Ik moet toegeven, het slaat wel een gat in de avond hoor, nu Thuis weer een paar maanden niet op tv komt! Mijn huis zal weer glimmen!
de laatste aflevering
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
-
dajo_huylebroeck
- Nog geen rang
Misschien is het Rosa wel. Ze probeert via deze griezelige dingen, Jenny zodanig te laten schrikken, dat Victor als dader wordt aangewezen. Rosa kon Victor vanaf het begin al niet uitstaan, en vertrouwt hem nu nog altijd niet.Mette Marit schreef: 2. De doodsbrief van Jenny, en blijkbaar zit er toch iemand anders achter dan de victor... Ze hebben ons allemaal goed liggen. Blijkbaar een vrouwenhand die die brief onder de deur schoof, kheb eigelijk geen flauw idee wie daar achter zou kunnen zitten...spannend dus.
Kan het?
0 x
-
ctgilde
- x 435
Ongelooflijk, wat een zeer zwak einde. Het leek er wel op of de schrijvers er zelfs geen raad mee wisten hoe ze de serie moesten afsluiten.
Vooral dat gefaked vuur. Ik heb me rot zitten te ergeren hoe iemand zo'n einde van zo'n goede serie naar de k****n helpt.
Ze moesten maar eens nieuwe scriptschrijvers aantrekken, en a.u.b. er dan niet zo veel gezever erin, voorbeeld: Rosa en Jennie
Ik hoop dat ze dit bericht ook bij de VRT lezen.
En anders sturen jullie het maar door.
Jaren kijken we al naar thuis, leuk, goed, maar het einde was kut.
Jammer....
Maar we zullen maar hopen dat de nieuwe serie er beter en niet zo langdradig zal zijn.
Met andere hoe maak je een serie op het laatst naar de k****n.
Ik ben zwaar teleurgesteld.
Met vriendelijke groeten vanuit Zeeuws Vlaanderen,
Een fanatieke fan van THUIS.
Chris 't Gilde
En mail me maar:
ctgilde@hetnet.nl
Stuur dit a.u.b door naar de redactie van Thuis !!!!!!!!!!
Vooral dat gefaked vuur. Ik heb me rot zitten te ergeren hoe iemand zo'n einde van zo'n goede serie naar de k****n helpt.
Ze moesten maar eens nieuwe scriptschrijvers aantrekken, en a.u.b. er dan niet zo veel gezever erin, voorbeeld: Rosa en Jennie
Ik hoop dat ze dit bericht ook bij de VRT lezen.
En anders sturen jullie het maar door.
Jaren kijken we al naar thuis, leuk, goed, maar het einde was kut.
Jammer....
Maar we zullen maar hopen dat de nieuwe serie er beter en niet zo langdradig zal zijn.
Met andere hoe maak je een serie op het laatst naar de k****n.
Ik ben zwaar teleurgesteld.
Met vriendelijke groeten vanuit Zeeuws Vlaanderen,
Een fanatieke fan van THUIS.
Chris 't Gilde
En mail me maar:
ctgilde@hetnet.nl
Stuur dit a.u.b door naar de redactie van Thuis !!!!!!!!!!
0 x
-
sisken
- Poster rang 2

-
Absolutt R.W.
- Nog geen rang
-
frank
- Poster rang 4

Neenee, Werner zat in die andere wagen die Ingrid probeerde te ontwijken waardoor ze in t water reed.Mieke schreef:En Werner had Ingrid en haar kind nog proberen te redden; en is toen verlamd geraakt.
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
-
Mindy
- Nog geen rang
irritantste actrice ooit trouwens!!!!ThomSten schreef:'t Ging zo:Christel schreef:Ik meen mij te herinneren dat Ingrid toen gestorven is door dat ongeval, en dat Harry de zorg voor Clio (Ingrid's dochtertje) op zich genomen heeft. Hij is op een gegeven moment vertrokken met haar, maar waarheen dat weet ik ook niet meer precies.
Vlak voor de dood van Ingrid waren Harry en Ingrid er bijna over akkoord om Harry als officiele vader te kerkennen van Clio (Clio z'n biologische vader was immers Francois, waarmee Ingrid een kortstondige relatie had).
Van deze overeenkomst stond echter helemaal niets op papier. Toen is ingrid gestorven (lees -de actrice ging naar VTM).
Na haar dood is de zus van Ingrid, Christine komen opdagen om zich te ontfermen over Clio. (Ze werd gespeeld door dezelfde actrice als Annemie in Witse.)Harry is toen met Clio gevlucht naar Portugal of Spanje.
sorry, dat moest er even uit
0 x
I'm not much into health food, I am into champagne
Ik ben MEGA-MINDY!
Ik ben MEGA-MINDY!
-
Mieke
- Poster rang 4

oei jafrank schreef:Neenee, Werner zat in die andere wagen die Ingrid probeerde te ontwijken waardoor ze in t water reed.Mieke schreef:En Werner had Ingrid en haar kind nog proberen te redden; en is toen verlamd geraakt.Werner is door dat ongeluk efkes verlamd geweest. En de redster van Clio was dokter Valerie die hiermee haar intrede maakte in Thuis (de één z'n dood ...)
Ik herinnerde me gewoon dat door dat ongeval Werner verlamd raakte, Valerie zijn verzorgster was en dat ze zo naar mekaar toegroeiden.
En dan heeft Werner Bianca gedumpt (
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
-
Nicolaske
- Poster rang 1

- x 1
- x 56
Allez, mannekes!
Die aflevering was toch goed??
Het is waar dat meerdere dingen al gebruikt zijn geweest, maar het is ook de manier waarop het gebruikt wordt dat telt!
De brand werd gesticht in een totaal andere omstandigheid en de doodsbrief is ook totaal anders gebruikt.
Ik vind, en ik blijf erbij: de aflevering was schitterend! Vooral de muziek toen Eva Mathilde ontdekte enzo. Het was echt zalig!
Het is waar dat meerdere dingen al gebruikt zijn geweest, maar het is ook de manier waarop het gebruikt wordt dat telt!
De brand werd gesticht in een totaal andere omstandigheid en de doodsbrief is ook totaal anders gebruikt.
Ik vind, en ik blijf erbij: de aflevering was schitterend! Vooral de muziek toen Eva Mathilde ontdekte enzo. Het was echt zalig!
0 x
-
frank
- Poster rang 4

De muziek op het einde vond ik voor het eerst dit seizoen heel goed gekozen. Je voelde zo nog enige sympathie voor Maarten door die muziek.Nicolaske schreef:Allez, mannekes!
En nog beter was dat ze op dat feestje "Sympathy for the devil" aan het spelen waren die plots bruusk overging naar de stilte in Smeekens z'n kabinet waar de eenzaamheid van z'n personage op dat moment nog meer in de verf gezet werd en waardoor je nog meer met hem kon meeleven.
Ja, er zijn al slechtere keuzes qua muziek geweest dit seizoen.
0 x
Be there at ten.
Be there at ten.
-
koetje36
- Poster rang 1

Daar moet ik je gelijk in geven. Qua muziek was de aflevering goed geslaagd. Ze hebben precies extra hun best gedaan om iets te maken van die laatste aflevering. als ze die trend nu eens doortrekken naar volgend seizoen dan zal het goed wordenfrank schreef:De muziek op het einde vond ik voor het eerst dit seizoen heel goed gekozen. Je voelde zo nog enige sympathie voor Maarten door die muziek.Nicolaske schreef:Allez, mannekes!
En nog beter was dat ze op dat feestje "Sympathy for the devil" aan het spelen waren die plots bruusk overging naar de stilte in Smeekens z'n kabinet waar de eenzaamheid van z'n personage op dat moment nog meer in de verf gezet werd en waardoor je nog meer met hem kon meeleven.
Ja, er zijn al slechtere keuzes qua muziek geweest dit seizoen.
0 x
-
frank
- Poster rang 4

-
sisken
- Poster rang 2

'k heb er gisteren nog eens naar gekeken (slechts tot het stukje met de wenende Smeekens, over de rest staat al een ander programma) en het moet gezegd: het is idd geen slechte aflevering, er gebeurde tenminste iets in 
wat het dansen op het trouwfeest betreft: ik denk dat ze daar geluidloos staan te dansen, anders klopt de muziek bij de scène-overgangen niet, je moet het maar doen
en dan die hand met de brief: overduidelijk een vrouwenhand met een knots van een ring aan de vinger (rode steentjes??)
wie kan/wil zoiets dragen in Thuis?
wat het dansen op het trouwfeest betreft: ik denk dat ze daar geluidloos staan te dansen, anders klopt de muziek bij de scène-overgangen niet, je moet het maar doen
en dan die hand met de brief: overduidelijk een vrouwenhand met een knots van een ring aan de vinger (rode steentjes??)
0 x
Come and play with us, Danny.
Forever... and ever... and ever.
Forever... and ever... and ever.
-
frank
- Poster rang 4

Ben ik nu echt de enige die dat direct door had dat dat de verdwenen robijn was ?sisken schreef:en dan die hand met de brief: overduidelijk een vrouwenhand met een knots van een ring aan de vinger (rode steentjes??)
Allez, dat was toch wel erg duidelijk, vond ik.
0 x
Be there at ten.
Be there at ten.