Lynn Courtois (Abigail Abraham)

Gesloten
osssver
Nog geen rang

Re: Lynn Courtois (Abigail Abraham)

Bericht door osssver »

Abigail is wat mij betreft echt een lekker ding. Ik denk dat.de mensen die crimiclowns gezien hebben dat zullen beamen. Tenzij er sprake is van een bepaalde vorm van jaloezie...
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Waarom is het toch dat mannen altijd denken: 'die vrouw vindt de vrouw die ik knap vind maar niks, dus is ze jaloers' :?: :roll:

Mannen die Peter maar niks vinden zijn dan ook jaloers :?: :whistle:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

satine schreef:Waarom is het toch dat mannen altijd denken: 'die vrouw vindt de vrouw die ik knap vind maar niks, dus is ze jaloers' :?: :roll:

Mannen die Peter maar niks vinden zijn dan ook jaloers :?: :whistle:
Ja echt hé. :') Alsof ik ook zo mager zou willen zijn... maar dat ze een mooi gezicht heeft is zeker wel waar.

Het stoort mij alleen soms dat het wel lijkt alsof het altijd die types zijn die mannen wel willen. Als ze nu eens ouder en/of dikker waren geweest, werd er vast weer anders gepiept... :roll:
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

dat ze niet lelijk is is zeker waar maar om jaloers op te zijn ....kom zeg ! maar als actrice bestaat er zeker veel beter !
0 x
Lacrimosa
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Lacrimosa »

Ik vind haar ook geen fijn personage en ook niet omdat ik jaloers op haar ben. Als ik op iemand jaloers zou moeten zijn, dan op Jeanine omdat ze er nog zo fantastisch uitziet op haar leeftijd en omwille van haar ongelofelijke carriere, om maar een voorbeeld te geven. Het woord jaloezie staat niet in mijn woordenboek (ik weet het, dat zeggen er veel maar bij mij is het echt zo :angel: )
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ik vind haar absoluut niet lelijk, maar als we het over haar uitstraling (voor mij persoonlijk veel belangrijker) hebben... De manier waarop ze praat en waarop ze gezichten trekt bijvoorbeeld, zijn gewoon echt niet mijn ding. In mijn ogen is ze dus niet mooi, maar voor een ander kan dat weer heel anders zijn. Jaloers ben ik ook niet, als ik jaloers zou moeten zijn op iedereen die er mooier of "knapper" uit ziet, dan zou ik daar een dagtaak aan hebben. Iedereen is zoals hij is, toch? En zoveel mensen, zoveel smaken.
Maar mensen jaloers noemen als ze er een andere mening op na houden, dat gaat er bij mij niet in... ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Wel,wel, de vrouwtjes van het thuisforum zijn wakker geschoten. Wat mooie Lynn toch allemaal kan doen hé!
0 x
Lacrimosa
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Lacrimosa »

Flauw hoor...
0 x
Lacrimosa
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Lacrimosa »

Ok mensen, vanaf nu geen kritiek meer geven op de actrices... eerst altijd eens polsen of er niet te veel heren haar een lekker ding vinden. Is dat niet het geval, dan kunnen we met een gerust hart kritiek geven 8)
0 x
Kimmeke
Poster rang 4
Poster rang 4
x 1

Bericht door Kimmeke »

En mannen dan? Als een man knap en succes vol is vb Robert Pattinson (zeer populair bij de jonge vrouwen) die word meteen door mannen een homo genoemd is dat dan ook een vorm van jaloezie?
Maar soit
(ontopic)
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Lacrimosa schreef:Ok mensen, vanaf nu geen kritiek meer geven op de actrices... eerst altijd eens polsen of er niet te veel heren haar een lekker ding vinden. Is dat niet het geval, dan kunnen we met een gerust hart kritiek geven 8)
Lacrimosa,niet kwaad zijn, het was als grapje bedoeld. Sorry indien het anders overkwam.
Maar ik blijf Lynn wel een mooi meiske vinden en vermits ze niet in de poll staat moest ik het hier wel zetten.
En jullie mogen van mij om het even welke Thuis-man mooi vinden!
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Kimmeke schreef:En mannen dan? Als een man knap en succes vol is vb Robert Pattinson (zeer populair bij de jonge vrouwen) die word meteen door mannen een homo genoemd is dat dan ook een vorm van jaloezie?
wie is Robert Pattison? :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Lacrimosa
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Lacrimosa »

Het is niets, exsencon. Ik val trouwens zelf ook op vrouwen en om Robert Pattinson aan te halen waar Kimmeke het over had: dat vind ik dan weer een ongelofelijke blaaskaak :angel: (sorry Robert-fans!)
Van mij mag dat ook allemaal, en natuurlijk is het geen misse. Maar de kritiek is niet omwille van onnozele bijkomstigheden, gewoon over het personage dat ze speelt... En ik ben er niet zot van. Misschien in een andere serie, andere rol...
0 x
Kimmeke
Poster rang 4
Poster rang 4
x 1

Bericht door Kimmeke »

Lacrimosa schreef:Het is niets, exsencon. Ik val trouwens zelf ook op vrouwen en om Robert Pattinson aan te halen waar Kimmeke het over had: dat vind ik dan weer een ongelofelijke blaaskaak :angel: (sorry Robert-fans!)
Van mij mag dat ook allemaal, en natuurlijk is het geen misse. Maar de kritiek is niet omwille van onnozele bijkomstigheden, gewoon over het personage dat ze speelt... En ik ben er niet zot van. Misschien in een andere serie, andere rol...
Ik vind daar ook niets speciaals aan het was maar een voorbeeld he Lacrimosa ;)
@ Lord dat is een acteur van de hype twilight films
We zijn weer aan het uitwijken :razz:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Kimmeke schreef:En mannen dan? Als een man knap en succes vol is vb Robert Pattinson (zeer populair bij de jonge vrouwen) die word meteen door mannen een homo genoemd is dat dan ook een vorm van jaloezie?
Maar soit
(ontopic)
Ik vind die ook niet echt wat eigenlijk... Die films zijn ook totaal m'n genre niet... :crazy: :mrgreen:
0 x
Gesloten