Het was niet Marianne deze keer, voor 1 keertje
(ook al had Sandrine die term meer dan waarschijnlijk wel van haar oma opgevangen)

Ja, daar begon het (ongeveer) mee. En Eddy vertelde dat hij en Britney iets (wafels?) gegeten hadden op de foor...en van 't één kwam 't ander en ik zoek geen excuses voor Marianne, ook niet voor Sandrientje.jessie V. schreef:Marianne had het wel over een restaurant (of iets dergelijks) waar Eddy en Britney altijd kwamen "iets was voor marginalen".
Daar begon het mee.
Waarom wordt er weer naar excuses gezocht voor Marianne?
Oliebollen.ikke schreef:Eddy vertelde dat hij en Britney iets (wafels?) gegeten hadden op de foor...en van 't één kwam 't ander
Sandrine zei letterlijk: "Oma heeft gezegd dat kermis voor marginalen is!"Christel schreef:Inderdaad...
Marianne zei niet dat Eddy & Britney marginaal zijn, hè?

Vandaar dat ik dus ook opmerkte dat Marianne niet zei dat Eddy en Britney marginaal zijn, maar dat ik wel heel goed begrijp dat Eddy zich op die manier aangesproken voelde omdat hij net naar de kermis geweest was. Dat komt op hetzelfde neer in mijn ogen, of zo bedoelde ik het toch.tvx1 schreef:Sandrine zei letterlijk: "Oma heeft gezegd dat kermis voor marginalen is!"Christel schreef:Inderdaad...
Marianne zei niet dat Eddy & Britney marginaal zijn, hè?
Marianne heeft het dus niet letterlijk aan Eddy gezegd, maar ze heeft het wel gezegd.

Ik hoop dat Marianne een andere oplossing vind, de dagelijkse portie Tom is zo al erg genoeg!jessie V. schreef:Ik gun het hem van harte. Ik kan die man zijn zelfgenoegzame kop niet meer zien.