Lost

Gesloten
alma
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door alma »

frank schreef:Ik heb een stukje gemist van de eerste aflevering met JAck >> wat is er allemaal nog gebeurt op het einde in die aflevering (met die chinese in de flashbacks en met juliette enzo in het heden). Had telefoon en kon daardoor even niet aandachtig volgen. :?
'k weet niet van waar je het gemist hebt, maar hij heeft dus een deel van zijn tatoeage laten zetten door die Chinese (enkel de Chinese karakters, de rest heeft hij blijkbaar later toegevoegd) en toen hij wou vertrekken uit zijn strandhut hebben ze hem met een paar man (waaronder de broer (?) van dat meisje) in elkaar geklopt voor zijn slechte manieren

die Isabel heeft dan ook nog gezegd wat er op staat (He walks amongst us, but he is not one of us), maar hij zij toen: dat staat er wel, maar dat betekent het niet - nog maar eens een groot mysterie :P

Juliet heeft dan haar eigen tekentje gekregen: ze hebben een kruis in haar rug gebrand
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Spannende aflevering terug, met helaas een wat mindere flashback. En met een onthutsend einde >> Jack die zich schijnbaar gelukkig voelt tss "The Others" :)
En een typisch Lost-moment >> is de plots opgedoken vader van Claire in de flashbacks niet ook de vader van Jack ? :)
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Wow, wat een griezelig einde deze week. :)
0 x
Be there at ten.
Berta
Nog geen rang

Bericht door Berta »

frank schreef:Wow, wat een griezelig einde deze week. :)
Inderdaad! Je moet het maar meemaken, levend begraven worden :?
0 x
Ik maak geen fouten.
Ik beperk mij tot blunders.

Valt er wat te zien hier?
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Ook de eerste aflevering zat wel goed ineen met een een meesterlijke Ben die Locke handig kan manipuleren om zelf niet als boeman afgeschilderd te worden. :)
En eindelijk weten we hoe Locke in een rolstoel terecht gekomen is.
0 x
Be there at ten.
alma
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door alma »

frank schreef:Ook de eerste aflevering zat wel goed ineen met een een meesterlijke Ben die Locke handig kan manipuleren om zelf niet als boeman afgeschilderd te worden. :)
En eindelijk weten we hoe Locke in een rolstoel terecht gekomen is.
zeg dat wel :shock: hoewel dat personage mij geen zak interesseert, wou ik wel weten waarom hij in een rolstoel zat ;)

die tweede aflevering was wel raar en eigenlijk totaal overbodig, want wie waren die twee juist???
wel leuk om te zien dat ze juist haar ogen opendeed op het moment dat ze een schep zand in haar gezicht smeten 8)
maar Boone zijn zusding had overduidelijk een pruik op, wat mij enorm stoorde...
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

alma schreef:die tweede aflevering was wel raar en eigenlijk totaal overbodig, want wie waren die twee juist???
Die hebben in het tweede seizoen een aantal afleveringen meegespeeld. En t interessante was om nog ns diezelfde scenes te zien van toen maar dan vanuit een ander perspectief. En wel interessant soms >> dat hij in die tweede hatch naar het wc geweest was wist ik nog van het vorige seizoen, maar toen dacht je nog dat het een doorsnee koppel was zonder problemen. :)
Enfin, vond het wel een "leuke" aflevering, vooral door dat creepy einde waarin ze levend begraven werden. Maar volgende keer mogen ze terugkeren naar Locke dat ik nog steeds met voorsprong het meest interessante personage vind van de reeks (samen met Ben). :) Zeker nu hij niet meer enkel op buttons moet drukken zoals vorig seizoen.
0 x
Be there at ten.
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

Wel vreemd te bedenken dat Ben al zijn hele leven op dat eiland woont. :?
Gesteld dat hij daar geboren is, wie zijn zijn ouders dan en waarom waren die op dat eiland?
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Dat koppel dat daar levend begraven werd, wel eng maar ik heb wel totaal geen voeling met die twee.
Ze zijn mij eigenlijk totaal onbekend en ik dacht dat ze in het ander stuk van het vliegtuig zaten en dat ik ze daarom nog niet gezien had.
Maar blijkbaar zijn ze er van het begin bij...

Nuja nu zijn ze weg en ik zal ze niet missen 8) Wel gek om zien dat zij degenen zijn die alles als eerste ontdekten (dat luik, dat vliegtuig,Ben en Juliet,..)
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Mieke schreef:Dat koppel dat daar levend begraven werd, wel eng maar ik heb wel totaal geen voeling met die twee.
Ze zijn mij eigenlijk totaal onbekend en ik dacht dat ze in het ander stuk van het vliegtuig zaten en dat ik ze daarom nog niet gezien had.
Maar blijkbaar zijn ze er van het begin bij...

Nuja nu zijn ze weg en ik zal ze niet missen 8) Wel gek om zien dat zij degenen zijn die alles als eerste ontdekten (dat luik, dat vliegtuig,Ben en Juliet,..)
Ze hebben idd niet lang meegespeeld in de serie, maar lang genoeg om er nu een hele aflevering aan te wijden met de karige stukjes waarin ze meespeelden nog eens te laten zien vanuit een ander perspectief. :) Onmisbare personages waren het idd niet, maar t was wel een leuke scenariovondst om ze er zo in te verwerken (en ze op die manier te laten verdwijnen). :)
0 x
Be there at ten.
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Ja idd, die ene aflevering was ook genoeg, ze moeten niet terugkomen 8)

En als er geen kinderen kunnen geboren worden op het eiland (Claire zou de eerste zijn die bevallen is daar); hoe komt het dan dat Ben daar geboren is??

En @Juliet: stomme trut :lol: :lol:
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

Mieke schreef: En als er geen kinderen kunnen geboren worden op het eiland (Claire zou de eerste zijn die bevallen is daar); hoe komt het dan dat Ben daar geboren is??
en wat staat er Sun nog te wachten? :(
0 x
alma
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door alma »

satine schreef:
Mieke schreef: En als er geen kinderen kunnen geboren worden op het eiland (Claire zou de eerste zijn die bevallen is daar); hoe komt het dan dat Ben daar geboren is??
en wat staat er Sun nog te wachten? :(
waarschijnlijk is het eiland zodanig verschoten van de lelijke Ben-baby dat er geen kinderen meer mogen geboren worden :lol: (zwans, ik weet het :P )

ik denk dat Juliet achtergebleven is omdat ze moet zien hoe de zwangerschap van Sun zich ontwikkelt...

en waarom moet dat nu ook ineens een slechte blijken te zijn :cry:
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

alma schreef: en waarom moet dat nu ook ineens een slechte blijken te zijn :cry:
juist omdat je het niet zou denken van haar natuurlijk. ;)
0 x
Be there at ten.
just_me
Nog geen rang

Bericht door just_me »

Zou iemand even de afleveringen van vorige maandag kunnen samenvatten? 'k ben de video stomweg vergeten te programmeren en 'k vrees dat'k niet meer ga kunnen volgen morgen.
0 x
Gesloten