Maar daar heeft ze dan ook weer het lef niet voor - of vindt ze de situatie best ok zoals ze is?

Mayra zal wel graag verhuizen maar Ann moet ook de moed hebben om vanonder mama's vleugels te kruipensatine schreef:Of gewoon op haar strepen staan en Ann ervan overtuigen dat ze hoogdringend moeten verhuizen.
Maar daar heeft ze dan ook weer het lef niet voor - of vindt ze de situatie best ok zoals ze is?
Slecht karakter vind ik een groot woord, maar een moeilijk mens vind ik het zeker. Ze moet regelmatig niet voor haar schoonmoeder onderdoen.Crackers schreef:je denkt toch niet dat ze dat er gewoon uit flapte? Dan had ze wel anders gereageerd in de zin van 'oeps dat had ik beter niet gezegd' maar je zag haar er gewoon van genieten. Slecht karakter it is
Zo, op het laatste moment, die kan toch niet alles gewoon laten vallen om te gaan babysitten. Als het niet werken was aan dat belangrijk dossier dat perse af moest (hij had zelfs geen tijd om te koken), zal hij wel plannen met Lynn gehad hebben.eddy en nancy schreef:Zoals in een ander topic gezegd : Tom inschakelen. Kunnen we meteen ook eens zien hoe het staat met de moedergevoelens van Lynn.
lijkt me onrealistisch, op het laatste moment nog een babysitter zoeken is echt wel ver gezochteddy en nancy schreef:Zoals in een ander topic gezegd : Tom inschakelen. Kunnen we meteen ook eens zien hoe het staat met de moedergevoelens van Lynn.
Eddy
Zo denk ik er ook over...Crackers schreef:Het moet wel gezegd, het kwam Ann wel heel goed uit om niet mee te moeten gaan, ze had er vooraf al totaal geen zin in. Dat zag je toch ook toen Ann, Mayra en Marianne samen een glaasje champagne dronken, hoe Ann er toen bij zat terwijl Mayra al helemaal opgewonden was om naar de prijsuitreiking te gaan.
Je moet er maar opkomen natuurlijk!Crackers schreef:De scenaristen hebben de namen overigens wel goed gekozen ten huize Bastiaens: als je de namen Mayra en Ann na elkaar zet krijg je de naam Mayr(i)anne; of hoe je één zeurkous krijgt als je twee zuurkousen aan elkaar naait