Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1035
Re: Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)
Waldek, die een full time job heeft bij Taxi Leo, gaat nu dus op zijn eentje drie kamers in orde brengen (wat hij normaal samen met Frank & Bram wou doen). En dat terwijl Luc een paar dagen geleden nog zei tegen Rosa en Jenny dat het allemaal redelijk dringend was, want zijn eerste klant was al geboekt.
Niet realistisch hé, tenzij hij een paar weken 24 uur op 24 gaat werken.
Niet realistisch hé, tenzij hij een paar weken 24 uur op 24 gaat werken.
0 x
- zanacht
- Poster rang 2

- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
Eindelijk iemand met een realistische kijk op de hele situatie. Rosa wil Peggy en Peter bij elkaar houden, maar zoals Waldek zei heeft dat weinig zin als Peter zijn hart bij Femke en vooral zijn zoon ligt. Maar dat wil Rosa natuurlijk niet zien. Wedden dat hij het zich nog gaat beklagen dat hij dat gezegd heeft? Ik kan mij de reactie van Rosa zo voorstellen. Maar dat zullen we dan morgen wel zien.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Waarom is Waldek toch zo begaan met Mayra? Het lijkt wel bijna alsof hij haar graag ziet... (Al zou ik het met zo'n onuitstaanbare tang als Rosa goed kunnen begrijpen...
)
0 x
-
Frazer
- Nog geen rang
Omdat dat gewoon Waldek is. Empathisch, begripvol en steeds klaarstaan voor anderen. Ook zeer relativerend en nuchter, steeds luisteren en hulpvaardig voor anderen.Lazylady schreef:Waarom is Waldek toch zo begaan met Mayra? Het lijkt wel bijna alsof hij haar graag ziet... (Al zou ik het met zo'n onuitstaanbare tang als Rosa goed kunnen begrijpen...)
Bovendien is er in deze situatie een band omdat Waldek ook een biologische kinderwens heeft gehad en haar dan ook zeer goed verstaat.
0 x
-
Lazylady
- x 435
- Caligula
- Poster rang 5

Hoe dat die man het daar kan uithouden, dat is gewoon een heilige. Elke rechter zou hem verdorie vrijspreken moest hij daar een ongeluk doen! 
0 x
Potentia Principatum
-
lord F.
- Poster rang 5

Ja, maar ziet er intussen wel naar uit dat Marianne hem aan Mayra haar mogelijke zwangerschap gaat linken.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
ranske
- Poster rang 4

De spionage van Nancy werpt vruchten af maar 't resultaat klopt niet met de bedoeling van Mayra erbij lappen.
Als Rosa dat ziet daartegen, is een orkaan er niets tegen. Tijd dat Waldek iets zal moeten uitleggen. Hij verzwijgt Mayra haar gevaarlijk spel en kon leed in huize Bastiaens verhinderen. Dat soort medeleven waarvan onwetenden de dupe blijven moet ik niet.
Als Rosa dat ziet daartegen, is een orkaan er niets tegen. Tijd dat Waldek iets zal moeten uitleggen. Hij verzwijgt Mayra haar gevaarlijk spel en kon leed in huize Bastiaens verhinderen. Dat soort medeleven waarvan onwetenden de dupe blijven moet ik niet.
0 x
- zanacht
- Poster rang 2

Volledig mee eens!ranske schreef:De spionage van Nancy werpt vruchten af maar 't resultaat klopt niet met de bedoeling van Mayra erbij lappen.
En Sandrine is ook hier ook deels de dupe van want nu zit ze hele dagen in de opvang terwijl ze bij haar oma anders terecht kon daar heeft hij waarschijnlijk nog niet aan gedacht. Dat hij met Marianne en Ann niet inzit dat kan ik nog begrijpen maar met Sandrientje heeft hij toch ook een band en dan praat ik nog niet over de ziektes die Mayra kan oplopen en aan Sandrine kan doorgeven. Je kan begripvol zijn en vol medeleven maar er zijn grenzen.
0 x
-
tvx1
- x 435
En dat is toch zo erg dat Sandrine de hele tijd in de opvang zit samen met haar leeftijdsgenootjes en waarschijnlijk vele vriendjes en vriendinnetjes...zanacht schreef:Volledig mee eens!ranske schreef:De spionage van Nancy werpt vruchten af maar 't resultaat klopt niet met de bedoeling van Mayra erbij lappen.
En Sandrine is ook hier ook deels de dupe van want nu zit ze hele dagen in de opvang terwijl ze bij haar oma anders terecht kon daar heeft hij waarschijnlijk nog niet aan gedacht. .
zanacht schreef:en dan praat ik nog niet over de ziektes die Mayra kan oplopen en aan Sandrine kan doorgeven
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Volgens mij kan Sandrine op het ogenblik nergens beter zijn dan bij haar vriendinnetjes !
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat is op z'n minst een heel grote aanpassing voor zo'n meisje, dat eerst jarenlang gewend was aan de dagelijkse aanwezigheid en zorg van haar oma, die ze nu ineens in feite nooit meer ziet. Haar hele leventje wordt van de ene op de andere dag compleet over een andere boeg gegooid...tvx1 schreef:En dat is toch zo erg dat Sandrine de hele tijd in de opvang zit samen met haar leeftijdsgenootjes en waarschijnlijk vele vriendjes en vriendinnetjes...zanacht schreef:Volledig mee eens!ranske schreef:De spionage van Nancy werpt vruchten af maar 't resultaat klopt niet met de bedoeling van Mayra erbij lappen.
En Sandrine is ook hier ook deels de dupe van want nu zit ze hele dagen in de opvang terwijl ze bij haar oma anders terecht kon daar heeft hij waarschijnlijk nog niet aan gedacht. .![]()
Uhm, bepaalde SOA's zijn helaas nogal besmettelijk en niet zo heel moeilijk over te dragen. Geen reden om in paniek te raken op zich natuurlijk, aangezien het besmettingsgevaar te beperken is als je oplet, maar toch wel iets om rekening mee te houden als je onbeschermd in het rond slaapt...tvx1 schreef:zanacht schreef:en dan praat ik nog niet over de ziektes die Mayra kan oplopen en aan Sandrine kan doorgevenZeg, wat denkt gij dat Mayra allemaal uitspookt met Sandrine ???
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben het helemaal eens met de mensen die zeggen dat Waldek niet helpt momenteel, met zijn bezorgdheid rond Mayra. Een kinderwens, oké, maar hij moet toch ook begrijpen dat haar gedrag verre van normaal is?
Om nog maar te zwijgen over de consequenties die haar gedrag kunnen hebben, voor zowat alle mensen rond haar. Of het nu om Ann en Sandrine gaat, of om het taxibedrijf waar ze voor werkt: het heeft voor iedereen nadelige gevolgen.
Heel "apart" dat Waldek het dat waard lijkt te vinden, want anders zweeg hij niet...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Caligula
- Poster rang 5

Ik kan het niet helpen maar ik moet denken aan Sven de Leijer!Christel schreef:Uhm, bepaalde SOA's zijn helaas nogal besmettelijk en niet zo heel moeilijk over te dragen.
0 x
Potentia Principatum
- satine
- Poster rang 5

- x 1664
- x 2569
Er zijn kinderen die dat geweldig vinden, maar er zijn er minstens even veel die na een hele dag op school behoefte hebben aan wat rust en stilte en die zitten daar dan dik tegen hun zin.tvx1 schreef:En dat is toch zo erg dat Sandrine de hele tijd in de opvang zit samen met haar leeftijdsgenootjes en waarschijnlijk vele vriendjes en vriendinnetjes...
Maar dit is het topic van Waldek en die gaat niet naar de opvang.
En voor zover ik weet heeft die ook geen SOA.
0 x