Om antwoord te geven in deze poll: ik werk of doe althans meermaals daags een poging tot
Wat doe jij ?
- Luc
- Poster rang 4

-
Berta
- Nog geen rang
-
Pearl
- Poster rang 1

- Jussi
- Poster rang 1

- Contacteer:
Je kan ook nog aan de universiteit gaan lesgeven he,... in de hogere jaren,... daar heb je ook enkel geinteresseerden die naar je op kijkenPearl schreef:Idem hier, zeker niet het middelbaar onderwijs. In het lager vind je nog kinderen die opkijken naar hun juf en effectief iets willen leren.
Die pubers tussen 12 en 18, brrr.... lijkt me vaak andere koek.
0 x
"Slagen in de liefde is nu wel het moeilijkste dat er is." (Jenny Verbeeck)
"Weet je wat 't is? De wereld zit verkeerd ineen, dat is 't!" (Frank Bomans)
"Dieje van Sanitechniek heeft een fuite" (Angèle Backx)
"Weet je wat 't is? De wereld zit verkeerd ineen, dat is 't!" (Frank Bomans)
"Dieje van Sanitechniek heeft een fuite" (Angèle Backx)
- Prieeltje
- Poster rang 1

Ja, dat is bij mij ook de enige optie mocht ik het ooit overwegen om te gaan lesgeven: op de hogeschool of univ. Daar zitten toch nog min of meer gemotiveerde mensen en het pubergedrag is er dan al een beetje uit he!
Middelbaar en humaniora's zou ook absoluut niks voor mij zijn!
Middelbaar en humaniora's zou ook absoluut niks voor mij zijn!
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
-
Pearl
- Poster rang 1

Idem.Prieeltje schreef:Ja, dat is bij mij ook de enige optie mocht ik het ooit overwegen om te gaan lesgeven: op de hogeschool of univ. Daar zitten toch nog min of meer gemotiveerde mensen en het pubergedrag is er dan al een beetje uit he!![]()
(al zou ik bij mij aan de universiteit geen statistiek willen geven aan de studenten psychologie
0 x
i feel almost everything
-
Rieka
- x 435
Pearl schreef:Algemene vraag
Wat zou je gestudeerd hebben als je nu opnieuw 18 was kon kiezen en waarom? Zou je het anders aangepakt hebben of ben je best wel tevreden?
Jazeker; maar ik zou moeten herbeginnen aan 16 jaar.
Toen was het mijn droom om kleuterleidster te worden.
Misschien zou ik dat beroep niet tot mijn pensioen hebben beoefend..
Maar om die "droom" nu nog te realiseren is het veel te laat.
Het nu mijn droomberoep niet meer:
Jankende, zeurende kinderen en ouders die het allemaal veel beter weten, laat maar zitten!
0 x
-
Mette Marit
- Poster rang 2

-
Pearl
- Poster rang 1

Ik zou een richting gedaan hebben in het middelbaar met wat meer wiskunde, de toelatingsproef voor geneeskunde en indien geslaagd wellicht psychiatrie (ipv psychologie nu). Ik vind een goede kennis over het lichaam een behoorlijk pluspunt als je allerlei geestelijke problemen wil behandelen (en psychiaters worden deels terugbetaald en kunnen medicamenteus bijsturen!). Verder toch best tevreden nu (maar ik wil altijd meer en beter.... de aard van het beestje!).
0 x
i feel almost everything
-
zotteken
- Poster rang 1

- Contacteer:
Momenteel beoefen ik iets dat erg tussen doppen en werken instaat .. Al heet het wel werken
Swat vanaf eind september ga ik me weer in het leven van student smijten.
En moest ik opnieuw beginnen dan zou ik mss nog wel iets in het RITS overwegen. Ergens iets met film. Of iets met grafisch ontwerpen enzo. fotootjes bewerken als beroep lijkt me wel fijn.
Maar eigenlijk ben ik wel tevreden met mijn keuze.
Ne mens mag nie te lang stil blijven staan bij gedane zaken ? ...
Swat vanaf eind september ga ik me weer in het leven van student smijten.
En moest ik opnieuw beginnen dan zou ik mss nog wel iets in het RITS overwegen. Ergens iets met film. Of iets met grafisch ontwerpen enzo. fotootjes bewerken als beroep lijkt me wel fijn.
Maar eigenlijk ben ik wel tevreden met mijn keuze.
Ne mens mag nie te lang stil blijven staan bij gedane zaken ? ...
0 x
Never put a sock in a toaster
- ThomSten
- Poster rang 2

- Contacteer:
Moest ik kerngezond zijn was ik nu machinist.
Moest ik niet zo ziek zijn als nu maar iets beter als vorig jaar zat ik op de hoge school richting 'grafische vormgeving': logo's, briefpapier, uiterlijke vormgeving en zo ontwerpen, maar ook, zoals zotteken al zei, foto's, tekeningen en zo bewerken. Mijn ma was overigens ook grafisch ontwerpster, in exact dezelfde vorm.
Als ik allicht medisch gezien weer wat positief evolueer ga ik alsnog die richting vogen, doof of niet, maar dat is niet voor morgen en ook niet voor overmorgen.
Moest ik niet zo ziek zijn als nu maar iets beter als vorig jaar zat ik op de hoge school richting 'grafische vormgeving': logo's, briefpapier, uiterlijke vormgeving en zo ontwerpen, maar ook, zoals zotteken al zei, foto's, tekeningen en zo bewerken. Mijn ma was overigens ook grafisch ontwerpster, in exact dezelfde vorm.
Als ik allicht medisch gezien weer wat positief evolueer ga ik alsnog die richting vogen, doof of niet, maar dat is niet voor morgen en ook niet voor overmorgen.
0 x
- Prieeltje
- Poster rang 1

Heb lang nagedacht, maar kan geen enkele andere richting bedenken die ik graag zou gedaan hebben...Misschien mijn jeugddroom: sterrenkunde (maar ik weet dat ik dat toch nooit zou aangekund hebben, is blijkbaar zeer zwaar).
Ben dus eigenlijk best tevreden met m'n architectenbestaan nu
Ben dus eigenlijk best tevreden met m'n architectenbestaan nu
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...