Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
voor Tim die een stuk van de auto van Fien gevonden heeft.
Maar eigenlijk wel raar dat dit nu pas gevonden is terwijl zowel hij als anderen daar in het licht van het onderzoek al een paar keer gaan wandelen zijn en dat dan pas nu zien. Maar ja er is wel meer niet logisch in dit verhaal in ieder geval heeft Tim nog eens goed gescoort
Oei, oei, hoe gaat Gitta reageren als zij verneemt dat Tim haar plaats mag innemen in het onderzoek ? Diegenen die gokten dat zij terug een koppel gingen worden zullen nog lang op hun honger mogen zitten vrees ik
Goed speurwerk van Tim! Ik hoop dat ze zo eindelijk Guy vatten en dat Boons haar oogkleppen moet laten varen. Dit is toch iets dat ze niet kan negeren?
Ik vond hem wel geweldig met die oudere vrouw, ik werk in een bakker in het weekend en soms kunt ge ze echt niet stil krijgen he, ook al staat daar twintig man achter te wachten
Tim is wél goed bezig
Hij heeft nu toch al een klein bewijsje gevonden (de schop)
Maar Boons zal wel zeggen dat dit niets wil zeggen
Ik hoop dat Tim degene is die de zaak oplost.
ik hoop ook dat Tim uiteindelijk de zaal oplost maar Gitta heeft toch ook haar bijdrage geleverd en verdient toch ook een pluim (op voorwaarde dat die zaak ooit opgelost geraakt natuurlijk) ...
Ik heb net nog eens geluisterd en ik kan de tune er niet in herkennen.
Trouwens erg onprofessioneel van Tim om Jens alleen te laten met Guy en ook stom van Jens om Tim zijn job in gevaar te brengen met dat mesje.