Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 691
x 532

Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Bericht door jessie V. »

Waarom moet Marianne toch steeds facturen tekenenvan Peter? Ik ben even kwijt hoe het verhaal William eindigde.
Ik vertrouw die Peter opeens niet meer. Ze leest ook niks, zet gelijk haar handtekening :roll:
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 931
x 1491

Bericht door heidiw »

Dat is de eindfactuur van het proces tegen William. Die krijg je pas nadat het vonnis uitgesproken is.
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Marianne is zich daar in de kortste keren aan het buitenwerken. Het doet er niet toe of het juist is wat ze zegt,
wel pedant met die opgestoken vinger.Alvorens dat feestmaal voor Stan te koken had ze beter even geinformeerd wat hij met zijn verjaardag ging doen.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Marianne: zoek jezelf een knus appartementje en laat al die rotverwende mensen hun eigen boontjes doppen.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 931
x 1491

Bericht door heidiw »

ikke schreef:Marianne: zoek jezelf een knus appartementje en laat al die rotverwende mensen hun eigen boontjes doppen.
Inderdaad, ze heeft geld en ze is er oud genoeg voor :mrgreen:
In de krant stond deze morgen: ouders trekken naar rechter om 30-jarige zoon buiten te krijgen. Hier is het omgekeerd :lol:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Tja, ze wil niet alleen zijn...
Maar ik weet niet welke van de twee erger is: alleen wonen of als vuilmeid gebruikt worden.
Bij mij had Stan de bananenschil onverwacht terug gevonden ergens in zijn bed. :mrgreen:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Treurig om te zien hoe ze door de jaren heen van een zelfstandige trotse vrouw in een eenzaam vrouwtje veranderd is. De Marianne van vroeger had zich nooit zo laten behandelen. Maar ze is inderdaad bang om alleen te zijn...

In mijn ogen kun je onderhand nog beter alleen zijn dan in het gezelschap van zo'n egoïstisch zooitje mensen die geen kans onbenut laten om haar te laten voelen dat ze geen barst om haar geven...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
ILoveDidi
Nog geen rang

Bericht door ILoveDidi »

Als ik Marianne zou zijn, ik zou plots onaangekondigd op reis vertrekken voor een paar weken. Dat ze dan maar zelf hun plan trekken! Benieuwd hoe lang het duurt vooraleer het daar uit de hand loopt.
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Christel schreef:Treurig om te zien hoe ze door de jaren heen van een zelfstandige trotse vrouw in een eenzaam vrouwtje veranderd is. De Marianne van vroeger had zich nooit zo laten behandelen. Maar ze is inderdaad bang om alleen te zijn...

In mijn ogen kun je onderhand nog beter alleen zijn dan in het gezelschap van zo'n egoïstisch zooitje mensen die geen kans onbenut laten om haar te laten voelen dat ze geen barst om haar geven...
Marianne is nu een voetveeg van Stan en in mindere mate ook van Tom.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

apestaart schreef:
Christel schreef:Treurig om te zien hoe ze door de jaren heen van een zelfstandige trotse vrouw in een eenzaam vrouwtje veranderd is. De Marianne van vroeger had zich nooit zo laten behandelen. Maar ze is inderdaad bang om alleen te zijn...

Marianne zit nu in een dip(je) maar wacht maar, die zal wel "verrijzen". Leo is goed bezig om haar, van achter de schermen, te helpen.
Bewijs daarvan: Ann belde na zijn bezoek al meteen naar haar moeder.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

ikke schreef:
apestaart schreef:

Marianne zit nu in een dip(je) maar wacht maar, die zal wel "verrijzen". Leo is goed bezig om haar, van achter de schermen, te helpen.
Bewijs daarvan: Ann belde na zijn bezoek al meteen naar haar moeder.
Da's waar, maar wel pas nadat ze Leo toch even duidelijk gemaakt had dat Marianne alles helemaal aan zichzelf te danken heeft. Veel begrip moet ze vanuit die hoek dan ook niet verwachten, vrees ik. Dat hebben de afgelopen jaren ook wel bewezen.
Sterker nog; het verbaasde me heel erg dat Ann naar Marianne belde. Het is nu toch al jaren zo dat Ann haar overal de schuld van geeft en ook geen greintje medelijden toont. Misschien begint ze wel in te zien dat ze zelf ook nogal alleen staat, buiten Judith om gerekend dan...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 975
x 579

Bericht door martha »

martha schreef:Marianne, wordt het geen tijd om Nancy te vragen om de boel op te rommelen ? Want die laatste trippelt toch maar de ganse dag in de withoeve rond haren Didi commanderen.
Marianne heeft naar mij geluisterd :lol:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

martha schreef:
martha schreef:Marianne, wordt het geen tijd om Nancy te vragen om de boel op te rommelen ? Want die laatste trippelt toch maar de ganse dag in de withoeve rond haren Didi commanderen.
Marianne heeft naar mij geluisterd :lol:
Inderdaad, nu moet Nancy alleen nog ja zeggen. :D
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 931
x 1491

Bericht door heidiw »

Heeft die nu een hartaanval gekregen of is ze gewoon van emotionele uitputting in slaap gevallen :denk:
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

heidiw schreef:Heeft die nu een hartaanval gekregen of is ze gewoon van emotionele uitputting in slaap gevallen :denk:

Komt wel vaker voor dat Marianne naar de finale toe een keertje in zwijm valt / in het ziekenhuis belandt.

Ben benieuwd wie haar daar gaat vinden en of Marianne daar blijft wonen. Misschien moet ze gewoon een tijdje naar de Withoeve verhuizen, krijgt ze tenminste elke dag een vriendelijk woord van Nancy.
0 x
Plaats reactie