Dat vind ik tegenwoordig eigenlijk van zo'n beetje iedereen die ik voorbij zie komen...Johnny schreef: vr 28 jan 2022, 09:08 Maar denken dat Harry haar opslag ging geven terwijl ze zelf amper achter haar toog staat, vond ik toch wel naïef van haar.
- Femke die denkt dat het probleem opgelost raakt met een beetje extra Facetimen
- Sam die snelle en makkelijke oplossingen zoekt voor hun geldproblemen (waar ze om te beginnen al volledig door hun eigen schuld in zitten)
- Silke die meent dat ze haar school wel gaat halen door bij papa te gaan klagen, in plaats van zich gewoon normaal te gedragen en er tijd & moeite in te steken. Die moeite steekt ze liever in het klagen en zagen over "bitch" (wat een verschrikkelijk woord vind ik dat ook
- Viv die kennelijk heeft gedacht dat haar bedrijfje vanzelf wel succesvol zou worden en die er na iedere tegenslag bij loopt als een verontwaardigd kind
- Tim de politieagent die zonder blikken of blozen in de fratsen van de eerste de beste broodfokker trapt alsof hij nog nooit van dat fenomeen gehoord heeft
Het lijkt wel alsof ze daar allemaal hun gezond verstand kwijt zijn...