Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)
In ieder geval heeft Leo Marianne voor een ultimatum gesteld: Marianne moet haar excuses aanbieden aan Rosa of Leo zet geen voet meer binnen bij haar.
Dat Marianne haar excuses bij Rosa zal aanbieden dan denken wij dat we nog lang zullen op wachten want dat zal nooit gebeuren, Marianne laat zich nog liever doodschieten dan dat zij zich excuseert.
Dat Marianne haar excuses bij Rosa zal aanbieden dan denken wij dat we nog lang zullen op wachten want dat zal nooit gebeuren, Marianne laat zich nog liever doodschieten dan dat zij zich excuseert.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Ik vroeg me af of zij misschien iets meer wist over die ring ....haar reactie was toch wel verdacht
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Mja, ik vraag me dat ook een beetje af.
Als Marianne hem maar niet gevonden heeft...
Als Marianne hem maar niet gevonden heeft...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- x 435
Marianne heeft al meer dan eens excuses aan diverse mensen aangeboden. Echt waar!apestaart schreef:In ieder geval heeft Leo Marianne voor een ultimatum gesteld: Marianne moet haar excuses aanbieden aan Rosa of Leo zet geen voet meer binnen bij haar.
0 x
-
- x 435
En splinternieuwe ring, zomaar van haar vinger gegleden of wat?
Dat is bijna onmogelijk. Of zou Rosa van stress, na de maat van haar vinger te hebben laten nemen, zoveel vermagerd zijn? Ik had nochtans eerder de indruk dat ze "gegroeid" was, in de breedte.
Dat is bijna onmogelijk. Of zou Rosa van stress, na de maat van haar vinger te hebben laten nemen, zoveel vermagerd zijn? Ik had nochtans eerder de indruk dat ze "gegroeid" was, in de breedte.

0 x
-
- Poster rang 5
- x 929
- x 1488
Ik mag haar doorgaans wel, maar nu... ze is echt laag aan het vallen met al haar streken. En ja, ik geef toe, ik dacht ook dat Marianne de ring van Rosa had gevonden en achtergehouden. Ze heeft heeft echt weer 2 vliegen in 1 klap geslagen... de enige vrienden die ze nog had... Blijft over Nancy, die nu toch ook niet bij de sociale status van Marianne past.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Een oude vos verliest nooit zijn streken. Dat moge wel duidelijk zijn. Een best mens hoor maar bij tijd en wijle een is het een serpent pur sang. Gaat ze nu ze de ring heeft gevonden ook veranderen in Smegol? 

0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
- x 435
2 vliegen gevangen? Ik zou eerder zeggen dat ze twee kemels geschoten heeft.heidiw schreef:Ik mag haar doorgaans wel, maar nu... ze is echt laag aan het vallen met al haar streken. En ja, ik geef toe, ik dacht ook dat Marianne de ring van Rosa had gevonden en achtergehouden. Ze heeft heeft echt weer 2 vliegen in 1 klap geslagen... de enige vrienden die ze nog had... Blijft over Nancy, die nu toch ook niet bij de sociale status van Marianne past.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ze leek wel echt berouw te tonen toen Leo haar de levieten las, wat bij mij toch voor een klein beetje opluchting zorgde omdat ik bang was dat ze haar verstand en fatsoen echt helemaal verloren had. Het blijkt dan toch nog ergens - diep in haar binnenste - wel te zitten, al moet er diep naar gegraven worden.
Dat ze Rosa die ring niet ging brengen, kan ik me na die beschuldiging nog wel voorstellen. Voor hetzelfde geld gelooft Rosa haar verhaal niet en denkt ze dat Marianne die ring gewoon uit haar tas gevist heeft. Tenslotte is het ook vreemd dat iedereen daar blijkbaar heel hard naar gezocht heeft, dat de zaal gepoetst en opgeruimd is, maar dat niemand die ring daar onder de trap heeft zien liggen, terwijl Marianne hem gewoon in één oogopslag ontdekte
Vraag is alleen; wat gaat ze er nu mee doen...
Legt ze hem bijvoorbeeld terug, zodat iemand anders hem achteraf alsnog kan vinden?
Of gaat ze ermee aan de haal, wat ik echt compleet verknipt en belachelijk zou vinden...
Dat ze Rosa die ring niet ging brengen, kan ik me na die beschuldiging nog wel voorstellen. Voor hetzelfde geld gelooft Rosa haar verhaal niet en denkt ze dat Marianne die ring gewoon uit haar tas gevist heeft. Tenslotte is het ook vreemd dat iedereen daar blijkbaar heel hard naar gezocht heeft, dat de zaal gepoetst en opgeruimd is, maar dat niemand die ring daar onder de trap heeft zien liggen, terwijl Marianne hem gewoon in één oogopslag ontdekte

Legt ze hem bijvoorbeeld terug, zodat iemand anders hem achteraf alsnog kan vinden?
Of gaat ze ermee aan de haal, wat ik echt compleet verknipt en belachelijk zou vinden...
0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Hahahaha o man, jullie hebben geniale uitspraken.ikke schreef:2 vliegen gevangen? Ik zou eerder zeggen dat ze twee kemels geschoten heeft.heidiw schreef:Ik mag haar doorgaans wel, maar nu... ze is echt laag aan het vallen met al haar streken. En ja, ik geef toe, ik dacht ook dat Marianne de ring van Rosa had gevonden en achtergehouden. Ze heeft heeft echt weer 2 vliegen in 1 klap geslagen... de enige vrienden die ze nog had... Blijft over Nancy, die nu toch ook niet bij de sociale status van Marianne past.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
-
- Poster rang 2
- x 3
- x 112
Maar neen, ze gaat hem verpatsen!Christel schreef:Ze leek wel echt berouw te tonen toen Leo haar de levieten las, wat bij mij toch voor een klein beetje opluchting zorgde omdat ik bang was dat ze haar verstand en fatsoen echt helemaal verloren had. Het blijkt dan toch nog ergens - diep in haar binnenste - wel te zitten, al moet er diep naar gegraven worden.
Dat ze Rosa die ring niet ging brengen, kan ik me na die beschuldiging nog wel voorstellen. Voor hetzelfde geld gelooft Rosa haar verhaal niet en denkt ze dat Marianne die ring gewoon uit haar tas gevist heeft. Tenslotte is het ook vreemd dat iedereen daar blijkbaar heel hard naar gezocht heeft, dat de zaal gepoetst en opgeruimd is, maar dat niemand die ring daar onder de trap heeft zien liggen, terwijl Marianne hem gewoon in één oogopslag ontdekte![]()
0 x
-
- x 435
Ik had de indruk dat ze hem in eerste instantie (eergisteren) meteen wou teruggeven. Gisteren dacht ik dat ze van plan was om hem op te sturen maar zich bedacht. Tweede instantie is een pure gok van mij: ze zal die ring voor Roza's neus houden als die terugkeert van "speelvoyage". Die ring verpatsen zal ze niet doen. Zou haar toch niet lukken in 't Thuisdorp.Christel schreef:Ze leek wel echt berouw te tonen toen Leo haar de levieten las, wat bij mij toch voor een klein beetje opluchting zorgde omdat ik bang was dat ze haar verstand en fatsoen echt helemaal verloren had. Het blijkt dan toch nog ergens - diep in haar binnenste - wel te zitten, al moet er diep naar gegraven worden.
Dat ze Rosa die ring niet ging brengen, kan ik me na die beschuldiging nog wel voorstellen. Voor hetzelfde geld gelooft Rosa haar verhaal niet en denkt ze dat Marianne die ring gewoon uit haar tas gevist heeft. Tenslotte is het ook vreemd dat iedereen daar blijkbaar heel hard naar gezocht heeft, dat de zaal gepoetst en opgeruimd is, maar dat niemand die ring daar onder de trap heeft zien liggen, terwijl Marianne hem gewoon in één oogopslag ontdekte![]()
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Zo kwam dat ook op mij over.ikke schreef:Ik had de indruk dat ze hem in eerste instantie (eergisteren) meteen wou teruggeven. Gisteren dacht ik dat ze van plan was om hem op te sturen maar zich bedacht.

Totdat ze uiteindelijk zat te grijnzen met die ring voor haar neus. Ik vrees er een beetje voor wat ze nu van plan is, want Marianne is het spoor echt nogal bijster volgens mij...

0 x
-
- x 435
Daar vrees ik ook wat voor, maar ik kan (nog)niet kwaad worden op mijn favo-Thuis-bewoonster.Christel schreef:Zo kwam dat ook op mij over.ikke schreef:Ik had de indruk dat ze hem in eerste instantie (eergisteren) meteen wou teruggeven. Gisteren dacht ik dat ze van plan was om hem op te sturen maar zich bedacht.![]()
Totdat ze uiteindelijk zat te grijnzen met die ring voor haar neus. Ik vrees er een beetje voor wat ze nu van plan is, want Marianne is het spoor echt nogal bijster volgens mij...
0 x
-
- Poster rang 5
- x 929
- x 1488
Hoe ze daar nu zat te glunderen met de ring van Rosa... precies de kat die de melkfles had opengekregen.
0 x