Dat is zeker zo. Ze hebben ook allebei het beste voor met Jenny, dus dat schept ook wel een band denk ik. Maar ik zie ze van de andere kant ook nog steeds aan elkaars haren hangen en met tassen meppen op dat perron, wie had dit dan ooit nog kunnen denken!Mieke schreef:Christel schreef: Ook leuk om te zien dat zij en Rosa nu eens aan dezelfde kant staan vind ik.
tegen een gezamenlijke "vijand" trekken veel mensen aan hetzelfde eind, zelfs al zijn het aartsvijanden
Maar nu hebben ze geen gezamenlijke love-interest hèChristel schreef: Dat is zeker zo. Ze hebben ook allebei het beste voor met Jenny, dus dat schept ook wel een band denk ik. Maar ik zie ze van de andere kant ook nog steeds aan elkaars haren hangen en met tassen meppen op dat perron, wie had dit dan ooit nog kunnen denken!![]()
mja ok, maar ik zit mijn vriendin ook niet af te lekken in het bijzijn van mijn ouders...Gertj3 schreef:Persoonlijk vond ik de reactie van Madam tegen haar dochter iets overdreven als die twee vrouwen elkaar graag zien So What zegwe leven in het jaar 2007 en niet in 1940
Ieder zijn mening ik vond het perfect zoMette Marit schreef:mja ok, maar ik zit mijn vriendin ook niet af te lekken in het bijzijn van mijn ouders...Gertj3 schreef:Persoonlijk vond ik de reactie van Madam tegen haar dochter iets overdreven als die twee vrouwen elkaar graag zien So What zegwe leven in het jaar 2007 en niet in 1940
en zeker als je weet dat Geert het er moeilijk mee heeft...
het was er wel wat over...
Ik vond wel dat ze gelijk had en ben het met Mette Marit eens. Elkaar graag zien is mooi, maar Ann en Sandrine gingen wel érg ver om dat te tonen (en dit staat wat mij betreft los van elke geaardheid, zoals Marianne ook al zei). Als je dan ook nog bekijkt dat het feit dat Sandrine lesbisch blijkt te zijn nogal moeilijk ligt bij Geert, hadden ze hem er misschien beter eerst een beetje aan kunnen laten wennen bijvoorbeeld. Nu was het als zout in een open wond strooien, wat ook weer niet nodig is vind ik. Het maakt het er bovendien voor iedereen ook niet makkelijker op nu omdat Geert nu waarschijnlijk helemaal geen kant meer uit wil, en ik kan me niet voorstellen dat dat de uiteindelijke bedoeling was.Gertj3 schreef:Ieder zijn mening ik vond het perfect zoMette Marit schreef:mja ok, maar ik zit mijn vriendin ook niet af te lekken in het bijzijn van mijn ouders...Gertj3 schreef:Persoonlijk vond ik de reactie van Madam tegen haar dochter iets overdreven als die twee vrouwen elkaar graag zien So What zegwe leven in het jaar 2007 en niet in 1940
Als Geert dit niet aanvaard dan zou hij voor mij het niet waard zijn mijn Vader te zijn !Christel schreef:Ik vond wel dat ze gelijk had en ben het met Mette Marit eens. Elkaar graag zien is mooi, maar Ann en Sandrine gingen wel érg ver om dat te tonen (en dit staat wat mij betreft los van elke geaardheid, zoals Marianne ook al zei). Als je dan ook nog bekijkt dat het feit dat Sandrine lesbisch blijkt te zijn nogal moeilijk ligt bij Geert, hadden ze hem er misschien beter eerst een beetje aan kunnen laten wennen bijvoorbeeld. Nu was het als zout in een open wond strooien, wat ook weer niet nodig is vind ik. Het maakt het er bovendien voor iedereen ook niet makkelijker op nu omdat Geert nu waarschijnlijk helemaal geen kant meer uit wil, en ik kan me niet voorstellen dat dat de uiteindelijke bedoeling was.Gertj3 schreef:Ieder zijn mening ik vond het perfect zoMette Marit schreef:mja ok, maar ik zit mijn vriendin ook niet af te lekken in het bijzijn van mijn ouders...Gertj3 schreef:Persoonlijk vond ik de reactie van Madam tegen haar dochter iets overdreven als die twee vrouwen elkaar graag zien So What zegwe leven in het jaar 2007 en niet in 1940
Respect is altijd wederzijds.Gertj3 schreef:Als Geert dit niet aanvaard dan zou hij voor mij het niet waard zijn mijn Vader te zijn !Christel schreef:Ik vond wel dat ze gelijk had en ben het met Mette Marit eens. Elkaar graag zien is mooi, maar Ann en Sandrine gingen wel érg ver om dat te tonen (en dit staat wat mij betreft los van elke geaardheid, zoals Marianne ook al zei). Als je dan ook nog bekijkt dat het feit dat Sandrine lesbisch blijkt te zijn nogal moeilijk ligt bij Geert, hadden ze hem er misschien beter eerst een beetje aan kunnen laten wennen bijvoorbeeld. Nu was het als zout in een open wond strooien, wat ook weer niet nodig is vind ik. Het maakt het er bovendien voor iedereen ook niet makkelijker op nu omdat Geert nu waarschijnlijk helemaal geen kant meer uit wil, en ik kan me niet voorstellen dat dat de uiteindelijke bedoeling was.Gertj3 schreef:Ieder zijn mening ik vond het perfect zoMette Marit schreef:mja ok, maar ik zit mijn vriendin ook niet af te lekken in het bijzijn van mijn ouders...Gertj3 schreef:Persoonlijk vond ik de reactie van Madam tegen haar dochter iets overdreven als die twee vrouwen elkaar graag zien So What zegwe leven in het jaar 2007 en niet in 1940
@Gertj3: zo ruimdenkend opeens???Gertj3 schreef:Als Geert dit niet aanvaard dan zou hij voor mij het niet waard zijn mijn Vader te zijn !Christel schreef:Ik vond wel dat ze gelijk had en ben het met Mette Marit eens. Elkaar graag zien is mooi, maar Ann en Sandrine gingen wel érg ver om dat te tonen (en dit staat wat mij betreft los van elke geaardheid, zoals Marianne ook al zei). Als je dan ook nog bekijkt dat het feit dat Sandrine lesbisch blijkt te zijn nogal moeilijk ligt bij Geert, hadden ze hem er misschien beter eerst een beetje aan kunnen laten wennen bijvoorbeeld. Nu was het als zout in een open wond strooien, wat ook weer niet nodig is vind ik. Het maakt het er bovendien voor iedereen ook niet makkelijker op nu omdat Geert nu waarschijnlijk helemaal geen kant meer uit wil, en ik kan me niet voorstellen dat dat de uiteindelijke bedoeling was.Gertj3 schreef:Ieder zijn mening ik vond het perfect zoMette Marit schreef:mja ok, maar ik zit mijn vriendin ook niet af te lekken in het bijzijn van mijn ouders...Gertj3 schreef:Persoonlijk vond ik de reactie van Madam tegen haar dochter iets overdreven als die twee vrouwen elkaar graag zien So What zegwe leven in het jaar 2007 en niet in 1940
tja tijden veranderen eoma schreef:@Gertj3: zo ruimdenkend opeens???Gertj3 schreef:Als Geert dit niet aanvaard dan zou hij voor mij het niet waard zijn mijn Vader te zijn !Christel schreef:Ik vond wel dat ze gelijk had en ben het met Mette Marit eens. Elkaar graag zien is mooi, maar Ann en Sandrine gingen wel érg ver om dat te tonen (en dit staat wat mij betreft los van elke geaardheid, zoals Marianne ook al zei). Als je dan ook nog bekijkt dat het feit dat Sandrine lesbisch blijkt te zijn nogal moeilijk ligt bij Geert, hadden ze hem er misschien beter eerst een beetje aan kunnen laten wennen bijvoorbeeld. Nu was het als zout in een open wond strooien, wat ook weer niet nodig is vind ik. Het maakt het er bovendien voor iedereen ook niet makkelijker op nu omdat Geert nu waarschijnlijk helemaal geen kant meer uit wil, en ik kan me niet voorstellen dat dat de uiteindelijke bedoeling was.Gertj3 schreef:Ieder zijn mening ik vond het perfect zoMette Marit schreef:mja ok, maar ik zit mijn vriendin ook niet af te lekken in het bijzijn van mijn ouders...Gertj3 schreef:Persoonlijk vond ik de reactie van Madam tegen haar dochter iets overdreven als die twee vrouwen elkaar graag zien So What zegwe leven in het jaar 2007 en niet in 1940
Ten tijde van Mo en Simonneke was je reactie verre van verdraagzaam...