tvx1 schreef: ma 22 mar 2021, 19:41
Ze heeft zich inderdaad kwaad gemaakt tov Kobe wat niet meer dan normaal was na diens stunt. En dat ze tegenover Karin niet veel respect toont is ook ergens wel begrijpen aangezien die zich in te houden om laaghartige opmerkingen tov Paulien te geven. Buiten die twee heb ik ze echt niemand weten afsnauwen. Ze kan dingen echt wel veel beter relativeren dan vroeger. Als zelf Robin vindt dat zij goede ouders zouden zijn, zullen ze echt well niet zo doorslecht zijn...
Had zij op tijd geweest, dan was die 'stunt' van Kobe waarschijnlijk niet gebeurd. Maar Jacques was belangrijker dan Charlie - of zo leek het toch.
Karin is 1 van de beste advocaten in de buurt, die gratis voor hen hun schouders hieronder zet. Maar een vriendelijk woord voor Karin was te veel - want die had 'in het verleden eens...'
Als ze Karin niet hadden gehad, dan hadden ze de hele procedure misschien wel laten vallen - zij is degene die hen heeft aangemoedigd om de moed niet te laten zakken.
En Rosa werd door Paulien gewoon genegeerd in de shop, ze kon niet rap genoeg buiten zijn toen ze Rosa zag.
Dat is nochtans iemand die hemel en aarde zou bewegen om haar 'Polleke' gelukkig te zien.
En verder heeft ze met bijna niemand contant, dus 'iedereen' was van mijnentwege misschien iets overdreven.
Maar een leuke Paulien was ze allesbehalve.
En ik vraag mij af of Robin nog steeds een brief zou schrijven als hij wist dat Kobe zijn tante Kaat het hoofd heeft ingeslagen en voor dood achtergelaten.
Die jongen heeft geen flauw idee wat er indertijd gebeurd is.