lies in this world we call sleep
Let's desert this day of work, tomorrow we'll be free
Let's not fight, I'm tired, can't we just sleep tonight?
halloo!
Nog geen rang

Bericht door halloo! »

Ik denk dat ze toch een koppel gaan worden..Wat ik dus niet wil want ik kan die franky niet uitstaan ghoo! :eh: :shifty:
0 x
dylan
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door dylan »

halloo! schreef:Ik denk dat ze toch een koppel gaan worden..Wat ik dus niet wil want ik kan die franky niet uitstaan ghoo! :eh: :shifty:
haal de hooivorken ende de fakkels!!! heiligschennis!!!!
grapje, iedereen heeft recht op zijn eigen mening :p
ik ben zelf homo en ik vind franky een heel tof voorbeeld. Ik ben beginnen kijken voor de franky verhaallijn
en ik vind zowel het personage als de verhaallijn leuk. een goed verhaal waarme ik me kan identificiëren
0 x
So come along, it won't be long 'til we return happy
Shut your eyes, there are no lies in this world we call sleep
Let's desert this day of work, tomorrow we'll be free
Let's not fight, I'm tired, can't we just sleep tonight?
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Dyl957 schreef:
halloo! schreef:Ik denk dat ze toch een koppel gaan worden..Wat ik dus niet wil want ik kan die franky niet uitstaan ghoo! :eh: :shifty:
haal de hooivorken ende de fakkels!!! heiligschennis!!!!
grapje, iedereen heeft recht op zijn eigen mening :p
ik ben zelf homo en ik vind franky een heel tof voorbeeld. Ik ben beginnen kijken voor de franky verhaallijn
en ik vind zowel het personage als de verhaallijn leuk. een goed verhaal waarme ik me kan identificiëren
Je hebt wel mooiere ogen dan Franky ;)
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Ik vind dat Franky zich niet echt verliefd gedraagd in die tent gisteren
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Crackers schreef:Ik vind dat Franky zich niet echt verliefd gedraagd in die tent gisteren
Vandaag ook nie en dat zal wel zo blijven want volgens mij voelt die niets voor Bram.
En Bram al zekers niet voor Franky met zijn tetten altijd :lol: :lol: :lol:
Hun vakantie begon saai vooral voor Bram :lol:
Ze zullen nu wel is samen in het bubbelbad kruipen en Franky kan het mss effe moeilijk krijgen,
maar er gaat niets gebeuren daar ben ik zekers van :P pech voor degene die wel willen dat er iets gebeurd :lol: :P :P
En als ik ongelijk heb eet ik mijn schoenen op :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
0 x
Gesloten