Gui Tarstar (Hier GEEN SPOILERS!!!)

Gesloten
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Re: Gui Tarstar

Bericht door satine »

k de vis schreef:ge kunt het wel zien, 't is via facebook naar het icoon van guitarstar
Ok, dat had ik niet gezien :oops:
Ik heb geen smartphone... ;)
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

satine schreef:
k de vis schreef:ge kunt het wel zien, 't is via facebook naar het icoon van guitarstar
die heeft Geert ook niet (zijn ordinaire gsm komt vrijdag in beeld als Marianna hem een sms stuurt) ... om die berichtjes van facebook te ontvangen moet je wel een smartphone hebben, maw Geert is guitarstar (uiteraard) niet
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

k de vis schreef:
tvx1 schreef:Nu denk ik toch dat ze bij Geert is. Waarom? Omdat de auto waarin Emma zit te wachten in de exclusieve preview is dezelfde als diegene waarmee we Geert vrijdagavond zagen wegrijden.
veel van de wagen krijgt ge niet te zien in die exclusieve preview vind ik, dus hoe dat ge het zo zeker zijt dat het wagen van geert is ? anyway, ik denk dat we vanavond wel weer enkele kleine onopvallende dinges zullen zien waaruit zal blijken dat het danny is
Tunnelvisie...
0 x
Sanneke
Poster rang 1
Poster rang 1
x 7
x 6

Bericht door Sanneke »

k de vis schreef:
satine schreef:
die heeft Geert ook niet (zijn ordinaire gsm komt vrijdag in beeld als Marianna hem een sms stuurt) ... om die berichtjes van facebook te ontvangen moet je wel een smartphone hebben, maw Geert is guitarstar (uiteraard) niet
In principe zou Geert naast zijn simpele gsm ook een smartphone kunnen hebben, zonder dat iemand dat weet. Maar ik denk dat die kans klein is.
0 x
Sanne
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Sanneke schreef:
k de vis schreef:
satine schreef:
In principe zou Geert naast zijn simpele gsm ook een smartphone kunnen hebben, zonder dat iemand dat weet. Maar ik denk dat die kans klein is.
Inderdaad, ook ik kan me dat eigenlijk niet voorstellen. Ook niet dat ze bij Geert is trouwens, aangezien je van hem toch zou aannemen dat hij haar niet zomaar meeneemt zonder Judith en Tom op z'n minst in te lichten.

Maar ik ben het van de andere kant wel met tvx1 eens dat het erop lijkt dat ze in dat spoilerfilmpje in Geert's auto zit. Die achterruit en het interieur ziet er echt hetzelfde uit.
Verwarrend... :-?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

de wagen van geert en zijn gsm (en het gsm nummer van Marinanne) komen in beeld tijdens aflevering 3590 , vanaf 22:15

https://www.youtube.com/watch?v=xDbe5VbTK6w

de vraag die ik mij hierbij stel, waar rijdt Geert naar toe? er brandt nog licht bij z'n moeder... overnacht hij in een hotel misschien?
0 x
Jolanda_tje
x 435

Bericht door Jolanda_tje »

Geert kan toch evengoed een laptop meehebben of een internetcafe in de buurt, of bij zijn moeder....? Dan kon hij evengoed van daaruit die berichten sturen via facebook. Ofwel proberen de schrijvers ons gewoon op het verkeerde spoor te zetten door de auto van Geert te laten zien de vrijdag :-)
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Moest het degelijk Geert zijn (wat mij onwaarschijnlijk lijkt, maar goed), zou mijn respect voor de scenarioschrijvers helemaal verdwenen zijn. :thumbdown:
0 x
Evaaa
x 435

Bericht door Evaaa »

Het spelletje mag echt wel gaan stoppen :roll:. Het is een gast met een auto, voor hetzelfde geld is het niet iemand die wij kennen. Danny zou dan toch wel de guts hebben om tegen Emma te zeggen dat ze terug naar huis moet na het bezoekje aan haar moeder, stiefvader en haar broer. Tenzij hij echt heel slechte bedoelingen met haar heeft, wat ik straf zou vinden aangezien hij zo competitief was ten opzichte van Tim tijdens de examens voor hoofdinspecteur...
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Heeft Emma eigenlijk Geert's gsm-nummer? Voor hetzelfde geld is ze gewoon bij Geert en zit er verder niets achter. (Heeft die Gui Tar Star er dus niets mee te maken en wordt het gebruikt om ons te misleiden.) Maar goed, het zou natuurlijk niets voor Geert zijn om niets te laten weten omdat hij zo gesteld is op het gezin.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Evaaa schreef:Het spelletje mag echt wel gaan stoppen :roll:
Eindelijk krijg ik wat begrip :violin: ;)
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Volledig akkoord, deze verhaallijn duurt veel te lang!
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

Lazylady schreef:Heeft die Gui Tar Star er dus niets mee te maken en wordt het gebruikt om ons te misleiden.
net voor ze vertrok vrijdag stuurde ze wel degelijk een berichtje naar guitarstar, dus ze zit zeker bij hem....

vandaag is me niet zoveel opgevallen... danny vond ik nogal een ongemakkelijke indruk maken bij de ondervraging... en reageerde ook heel raar toen tom & judith begonnen over het 'vriendje'
tim z'n shift was vroeger dan verwacht gedaan ... en ging danny na z'n shift met emma pizza halen?
Laatst gewijzigd door k de vis op di 27 mei 2014, 21:59, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Als een verhaallijn lang duurt dan is het op den duur eerder irritant ipv spannend.
0 x
De Bomma
x 435

Bericht door De Bomma »

Emma kwam via facebook in contact met de middels op vrije voeten zijnde Guy ( enkelband ) (de ex van Mayra en moordenaar van Fien).
Emma weet daar niets over zij kwamen veel later in thuis. Zij vertelde op facebook dat zij guitarstar speelde !
Guy veranderde zijn nick naar Gui Tarstar. Daar begint het een eigen leven te leidden. Ik denk niet zo zeer dat Guy uit is op de dood van Emma maar dat Mayra wel in gevaar is. De pizzeria waar emma en haar 'oudere vriend' ligt is in leuven, is het gevang van guy in leuven ??? Ik denk wel dat een en ander spannend word, de dokterspraktijk stopt dus ik zie die familie zonder tom verdwijnen na de moord op Emma... en ik denk dat Mayra ook verdwijnt ( niet naar haar vader maar jammer dood door guy ) !
0 x
Gesloten