Allez, dat past toch perfect bij de looks van Peter- altijd dat vettig-lijkend haar, die 5 o'clockshadow en dan zijn sportieve jasje...jessie V. schreef:Zwart mantelpakje????????????? Van welke planeet kom jij?

Allez, dat past toch perfect bij de looks van Peter- altijd dat vettig-lijkend haar, die 5 o'clockshadow en dan zijn sportieve jasje...jessie V. schreef:Zwart mantelpakje????????????? Van welke planeet kom jij?
Notarissen zijn niet meteen trendsetters he.satine schreef:Nina kleedt zich inderdaad niet stijf, misschien mocht het op het werk iets minder 'losjes', daar wil ik mij niet over uitspreken, maar ze heeft in haar kleine teen nog altijd meer stijl dan haar twee collega's in hun hele lijf hebben.
Want Tom is ook niet meteen een trendsetter he.
ja, ben ook niet goed mee.Christel schreef:Griezeltje Nina is weer lekker bezig! Ik ben benieuwd wat ze van plan is... Dat appartement zelf kopen voor heel weinig? Of zelf met het verschil tussen €80.000,- en de uiteindelijke opbrengst gaan lopen?
Klopt ja.johan1969 schreef:Ze zal het zelf voor een prijske willen kopen he.
Als ik me niet vergis, zei Peter dat 80.000 euro een eerlijke prijs is voor een éénslaapkamerappartement.
Ze heeft pas werk en nog niet veel gespaard.Amber schreef:Ze heeft een vaste job, voor dat bedrag gaan lenen bij de bank moet wel lukken, denk ik.