Oude cliffhangers Thuis
-
filip 005
- Nog geen rang
Re: Oude cliffhangers Thuis
Kun je ook die compilaties aan mij door geven aub?Gismo1 schreef:Als je dat op harde schijf opneemt heeft dat vele voordelen. Je kan al die afleveringen via Media Player afspelen op je TV als je je PC verbindt met de TV. Je moet ook geen videobanden meer kopen. Je kan je eigen compilaties maken. Ik maak compilaties van bepaalde verhallijnen. En je weet ook datum en uur van uitzending.
http://users.telenet.be/Gismo1/thuis/th ... zicht1.jpg
Hier wat kleine foto's van Cliffhangers uit seizoen 6:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alvast bedankt
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat berichtje van Gismo1 is al van zo'n tijd geleden, dat het heel goed mogelijk is dat die foto's inmiddels verwijderd zijn van de plek waar ze destijds stonden. Vandaar dat ze niet meer te zien zijn. 
@Filip 005: Op het Youtube kanaal van Gismo kun je nog een hoop van die leuke filmpjes vinden. Klik HIER voor zijn videos. Gewoon eventjes door de lijst bladeren, dan kom je ze vanzelf tegen.
@Filip 005: Op het Youtube kanaal van Gismo kun je nog een hoop van die leuke filmpjes vinden. Klik HIER voor zijn videos. Gewoon eventjes door de lijst bladeren, dan kom je ze vanzelf tegen.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
filip 005
- Nog geen rang
Sorry Gismo, maar kun je deze compilaties aan mij bezorgen, dan kan ik deze ook op mijn harde schijf opslaan.Christel schreef:Dat berichtje van Gismo1 is al van zo'n tijd geleden, dat het heel goed mogelijk is dat die foto's inmiddels verwijderd zijn van de plek waar ze destijds stonden. Vandaar dat ze niet meer te zien zijn.
Groeten.
Filip
0 x
-
Elin
- Nog geen rang
Ik weet niet waar ik het moet of mag plaatsen, maar hier heb je veel bekende gezichten die nu meespelen of meespeelden die vroeger ook te zien waren in thuis:
http://www.youtube.com/watch?v=bciWkKZr-_8&feature=plcp
Ik dacht dat het David is van nu die daar vanvoor spreekt.
Dan swerts, ik weet nie tda thet dezelfde persoon is zoals die daar eens verkrachter was...
En dan de buurvrouw van Nancy nu die Luc verdedigt...

http://www.youtube.com/watch?v=bciWkKZr-_8&feature=plcp
Ik dacht dat het David is van nu die daar vanvoor spreekt.
Dan swerts, ik weet nie tda thet dezelfde persoon is zoals die daar eens verkrachter was...
En dan de buurvrouw van Nancy nu die Luc verdedigt...
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
0 x
- Luc
- Poster rang 4

Ja idd, is wel grappig en David is dus eigenlijk rechter. Als hij nu niet bij Marianne op de hoogste trede zal staan, weet ik het ook niet meer
.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Inderdaad, Geert kan wel inpakken!Luc schreef:Ja idd, is wel grappig en David is dus eigenlijk rechter. Als hij nu niet bij Marianne op de hoogste trede zal staan, weet ik het ook niet meer.
0 x
- Seraph
- Poster rang 1

Die vrouw dat Luc verdedigd heeft zelfs in seizoen 1 gespeeld als vriendin van Jenny en Marriane 
0 x
In a time of war it isn't about who's right, it's about who's left.
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
En dit jaar speelde ze nog Martha, dus ze heeft al 3 personages in Thuis gespeeld.Spoed schreef:Die vrouw dat Luc verdedigd heeft zelfs in seizoen 1 gespeeld als vriendin van Jenny en Marriane
0 x