Wat heeft Bram hem ooit misdaan? Het is nog steeds meneer die daar persé wou komen wonen...smurfin schreef:Ja, ik vond hem ook ongelofelijk overdreven reageren. Precies alsof hij Bram echt niet af kan.
Tibo Timmermans (Maxime De Winne)
-
- x 435
Re: Tibo Timmermans (Maxime De Winne)
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Hij heeft het zelf gezegd. Hij is jaloers, is bang dat hij nooit tussen Franky en Bram zal kunnen komen.
Hij heeft daar wel een beetje gelijk in.
Hij heeft daar wel een beetje gelijk in.
0 x
-
- x 435
Bram is dan ook niet zo'n flauwe gelijk Tibo natuurlijk... 

0 x
- Ganja
- Poster rang 3
Peter Jansens schreef:Ik weet dat het niet politiek correct is maar het woord 'strandjeannet' kwam even in me op.Sasha schreef:Hij is inderdaad maar kinderachtig.

Maar idd het is wel zucht tussen die twee. Zoveel ruzie maken

Ze hadden die twee niet mogen laten trouwen. Is zowel te snel als ze hebben teveel ruzie
Ze hadden beter nog even gewacht en dan Ann en Mayra laten trouwen was realistischer geweest mijn gedacht.
0 x
-
- x 435
Tibo zou al lang moeten weten dat Bram een pure hetero is; triestig dat hij nu al zo jaloers is, dat belooft nog ...
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 578
- fan_van_marianne
- Poster rang 2
Wat een bokkig ventje zeg...
0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Het maakt niet uit dat Bram hetero is, het gaat erom, volgens mij, dat Franky, vaak partij trekt voor Bram i.p.v. Tibo en er is een vaste band ontstaan in de loop der tijd tussen Bram en Franky, waar Tibo niks van snapt en die ook niet leuk is voor hem. Bram moet daar gewoon weg. Ik denk dat Bram voor Franky nog steeds op de eerste plaats komt en dat heeft niet te maken met verliefd zijn of zoiets.
0 x
-
- x 435
Tja... als je het feit dat Franky homo is en Bram hetero even opzij schuift, dan passen naar mijn mening Bram en Franky veel beter bij mekaar (qua karakter)dan Franky en Tibo.
0 x
-
- Nog geen rang
Tja logisch, het zijn dan ook soulmates.Ann+ schreef:Tja... als je het feit dat Franky homo is en Bram hetero even opzij schuift, dan passen naar mijn mening Bram en Franky veel beter bij mekaar (qua karakter)dan Franky en Tibo.

0 x
-
- x 435
Misschien wordt Bram plots homo en zegt hij vaarwel tegen Jana en Franky tegen Tibobo.davybee schreef:Tja logisch, het zijn dan ook soulmates.Ann+ schreef:Tja... als je het feit dat Franky homo is en Bram hetero even opzij schuift, dan passen naar mijn mening Bram en Franky veel beter bij mekaar (qua karakter)dan Franky en Tibo.![]()
Dagg Tibo en Jana!

0 x
-
- Nog geen rang
Ik denk niet dat het zo'n vaart zal lopen. Als ge de boekskes leest zijn ze nog niet uitgespeeld die twee.
integendeel

0 x
-
- x 435
Ik hoop dat de boekjes liegen, ik zie Maxime niet graag spelen en Tibo werkt op mijn systeem.
0 x
-
- Nog geen rang
Rieka schreef:Ik hoop dat de boekjes liegen, ik zie Maxime niet graag spelen en Tibo werkt op mijn systeem.

0 x
-
- x 435
Hij heeft al tijd genoeg gehad, mijn gedacht!davybee schreef:Rieka schreef:Ik hoop dat de boekjes liegen, ik zie Maxime niet graag spelen en Tibo werkt op mijn systeem.tja, hij doet het nochtans niet slecht ook vind ik. Een beetje tijd geven denk ik dan.
Zo'n jaloerse bok krijgt van mij geen respijt.

0 x