Mayra Magiels (Muriel Bats)

Gesloten
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Re: Mayra Magiels (Muriel Bats)

Bericht door satine »

Of gewoon op haar strepen staan en Ann ervan overtuigen dat ze hoogdringend moeten verhuizen.

Maar daar heeft ze dan ook weer het lef niet voor - of vindt ze de situatie best ok zoals ze is? :whistle:
0 x
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

satine schreef:Of gewoon op haar strepen staan en Ann ervan overtuigen dat ze hoogdringend moeten verhuizen.

Maar daar heeft ze dan ook weer het lef niet voor - of vindt ze de situatie best ok zoals ze is? :whistle:
Mayra zal wel graag verhuizen maar Ann moet ook de moed hebben om vanonder mama's vleugels te kruipen :lol:
ik hoop dat ze er dit jaar eens werk van maken en niet wachten tot (na) het seizoenseinde :mrgreen:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Crackers schreef:je denkt toch niet dat ze dat er gewoon uit flapte? Dan had ze wel anders gereageerd in de zin van 'oeps dat had ik beter niet gezegd' maar je zag haar er gewoon van genieten. Slecht karakter it is :mrgreen:
Slecht karakter vind ik een groot woord, maar een moeilijk mens vind ik het zeker. Ze moet regelmatig niet voor haar schoonmoeder onderdoen.
En als ze het daar echt zo verschrikkelijk vindt, dan moet ze inderdaad maar spijkers met koppen slaan, en niet eerst het halve huis laten verbouwen om vervolgens lastig te blijven doen...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Vond haar reactie op het feit dat Ann thuis wou blijven om op Marianne te 'babysitten' er wel over. De gezondheid van je kind en je moeder gaan toch boven een feestje.
0 x
Afbeelding
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Dat vind ik ook wel, maar van de andere kant kan ik me ook voorstellen dat Mayra (o.a. door teleurstelling) kwaad werd. Ann had makkelijk Tom kunnen bellen om langs te komen, dan had ze gewoon mee kunnen gaan. Maar Ann was sowieso al totaal niet enthousiast, en de toestand van Marianne leek me dan ook wel een beetje een excuus om niet te hoeven gaan.
Ik denk dat het eerder een opeenstapeling is geweest van het ongeinteresseerde van Ann de laatste tijd, dat Mayra deed "ontploffen".
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Ach zieltje, mama delerium blijft haar dwarsbomen al dan niet bewust.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Wallanderjunior
x 435

ik begrijp de teleurstelling van Mayra maar hier had Ann eigenlijk geen keuze, haar kind achterlaten bij een dronkaard is vragen om problemen :crazy:
0 x
eddy en nancy
Poster rang 3
Poster rang 3
Contacteer:

Bericht door eddy en nancy »

Zoals in een ander topic gezegd : Tom inschakelen. Kunnen we meteen ook eens zien hoe het staat met de moedergevoelens van Lynn.

Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.

Viva Hércules !

http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Zoals in een ander topic gezegd ;) ik vind dat Mayra heel weinig begrip heeft voor Ann.
Ze moet ondertussen toch al wel door hebben dat het met Ann helemaal niet goed gaat?
Maar ze negeert dat gewoon, haar "carrière" gaat voor.
En ik kan heel goed begrijpen dat ze niet de rest van haar leven taxi-chauffeur wil zijn, maar haar relatie moet haar toch ook iets waard zijn?
Ik begrijp niet dat ze helemaal niet doorheeft dat haar vriendin elke dag een beetje meer wegzakt.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

^ Dat is ook waar. Mayra reageert niet eens op de depressieve buien van Ann, wat eigenlijk wel heel vreemd is.
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

eddy en nancy schreef:Zoals in een ander topic gezegd : Tom inschakelen. Kunnen we meteen ook eens zien hoe het staat met de moedergevoelens van Lynn.
Zo, op het laatste moment, die kan toch niet alles gewoon laten vallen om te gaan babysitten. Als het niet werken was aan dat belangrijk dossier dat perse af moest (hij had zelfs geen tijd om te koken), zal hij wel plannen met Lynn gehad hebben.
0 x
Afbeelding
Wallanderjunior
x 435

eddy en nancy schreef:Zoals in een ander topic gezegd : Tom inschakelen. Kunnen we meteen ook eens zien hoe het staat met de moedergevoelens van Lynn.

Eddy
lijkt me onrealistisch, op het laatste moment nog een babysitter zoeken is echt wel ver gezocht
Ann heeft de juiste beslissing genomen, Mayra moet er maar begrip voor opbrengen als ze echt om Ann geeft
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Het moet wel gezegd, het kwam Ann wel heel goed uit om niet mee te moeten gaan, ze had er vooraf al totaal geen zin in. Dat zag je toch ook toen Ann, Mayra en Marianne samen een glaasje champagne dronken, hoe Ann er toen bij zat terwijl Mayra al helemaal opgewonden was om naar de prijsuitreiking te gaan.

De scenaristen hebben de namen overigens wel goed gekozen ten huize Bastiaens: als je de namen Mayra en Ann na elkaar zet krijg je de naam Mayr(i)anne; of hoe je één zeurkous krijgt als je twee zuurkousen aan elkaar naait :whistle:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Crackers schreef:Het moet wel gezegd, het kwam Ann wel heel goed uit om niet mee te moeten gaan, ze had er vooraf al totaal geen zin in. Dat zag je toch ook toen Ann, Mayra en Marianne samen een glaasje champagne dronken, hoe Ann er toen bij zat terwijl Mayra al helemaal opgewonden was om naar de prijsuitreiking te gaan.
Zo denk ik er ook over... ;)
Crackers schreef:De scenaristen hebben de namen overigens wel goed gekozen ten huize Bastiaens: als je de namen Mayra en Ann na elkaar zet krijg je de naam Mayr(i)anne; of hoe je één zeurkous krijgt als je twee zuurkousen aan elkaar naait :whistle:
Je moet er maar opkomen natuurlijk! :thumbup: :lol:
0 x
Wallanderjunior
x 435

^t is alleszins een triestige bedoening bij de familie Bastiaens, niet prettig om naar te kijken :thumbdown:
0 x
Gesloten