Ok, dat had ik niet gezienk de vis schreef:ge kunt het wel zien, 't is via facebook naar het icoon van guitarstar

Ik heb geen smartphone...

Ok, dat had ik niet gezienk de vis schreef:ge kunt het wel zien, 't is via facebook naar het icoon van guitarstar
die heeft Geert ook niet (zijn ordinaire gsm komt vrijdag in beeld als Marianna hem een sms stuurt) ... om die berichtjes van facebook te ontvangen moet je wel een smartphone hebben, maw Geert is guitarstar (uiteraard) nietsatine schreef:Ok, dat had ik niet gezienk de vis schreef:ge kunt het wel zien, 't is via facebook naar het icoon van guitarstar![]()
Tunnelvisie...k de vis schreef:veel van de wagen krijgt ge niet te zien in die exclusieve preview vind ik, dus hoe dat ge het zo zeker zijt dat het wagen van geert is ? anyway, ik denk dat we vanavond wel weer enkele kleine onopvallende dinges zullen zien waaruit zal blijken dat het danny istvx1 schreef:Nu denk ik toch dat ze bij Geert is. Waarom? Omdat de auto waarin Emma zit te wachten in de exclusieve preview is dezelfde als diegene waarmee we Geert vrijdagavond zagen wegrijden.
In principe zou Geert naast zijn simpele gsm ook een smartphone kunnen hebben, zonder dat iemand dat weet. Maar ik denk dat die kans klein is.k de vis schreef:die heeft Geert ook niet (zijn ordinaire gsm komt vrijdag in beeld als Marianna hem een sms stuurt) ... om die berichtjes van facebook te ontvangen moet je wel een smartphone hebben, maw Geert is guitarstar (uiteraard) nietsatine schreef:Ok, dat had ik niet gezienk de vis schreef:ge kunt het wel zien, 't is via facebook naar het icoon van guitarstar![]()
Inderdaad, ook ik kan me dat eigenlijk niet voorstellen. Ook niet dat ze bij Geert is trouwens, aangezien je van hem toch zou aannemen dat hij haar niet zomaar meeneemt zonder Judith en Tom op z'n minst in te lichten.Sanneke schreef:In principe zou Geert naast zijn simpele gsm ook een smartphone kunnen hebben, zonder dat iemand dat weet. Maar ik denk dat die kans klein is.k de vis schreef:die heeft Geert ook niet (zijn ordinaire gsm komt vrijdag in beeld als Marianna hem een sms stuurt) ... om die berichtjes van facebook te ontvangen moet je wel een smartphone hebben, maw Geert is guitarstar (uiteraard) nietsatine schreef:Ok, dat had ik niet gezienk de vis schreef:ge kunt het wel zien, 't is via facebook naar het icoon van guitarstar![]()
Eindelijk krijg ik wat begripEvaaa schreef:Het spelletje mag echt wel gaan stoppen
net voor ze vertrok vrijdag stuurde ze wel degelijk een berichtje naar guitarstar, dus ze zit zeker bij hem....Lazylady schreef:Heeft die Gui Tar Star er dus niets mee te maken en wordt het gebruikt om ons te misleiden.