Wat er niet klopt in Thuis
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
En ik vrees dat het volgende week nog erger zal zijn. Was in eerste instantie nog gezegd dat de afleveringen tem 17 april in orde waren om dan te melden dat men hier en daar nog wat opnames hadden waarmee nog een week kon gevuld worden.
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
oesje, oesje, direct komen er nog beelden in van Sanitair Vercammen, Peggy, Jenny, Luc,...die ze ergens nog liggen hadden en die ze er nu gaan tussen plooien!martha schreef: do 16 apr 2020, 18:27 hier en daar nog wat opnames hadden waarmee nog een week kon gevuld worden.

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- x 435
Tijdens het hele trouwgeburen waren er toch wat foutjes te merken. Tijdens de receptie na de ceremonie in het stadhuis kapt Tamara per ongeluk de helft van haar glas champagne over zichzelf, waarna Rosa in het volgende beeld een vol glas uit Tamara haar hand neemt. Later, na afloop van het feestmaal, wanneer Nancy aanbelt staat Karin naar de tafel gericht, maar in het direct volgende beeld is ze plots richting inkom gedraaid.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
maar we weten al dat Karin kan draaien als de wind hé!tvx1 schreef: di 21 apr 2020, 20:24 maar in het direct volgende beeld is ze plots richting inkom gedraaid.

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik vind het wel straf dat mensen van 60+ zo vlot van job kunnen veranderen en dat in n heel andere sector ! Denk maar aan Jacques, Rosa, Simonne ...
0 x
-
- x 435
Het is fictie hé...johan1969 schreef: do 03 sep 2020, 17:00 Ik vind het wel straf dat mensen van 60+ zo vlot van job kunnen veranderen en dat in n heel andere sector ! Denk maar aan Jacques, Rosa, Simonne ...
0 x
- jono
- Nog geen rang
- x 3
Twee continuïteitsfouten:
1. Simonne die Jacques al heeft gezien in De Kabouters, en dan in Bar Madam vraagt om iets te vertellen over Spanje, alsof ze hem nu voor het eerst terug ziet
2. Viv die zegt dat ze naar het verjaardagsfeestje van Emma gaat en Emma die dan aan haar vraagt hoe ze wist dat ze jarig is
1. Simonne die Jacques al heeft gezien in De Kabouters, en dan in Bar Madam vraagt om iets te vertellen over Spanje, alsof ze hem nu voor het eerst terug ziet
2. Viv die zegt dat ze naar het verjaardagsfeestje van Emma gaat en Emma die dan aan haar vraagt hoe ze wist dat ze jarig is
0 x
-
- Poster rang 2
- x 3
- x 112
jono schreef: ma 07 sep 2020, 00:49 1. Simonne die Jacques al heeft gezien in De Kabouters, en dan in Bar Madam vraagt om iets te vertellen over Spanje, alsof ze hem nu voor het eerst terug ziet
Waarom niet, de eerste ontmoeting verliep niet heel aangenaam, en in het café dacht Simonne hem misschien een beetje vrolijker te kunnen maken
Oh jawel hoor, was zogezegd een verrassingsfeestje door haar ma georganiseerd denk ik
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Via social media, heeft Viv duidelijk gezegd.jono schreef: ma 07 sep 2020, 00:49 2. Viv die zegt dat ze naar het verjaardagsfeestje van Emma gaat en Emma die dan aan haar vraagt hoe ze wist dat ze jarig is
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Viv zei inderdaad dat ze zag dat Emma jarig was via Facebook. Maar had Emma daar ook op gezet dat ze een feestje vierde?
Want in dat laatste geval is het dan maar vreemd dat enkel Joren en Viv langs kwamen.
Mocht ze op Facebook niks over dat feestje gezegd hebben, dan is het weer een beetje vreemd dat Viv uit haar eigen maar aangenomen heeft dat Emma het op dat moment vierde.
Misschien niet echt iets wat pertinent niet klopt, maar een beetje raar vond ik het toch ook wel.
Want in dat laatste geval is het dan maar vreemd dat enkel Joren en Viv langs kwamen.
Mocht ze op Facebook niks over dat feestje gezegd hebben, dan is het weer een beetje vreemd dat Viv uit haar eigen maar aangenomen heeft dat Emma het op dat moment vierde.
Misschien niet echt iets wat pertinent niet klopt, maar een beetje raar vond ik het toch ook wel.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Dat denk ik niet, want ze leek me nogal verrast toen ze de versieringen zag in de woonkamer, dus ik denk niet dat ze een feestje in gedachten had.
Zeker niet na haar stage en de ruzie met haar moeder.
Misschien heeft Judith Viv uitgenodigd?

0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik denk dat Viv iemand is die "spontaan"bij iemand die jarig is op bezoek gaat.
Wat Simonne betreft: het is toch niet zo vreemd wat ze doet. Misschien heeft ze gewoon gewacht op een betere gelegenheid om Jacques over Spanje te vragen
Wat Simonne betreft: het is toch niet zo vreemd wat ze doet. Misschien heeft ze gewoon gewacht op een betere gelegenheid om Jacques over Spanje te vragen
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
-
- x 435
Dat werd in het verleden al uitvoerig besproken. Zoek maar eens in het archief hier. De conclusie was dat het klopt als een bus.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik heb het niet gelezen.
Ik geloof dat 1 op 2 gezinnen in Vlaanderen een kat of hond heeft, maar die heb ik nog niet gezien in Thuis buiten vroeger, de familie van Marianne, die in de loft woonde en n Golden Retriever hadden. De goudvis in de bokaal was idd wel zielig
Ik geloof dat 1 op 2 gezinnen in Vlaanderen een kat of hond heeft, maar die heb ik nog niet gezien in Thuis buiten vroeger, de familie van Marianne, die in de loft woonde en n Golden Retriever hadden. De goudvis in de bokaal was idd wel zielig
0 x