Sam De Witte (An Vanderstighelen)

Gesloten
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Re: Sam De Witte (An Vanderstighelen)

Bericht door zanacht »

Captain Cuckoo schreef: Behoudt zij het kind: zij ongelukkig (tot hooguit enkele dagen na de geboorte), Tim in de wolken, relatie stevig gefundeerd.
Misschien wel maar misschien ook wel niet, er zijn toch wel moeders die geen enkele band voelen met hun kind zelfs na de geboorte. En of die relatie gefundeerd is achteraf is ook geen zekerheid want misschien blijft Sam wel degelijk ongelukkig en zal zij hem achteraf verwijten maken dat hij het kind wou houden. In ieder geval zouden ze samen beter na een psycholoog gaan zodat ze het één en ander kunnen uitklaren want zoals de situatie tussen hen is is echt niet gezond.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

zanacht schreef:
Captain Cuckoo schreef: Behoudt zij het kind: zij ongelukkig (tot hooguit enkele dagen na de geboorte), Tim in de wolken, relatie stevig gefundeerd.
Misschien wel maar misschien ook wel niet, er zijn toch wel moeders die geen enkele band voelen met hun kind zelfs na de geboorte. En of die relatie gefundeerd is achteraf is ook geen zekerheid want misschien blijft Sam wel degelijk ongelukkig en zal zij hem achteraf verwijten maken dat hij het kind wou houden. In ieder geval zouden ze samen beter na een psycholoog gaan zodat ze het één en ander kunnen uitklaren want zoals de situatie tussen hen is is echt niet gezond.
Niet te vergeten dat Peggy ook eerst abortus wou plegen en haar moedergevoelens pas na de geboorte er kwamen.

Maar zoals je zegt, momenteel kan Tim alleen maar gissen wat het probleem is dus externe hulp kan wel welkom zijn om ze tot een gesprek te laten komen.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Dan moet ze daar eerst nog naartoe willen, met Tim bovendien. Dat zie ik nog niet direct gebeuren.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Het oprecht verdriet van Simonne heeft Sam misschien toch wel even aan het denken gezet. Ze heeft Simonne voorlopig meer vertelt over wat er in haar om gaat, dan ze ooit tegen Tim heeft gedaan. Tim is te dichtbij w.s.En Simonne is een vrouw en heeft een kind, dat zal ook wel meegespeeld hebben. Denk ik toch
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Het is goed dat ze er al een durven over praten heeft buiten Tim wat al een hele prestatie op zich is voor Sam want zo'n gesloten karakter is voor niks goed.
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Ze heeft het niet gedaan :mrgreen:
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ik had het wel verwacht, maar dat ze nu opeens zo opgelucht lijkt, snap ik toch niet.
0 x
karolien85
Poster rang 3
Poster rang 3
x 1

Bericht door karolien85 »

Ze zal beseffen dat ze dit kleintje een betere achtergrond wilt geven, en daarvoor dus op zoek wilt gaan naar haar echte ouders.samen met Timmyboy zal dat wel lukken. :romance-kisscheek:
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Ik had ook wel gedacht dat ze het uiteindelijk niet zou doen of toch zeker nu nog niet. Nu dat van de baan is had ik wel gehoopt dat ze wat meer op de achtergrond zou verdwijnen maar dat ziet er niet naar uit :(
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Allé, toch een die tot haar zinnen komt in dat gekkenhuis. Tim zal er alles aan doen om het zo te houden. Gaat het hem eindelijk lukken?
0 x
Potentia Principatum
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Als iemand te vondeling is gelegd is er wel een mirakel nodig om de echte ouders te vinden. Ben benieuwd hoe ze dat aan gaan pakken.
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

jessie V. schreef:Als iemand te vondeling is gelegd is er wel een mirakel nodig om de echte ouders te vinden. Ben benieuwd hoe ze dat aan gaan pakken.
Ja in het echte leven heb je dat mirakel nodig, maar in Thuis kan alles, en zeker als superflik Tim erachter aan gaat. :)
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Maar gaat er in Thuis niet iemand komen die gaat zeggen: Ik heb je te vondeling gelegd. Het zou eigelijk met Kerstmis moeten zijn of zoiets maar zolang gaan we niet moeten wachten (hoop ik).
0 x
Potentia Principatum
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Als ge ziet hoe emotioneel Sam nu al reageert, wat gaat dat geven als iemand ooit onverwacht zegt: "A propos Sam, ge moogt mij voortaan mama noemen"?
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ha, de vraag stelt zich natuurlijk of het een compleet vreemde gaat zijn dan wel een Thuis personage. Ik wed op een Thuis personage. :mrgreen:
Moderator bericht:
Hiervoor hebben we de speculatie-topics :!:
http://thuisforum.be/viewtopic.php?f=92&t=901461
0 x
Potentia Principatum
Gesloten