Middag afleveringen
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
-
frank
- Poster rang 4

-
Mieke
- Poster rang 4

jaja heel spectaculair
En Maarten loopt nu al achter Eva aan
, ocharme die jongen duurt dat meer als 3jaar eer hij haar eindelijk heeft en dan mag het ook niet blijven duren
En Jenny en Willy geven mij dezelfde braakneigingen die Jenny en Victor mij in de hedendaagse afleveringen geven

En Maarten loopt nu al achter Eva aan
En Jenny en Willy geven mij dezelfde braakneigingen die Jenny en Victor mij in de hedendaagse afleveringen geven
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
-
sisken
- Poster rang 2

vandaag eens de herhaling gezien...
wat opviel was hoe netjes Eva haar haar gekamd was
ze kán het dus wel 
en ook gesmaakt wat waarschijnlijk één van Mathildes eerste optredens was: Eva ontraden om met Jan te trouwen omdat ze van een "lagere" klasse is
wat opviel was hoe netjes Eva haar haar gekamd was
en ook gesmaakt wat waarschijnlijk één van Mathildes eerste optredens was: Eva ontraden om met Jan te trouwen omdat ze van een "lagere" klasse is
0 x
Come and play with us, Danny.
Forever... and ever... and ever.
Forever... and ever... and ever.
-
Mieke
- Poster rang 4

Laatst in de herhalingen de entree van Mathilde gezien
Best wel plezant om zien als je nu weet wat er nog allemaal gaat gebeuren met die familie.
Eva ging dus voor de eerste keer op bezoek bij Jan zijn ouders, in een kast van een huis
En helemaal niet hetzelfde huis als waar Mathilde en Maarten nu wonen
Best wel plezant om zien als je nu weet wat er nog allemaal gaat gebeuren met die familie.
Eva ging dus voor de eerste keer op bezoek bij Jan zijn ouders, in een kast van een huis
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
-
filip 005
- Nog geen rang
Weet je misschien al of Jan Eva al geslagen had bij de herhalingen en wat er nu met Marie is of Dre haar al geadopteerd heeft.Mieke schreef:Laatst in de herhalingen de entree van Mathilde gezien![]()
Eva ging dus voor de eerste keer op bezoek bij Jan zijn ouders, in een kast van een huis![]()
Laat mij iets weten
Filip
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Ik heb vorige week vrijdag nog eens een stukje voorbij zien komen, en voor zover ik kon zien is het nog allemaal koek en ei tussen Jan en Eva (het ging er vorige week over dat Mahilde en Robert Eva accepteerden als schoondochter).filip 005 schreef: Weet je misschien al of Jan Eva al geslagen had bij de herhalingen en wat er nu met Marie is of Dre haar al geadopteerd heeft.
Laat mij iets weten
Filip
Het ging ook over de adoptie van Marie, dat is ze gaan vragen aan Dré, dus het zit er wel aan te komen maar is nog niet gebeurd...
Anders kun je ook altijd eens kijken op de website van één, en dan in de tv gids. Daar staat bij elke aflevering (ook de herhalingen) zo'n beetje waar het over gaat die dag.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Benny
- Nog geen rang
Ze moet eerst nog trouwen en das dus een jaar later.filip 005 schreef:Weet je misschien al of Jan Eva al geslagen had bij de herhalingen en wat er nu met Marie is of Dre haar al geadopteerd heeft.Mieke schreef:Laatst in de herhalingen de entree van Mathilde gezien![]()
Eva ging dus voor de eerste keer op bezoek bij Jan zijn ouders, in een kast van een huis![]()
Laat mij iets weten
Filip
0 x
Waarom neemt het leven je weg wat je het meeste nodig hebt?:(
-
Roger
- Nog geen rang
Ik wist niet dat Sam zo'n nerd was vroeger. Ik bedoel, wie houdt er zich nu bezig met verkeersveiligheid en doet er zulke nerduistapjes? Toen ik naar school ging was ik bezig met feesten (drank, wiet, muziek) en ging ik met m'n maten gaan kamperen in de Ardennen waar we nog meer smoorden en zopen.
0 x
-
Jolientje
- Nog geen rang
Niet iedereen kan dezelfde interesses hebben. Nu zijn er ook nog steeds jongeren die liever wat meer leren en nog betere punten halen in plaats van te gaan feesten en dergelijke.Roger schreef:Ik wist niet dat Sam zo'n nerd was vroeger. Ik bedoel, wie houdt er zich nu bezig met verkeersveiligheid en doet er zulke nerduistapjes? Toen ik naar school ging was ik bezig met feesten (drank, wiet, muziek) en ging ik met m'n maten gaan kamperen in de Ardennen waar we nog meer smoorden en zopen.
Maar sam is inderdaad toch wel wat veranderd tegenover vroeger.
0 x

-
Roger
- Nog geen rang
Voor jouw informatie: ik ben universitair.Jolientje schreef:Niet iedereen kan dezelfde interesses hebben. Nu zijn er ook nog steeds jongeren die liever wat meer leren en nog betere punten halen in plaats van te gaan feesten en dergelijke.Roger schreef:Ik wist niet dat Sam zo'n nerd was vroeger. Ik bedoel, wie houdt er zich nu bezig met verkeersveiligheid en doet er zulke nerduistapjes? Toen ik naar school ging was ik bezig met feesten (drank, wiet, muziek) en ging ik met m'n maten gaan kamperen in de Ardennen waar we nog meer smoorden en zopen.
Maar sam is inderdaad toch wel wat veranderd tegenover vroeger.
0 x
-
Rieka
- x 435
-
Mieke
- Poster rang 4

-
frank
- Poster rang 4

da's dan die cliffhanger met dat plafond dat op Luc z'n kop valt zeker ?Mieke schreef:das het einde van het seizoen dat ze nu uitzenden, dus zeer binnenkort want laatst zaten ze al aan de paasvakantie!Benny schreef: Ze moet eerst nog trouwen en das dus een jaar later.
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
-
Mieke
- Poster rang 4