Tim Cremers (Jeroen Lenaerts)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Wallanderjunior
x 435

Re: Tim Cremers (Jeroen Lenaerts)

Bericht door Wallanderjunior »

tvx1 schreef:Tim had de brommer gewoon in beslag moeten nemen en de hele zaak moeten uitzoeken. Hij had hem niet aan Nancy mogen teruggeven.
onvoorstelbaar dat die boef van een Cyril ook nog klacht durft indienen :boo: :boo: :boo: :boo:
maar Tim had beter moeten weten en de bromfiets in beslag nemen, alweer slachtoffer van zijn goedheid :-?
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Tim is toch echt een "sloef" ! En het pleit zeker niet voor zijn capaciteiten als hoofdinspecteur dat hij zich zo laat beinvloeden door de uitleg van zijn debiele schoonmoeder die hij ondertussen toch zou moeten doorhebben ....
0 x
Taliver67
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Taliver67 »

Ik vond hem anders wel goed bezig met die Cyril. Hij straalde wel enig gezag uit :thumbup: Jammer dat hij het onofficieel heeft gedaan, hij had Nancy moeten zeggen dat ze klacht moest indienen.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Wat is dat toch met die karaktermoorden de laatste tijd in Thuis? :denk:
Na Geert blijkt ook Tim opeens iemand compleet anders te zijn geworden.

Een toegewijde en plichtsbewuste agent wordt opeens een soort van cowboy die voor zijn marginale schoonmoeder (sorry Nancy, maar zo is het wel, ook al ben ik ondanks alles fan ;) ) zijn boekje te buiten gaat, terwijl hij midden in een examenreeks zit.
Hij zou zonder nadenken zomaar zijn kans op promotie tot hoofdinspecteur opgeven en er van uitgaan dat niemand dit te weten komt en dat de zaak hiermee afgedaan is? :denk:
En hij weet ondertussen toch ook dat hij met dit soort toestanden niet bij Femke moet aankomen. :naughty:

Ik vind dat een zeer merkwaardige wending.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

^ Daar ben ik het echt 100% mee eens! Onbegrijpelijk inderdaad... :denk:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

satine schreef:Wat is dat toch met die karaktermoorden de laatste tijd in Thuis? :denk:
Na Geert blijkt ook Tim opeens iemand compleet anders te zijn geworden.

Een toegewijde en plichtsbewuste agent wordt opeens een soort van cowboy die voor zijn marginale schoonmoeder (sorry Nancy, maar zo is het wel, ook al ben ik ondanks alles fan ;) ) zijn boekje te buiten gaat, terwijl hij midden in een examenreeks zit.
Hij zou zonder nadenken zomaar zijn kans op promotie tot hoofdinspecteur opgeven en er van uitgaan dat niemand dit te weten komt en dat de zaak hiermee afgedaan is? :denk:
En hij weet ondertussen toch ook dat hij met dit soort toestanden niet bij Femke moet aankomen. :naughty:

Ik vind dat een zeer merkwaardige wending.
:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
0 x
Peter Jansens
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Peter Jansens »

Spijtig om te zeggen, want ik vind Tim een vriendelijke jongen en een van de betere karakters, maar eigen schuld dikke bult... zo iemand is het niet waard om hoofdinspecteur te worden, eigenlijk bezondigt hij zich aan corruptie...
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Hij wil het gewoon te goed doen. En dan doe je het slecht.
0 x
Peter Jansens
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Peter Jansens »

Een beetje een (verre) buur staan afdreigen , in uniform, is nochtans niet wat ik noem 'willen goed doen'. Dat is je reinste machtsmisbruik... sympathieke knul of niet...
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Tim is ook wel heel naïef dat hij niet door heeft dat z'n collega misbruik maakt van die situatie met die brommer om zo meer kans te hebben om hoofdinspecteur te worden.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

lord F. schreef:Tim is ook wel heel naïef dat hij niet door heeft dat z'n collega misbruik maakt van die situatie met die brommer om zo meer kans te hebben om hoofdinspecteur te worden.
Die collega is Tim toch alleen maar komen waarschuwen, omdat hij gehoord had dat die kameraad van Eddy klacht was komen neerleggen? Volgens mij staat hij verder buiten de (mogelijke) gevolgen voor Tim... :denk:
Het is natuurlijk wel zo dat Danny automatisch meer kans maakt op het moment dat Tim afvalt als mogelijke hoofdinspecteur, maar daar kan hij verder ook niet veel aan veranderen. :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Christel schreef:
lord F. schreef:Tim is ook wel heel naïef dat hij niet door heeft dat z'n collega misbruik maakt van die situatie met die brommer om zo meer kans te hebben om hoofdinspecteur te worden.
Die collega is Tim toch alleen maar komen waarschuwen, omdat hij gehoord had dat die kameraad van Eddy klacht was komen neerleggen? Volgens mij staat hij verder buiten de (mogelijke) gevolgen voor Tim... :denk:
Het is natuurlijk wel zo dat Danny automatisch meer kans maakt op het moment dat Tim afvalt als mogelijke hoofdinspecteur, maar daar kan hij verder ook niet veel aan veranderen. :)
bwa, ik weet toch niet hoor. Niet dat ik zo paranoïde ben maar als ik in een soap iemand bezig hoor van "we zijn toch collega's voor iets" denk ik toch dat hij vroeg of laat een mes in Tim z'n rug gaat steken. Het feit dat hij Cyriel niet kunnen overtuigen heeft om z'n klacht in te trekken zou ook er op kunnen wijzen dat hij er nu ook niet veel moeite voor gedaan heeft. :) En dat hij tegen Cyriel iets anders gezegd heeft.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Tim is toch een lieve goedzak! Volgens mij is hij stiekem best dol op Nancy
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
dirk
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door dirk »

De een zijn dood is de ander zijn brood
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Lomperik! :doh: Mijn sympathie voor Tim is al een tijdje aan het temperen... Ofwel is hij een sloef, ofwel floept hij er dingen uit zoals dit. :roll:
0 x
Plaats reactie