Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 931
x 1491

Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Bericht door heidiw »

Marianne in haar carnavalskostuum :lol:
Maar ondanks alle voorgaande commentaar op Leo heeft ze het toch zonder al te veel tegenpruttelen aangetrokken en er zelfs mee buiten gekomen :thumbup:
0 x
pnele
Poster rang 1
Poster rang 1
x 8
x 7

Bericht door pnele »

Ik was het nog aan het denken toen ze bezig waren dat Marianne zich ook moest verkleden. Ik had haar direct in een heksenpak gestoken en toen bleek dat ze effectief zo'n pak mee hadden :lol: :lol: :lol:
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Als Marianne in heksenpak mag loopt ze in het pak voor Ann :lol:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

pnele schreef:Ik was het nog aan het denken toen ze bezig waren dat Marianne zich ook moest verkleden. Ik had haar direct in een heksenpak gestoken en toen bleek dat ze effectief zo'n pak mee hadden :lol: :lol: :lol:
Niet voor 't één of 't ander, maar ik vond het wel een heel mooi kostuum, duizend keer mooier dan dat feëenpak van Rosa. Maar ja, smaken verschillen... LOL. En ik vind Marianne ook geen heks...
0 x
pnele
Poster rang 1
Poster rang 1
x 8
x 7

Bericht door pnele »

Ja dat is wel waar. Ze mocht van geluk spreken dat ze niet nog zo'n feeënpak hadden. Dat heksenkostuum was inderdaad veel mooier.
0 x
xJxLxTx
Nog geen rang

Bericht door xJxLxTx »

Het beeld van de aflevering gisteren: Toen Marianne van Tom te horen kreeg dat Ann en Judith hadden gekust midden op straat :eek: :lol: en Marianne: "Waar is die mee bezig zeg?!!"
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 975
x 579

Bericht door martha »

Het is nu al de tweede keer in nog geen week tijd dat Marianne begint over Sandrientje maar dan met de nadruk dat Tom de echte vader is en An zwaar in de fout gaat en Sandrientje het slachtoffer dreigt te worden.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 691
x 532

Bericht door jessie V. »

Ja, alle registers worden open getrokken.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

martha schreef:Het is nu al de tweede keer in nog geen week tijd dat Marianne begint over Sandrientje maar dan met de nadruk dat Tom de echte vader is en An zwaar in de fout gaat en Sandrientje het slachtoffer dreigt te worden.
Ik zou daar niet te veel aandacht aan schenken. Marianne heeft de gewoonte om daar enorm in te overdrijven. Sandrine komt niets te kort en geniet momenteel met volle teugen van haar kleine zusje.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Moest Sandrine mijn kleindochter zijn, dan zou ik haar toch ook liever bij andere mama's zien.
En dan weet Marianne nog lang niet alles over haar schoondochter.

Dat ze het vaderschap van Tom erbij haalt, dat is natuurlijk totaal overbodig, want dat interesseert hem niet.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 975
x 579

Bericht door martha »

Met wat heeft Ann afgedreigd ? Dat zij nooit meer sandrine zal kunnen zien ? De kijker zag direct aan het gezicht van Marianne dat er iets niet klopte toen zij samen met Ann terugkwam en dan die grijns op het gezicht van Ann :boo:
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

martha schreef:Met wat heeft Ann afgedreigd ? Dat zij nooit meer sandrine zal kunnen zien ? De kijker zag direct aan het gezicht van Marianne dat er iets niet klopte toen zij samen met Ann terugkwam en dan die grijns op het gezicht van Ann :boo:

Ja, je zag het onmiddellijk.
Zou idd wel kunnen dat ze daarmee gedreigd heeft, nog niet bij stil gestaan
0 x
ILoveDidi
Nog geen rang

Bericht door ILoveDidi »

Ik ben daar vrij zeker van. Ik zie het ook onwaarschijnlijk dat Tom uiteindelijk het huis gaat hebben. Die verhaallijn is wel heel ingewikkeld met de praktijk enzo
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Marianne zag er behoorlijk verslagen uit in elk geval, en ik kan me niet voorstellen dat ze nog vrijwillig met Ann samen zou werken, zeker niet tegen Tom in.
En dan kom je vanzelf bij Sandrine uit.
Het zou mij ook niks verbazen als Ann haar dochter als inzet gebruikt om haar zin te krijgen. Ze doet de laatste jaren eigenlijk niks anders... :nope: :thumbdown:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 691
x 532

Bericht door jessie V. »

Het moet wel serieus geweest zijn. Dreigement of belofte? Een voorstel met enige dwang?
Marianne is niet zo gauw te verslaan met dreigementen. En wat moet An met dat huis?
Misschien heeft het toch ook iets met Judith te maken.
0 x
Plaats reactie