Britney Van Notegem (Apollonia Sterckx)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1429
x 1786
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

heidiw schreef: do 05 mar 2026, 23:48 Ik dacht dat ze stukken verder stond in haar verwerkingsproces rond Abel en co.
en dat ze toch meer volwassenheid zou tonen ten opzichte van Andreas. Als er nu iemand zou zijn die het zou begrijpen is hij het wel. Hem wegduwen is totaal geen oplossing en brengt haar enkel verder in de emotionele problemen. Denk dat Anna hier bruikbaar zou zijn om haar verder te helpen. Britney kan altijd goede raad geven aan iedereen, ze zou best tijd nemen om zichzelf eens de tijd te gunnen om haar probleem op te lossen.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1076

Bericht door Tiboko »

Nu denk ik niet dat Andreas - met al zijn eigen issues - de geschikte persoon is om Britt te helpen dit te verwerken. Want hij moet zélf ook nog veel dingen verwerken. Zolang het "luchtig" bleef tussen hen beiden, kon Britt doen alsof haar verleden er niet was, nu hij er van op de hoogte is, zal het tussen hen in staan. Zeker omdat hij het van een ander hoorde...
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1718
x 2655

Bericht door satine »

Ik zie Andreas ook niet als iemand die het echt zou begrijpen, al was het alleen maar al omdat hij een man is en altijd in het mama-coconnetje geleefd heeft.
Britt heeft therapie nodig, ik begrijp niet waarom dit nooit is ter sprake gekomen.
Het is niet omdat er over gezwegen wordt, dat het verwerkt en vergeten is.
0 x
Plaats reactie