Laat maar zo hoor want mijn haar begint al grijs te worden van de tsjeven hierfrank schreef:... en met de Bijbel kom je al snel bij de "tsjeven" terecht.Absolutt R.W. schreef:Hij wordt een gemeentebestuur op zichzelf.Gertj3 schreef:Verre van hoor maar ik heb wel wat vlaams bloed in mijn lijf
Vlaams bloed - sos - en lees zijn onderschrift - moet ergens in de bijbel staan, mijn gedacht.
Nieuw: Politiek
- Gertj3
- Poster rang 1

0 x
Aanvaard een mens zoals hij is en heb respect voor de zwakkeren in de wereld !!
-
Absolutt R.W.
- Nog geen rang
- Gertj3
- Poster rang 1

Neen er zal hier nooit een voorakkoord zijn daarvoor is de cd&v te machtig hier ze regeren hier volledig alleenAbsolutt R.W. schreef:En is 't voorakkoord al klaar?Gertj3 schreef:Laat maar zo hoor want mijn haar begint al grijs te worden van de tsjeven hier
0 x
-
frank
- Poster rang 4

over welke gemeente gaat het wel ?Gertj3 schreef:Neen er zal hier nooit een voorakkoord zijn daarvoor is de cd&v te machtig hier ze regeren hier volledig alleenAbsolutt R.W. schreef:En is 't voorakkoord al klaar?Gertj3 schreef:Laat maar zo hoor want mijn haar begint al grijs te worden van de tsjeven hier
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
-
zotteken
- Poster rang 1

- Contacteer:
In de gemeente waar ik woon heeft de CD&V reeds een voorakkoord met de VLD ; tot groot ongenoegen van velen. Het geld vliegt hier aan ramen en deuren uit en gaat naar projecten zoals een nieuwe bron , de herlegging van een straat , enzovoort.
Er komen echter maar 3 partijen op waardoor de SPa dus steeds buiten het gemeentebestuur valt.
Ik moet dit jaar voor het eerst naar het stemhokje en zou het erg stom vinden van mezelf moest ik zomaar een bolletje aankruisen zonder te weten waar de partij voor staat. Ik denk dus dat ik eens enkele sites en partijboekskens ga bezien.
Er komen echter maar 3 partijen op waardoor de SPa dus steeds buiten het gemeentebestuur valt.
Ik moet dit jaar voor het eerst naar het stemhokje en zou het erg stom vinden van mezelf moest ik zomaar een bolletje aankruisen zonder te weten waar de partij voor staat. Ik denk dus dat ik eens enkele sites en partijboekskens ga bezien.
0 x
Never put a sock in a toaster
- Gertj3
- Poster rang 1

Kruishoutemfrank schreef:over welke gemeente gaat het wel ?Gertj3 schreef:Neen er zal hier nooit een voorakkoord zijn daarvoor is de cd&v te machtig hier ze regeren hier volledig alleenAbsolutt R.W. schreef:En is 't voorakkoord al klaar?Gertj3 schreef:Laat maar zo hoor want mijn haar begint al grijs te worden van de tsjeven hier
waar paulke tant de plak zwaait
0 x
-
Mette Marit
- Poster rang 2

Gertj3 schreef:Kruishoutemfrank schreef:over welke gemeente gaat het wel ?Gertj3 schreef:Neen er zal hier nooit een voorakkoord zijn daarvoor is de cd&v te machtig hier ze regeren hier volledig alleenAbsolutt R.W. schreef:En is 't voorakkoord al klaar?Gertj3 schreef:Laat maar zo hoor want mijn haar begint al grijs te worden van de tsjeven hier
waar paulke tant de plak zwaait
0 x
-
Mette Marit
- Poster rang 2

Hey MindyMindy schreef:Ik weet niet of je in of dichtbij mortsel woont, mette, maar ik woon er vlakbij en ik moet zeggen dat de onpopulariteit van de burgemeester daar echt niet onterecht is. het is er nu misschien veiliger voor fietsers, maar voor autobestuurders is het er echt elke dag de hel, er is file op elk moment van de dag én de nacht. dit zou nog niet zo erg zijn, ware het niet dat het centrum van mortsel de enige baan is die vele mensen kunnen nemen naar hun werk in de stad of ergens anders... om nog maar te zwijgen van alle uitlaatgassen en fijn stof die daar in het rondvliegen. gezond voor fietsers en voetgangers? ik dacht het niet!Mette Marit schreef: Wat ivm al die enquetes in de kranten en op vrtnieuws.net? Ik vind het niet correct dat bepaalde personen zo worden neergehaald (zie burgemeester van Mortsel) Iedereen doet zijn best en vind het jammer dat ze de kansen van die mensen dan drastisch doen verminderen
daarmee wil ik je niet aanvallen ofzo, ik respecteer jouw mening, maar ik wou gewoon even reageren door te zeggen dat de slechte reacties op de burgemeester van mortsel niet echt onterecht zijn... twas dus niet aan jouw adres bedoeld (kwestie van verhitte discussies te vermijden)
Ik voel me niet aangevallen zenne
Ik weet helemaal niet of de burgemeester van Mortsel goed of slecht werkt, ik vind het alleen jammer dat dat dan zo uitgesmeerd moet worden in de pers!
Als ze zo slecht is als iedereen beweerd, dan zal ze er op 8 oktober door de burgers wel op afgerekend worden...
Vind het gewoon jammer dat de media zoveel inspraak en invloed krijgt!
Ik lees wekelijks in een regionale krant brieven geschreven door de oppositie waarin ze echt over de schreef gaan, burgemeester en schepenen beledigen terwijl ze zelf nog gene klop gedaan hebben...
en wetende dat er een oud mediafiguur opkomt bij partij die nu in oppositie zit!!!
ik krijg er de kriebels van!!!
0 x
-
zotteken
- Poster rang 1

- Contacteer:
Waaaaa en hier krijg ik de kriebels van..Mette Marit schreef: Vind het gewoon jammer dat de media zoveel inspraak en invloed krijgt!
Je zou nogal wat meer klagen moest de pers aan banden gelegd worden door de politiek ..
Bovendien heeft de politiek nu al meer dan genoeg invloed op de pers..
0 x
Never put a sock in a toaster
- Gertj3
- Poster rang 1

Die vent kan ik echt niet af in vergelijking met andere tegenstandersMette Marit schreef:Gertj3 schreef:Kruishoutemfrank schreef:over welke gemeente gaat het wel ?Gertj3 schreef:Neen er zal hier nooit een voorakkoord zijn daarvoor is de cd&v te machtig hier ze regeren hier volledig alleenAbsolutt R.W. schreef:En is 't voorakkoord al klaar?Gertj3 schreef:Laat maar zo hoor want mijn haar begint al grijs te worden van de tsjeven hier
waar paulke tant de plak zwaait![]()
![]()
ik heb nog in oudenaarde gewoont en daar vondt ik de burgemeester toch van een heel ander niveau hoor
0 x
- Gertj3
- Poster rang 1

-
Mette Marit
- Poster rang 2

Als je de regionale krant gebruikt om je tegenstanders aan te vallen vind ik dat jammer ja! en als ze dan oog in oog komen te staan ist heel wat minder...zotteken schreef:Waaaaa en hier krijg ik de kriebels van..Mette Marit schreef: Vind het gewoon jammer dat de media zoveel inspraak en invloed krijgt!
Je zou nogal wat meer klagen moest de pers aan banden gelegd worden door de politiek ..
Bovendien heeft de politiek nu al meer dan genoeg invloed op de pers..
" ik heb toch geen namen genoemd????"
komaan, in een gemeente zo klein als de onze kent iedereen iedereen en hoef je geen namen te noemen om te weten over wie het gaat...
0 x
- Luc
- Poster rang 4