Wat er niet klopt in Thuis

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Tiboko schreef: di 12 nov 2019, 01:50 Het is en blijft een heel rare kwestie.
Ja, echt te zot voor woorden. 8)
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Tom die zegt dat Robin geen echte bloedverwanten heeft in Marokko. Fout. Hij heeft daar nog een zusje.
Frank die zeg dat Robin het enige is dat hij nog heeft van Bianca. Weer fout. Bianca had nog een tweede kind. Jenny.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

tvx1 schreef: wo 13 nov 2019, 12:50 Tom die zegt dat Robin geen echte bloedverwanten heeft in Marokko. Fout. Hij heeft daar nog een zusje.
Frank die zeg dat Robin het enige is dat hij nog heeft van Bianca. Weer fout. Bianca had nog een tweede kind. Jenny.
Inderdaad, rare zaak. Het is precies alsof kleine Jenny niet bestaat.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

heidiw schreef: wo 13 nov 2019, 14:27
tvx1 schreef: wo 13 nov 2019, 12:50 Tom die zegt dat Robin geen echte bloedverwanten heeft in Marokko. Fout. Hij heeft daar nog een zusje.
Inderdaad, rare zaak. Het is precies alsof kleine Jenny niet bestaat.
Absoluut onbegrijpelijk, inderdaad...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Niet helemaal, vanuit het oogpunt van de scenaristen.

Zo'n 12-jarig jongetje, dat kun je nog wel bij Tom laten wonen, maar wat moet die in godsnaam met een drie of vierjarig meisje aanvangen? Stel dat Hannah bij Tom zou wonen, dat zou toch niet werken?

Alles rond hem ontbeert structuur en standvastigheid en dat is net wat een klein kind nodig heeft.
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Kleine Jenny kan nochtans perfect bij Ann wonen, zij heeft Sandrine niet meer en op die manier heeft zij opnieuw een kind plus dat Robin nog altijd zijn halfzusje kan zien, hij hoeft maar de straat over te steken om in het huis van Ann te komen dus een win win situatie.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

apestaart schreef: wo 13 nov 2019, 23:04 Kleine Jenny kan nochtans perfect bij Ann wonen, zij heeft Sandrine niet meer en op die manier heeft zij opnieuw een kind plus dat Robin nog altijd zijn halfz
apestaart schreef: wo 13 nov 2019, 23:04 Kleine Jenny kan nochtans perfect bij Ann wonen, zij heeft Sandrine niet meer en op die manier heeft zij opnieuw een kind plus dat Robin nog altijd zijn halfzusje kan zien, hij hoeft maar de straat over te steken om in het huis van Ann te komen dus een win win situatie.
Daar heb ik ook aan gedacht ! Waarom blijft dat klein meisje bij die harteloze Aicha wonen?En waarom hakt Marianne daar niet op in ?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ann noch Marianne hebben een bloedband met kleine Jenny.
Alleen Frank is haar grootouder, Marianne niet.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Geen bloedband is hier wel bepalend blijkbaar. Die jongen en zijn zus uit elkaar halen is dan niet belangrijk meer. Lang leve de bloedband.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Zo bedoel ik het niet.
Maar Tom moest in ieder geval kunnen bewijzen dat hij de wettelijke vader was van Robin.
Dus het zou mij verwonderen - zelfs al zouden ze het willen - dat Marianne en/of Ann kleine Jenny zomaar zouden kunnen meenemen, ook omdat die bloedband blijkbaar heel belangrijk en bepalend is voor Aïsha.
Ik zou er voorstander van zijn om die twee kinderen NIET uit elkaar te halen.
Maar de enige die aanspraak op Jenny zou kunnen maken, is Frank.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Dat is waar, maar daaraan had Frank nog gedacht
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Frank blijft inderdaad maar herhalen en herhalen dat Robin het laatste is wat er nog van Bianca overschiet. Totaal onbegrijpelijk...

Met alle respect voor de scenarioschrijvers, want ik kan me heel goed voorstellen dat ze met een baby'tje niet zoveel kunnen aanvangen in de serie en het dus niet zien zitten om Jenny Jr. ook te introduceren, maar ik vind het hele gebeuren daar in Marokko nogal ridicuul aangepakt.
Dat hele verhaal zit vol gaten en onbegrijpelijk gedrag. :-?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Christel schreef: vr 15 nov 2019, 15:05 Met alle respect voor de scenarioschrijvers, want ik kan me heel goed voorstellen dat ze met een baby'tje niet zoveel kunnen aanvangen in de serie en het dus niet zien zitten om Jenny Jr. ook te introduceren, maar ik vind het hele gebeuren daar in Marokko nogal ridicuul aangepakt.
Dat hele verhaal zit vol gaten en onbegrijpelijk gedrag.
Zo denk ik er ook over !
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Christel schreef: vr 15 nov 2019, 15:05 Dat hele verhaal zit vol gaten en onbegrijpelijk gedrag.
Inderdaad , en ik heb het grootste probleem met tijd tussen 2 verhaallijnen: In Marokko: Bianca is nog niet dood, wordt bezocht in het ziekenhuis, sterft, wordt bezocht als ze dood is, wordt begraven, de papieren voor Robin worden in orde gebracht, Tom gaat op bezoek bij Aisha,...
en thuis: alles speelt zich af in dezelfde tijd, precies of er is maar één dag voorbijgegaan.
Loopt precies niet parallel qua tijd, ofwel kun je veel meer doen in één dag in Marokko: verongelukken, sterven, begraven worden, ... :problem:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

daffy duck schreef: za 16 nov 2019, 11:29 Loopt precies niet parallel qua tijd, ofwel kun je veel meer doen in één dag in Marokko: verongelukken, sterven, begraven worden, ...
In islamitische landen is er doorgaans inderdaad minder dan 24 uur tussen overlijden en begrafenis, dat is gewoon zo. Maar voor de rest heb je gelijk. Ik was ook verbaasd dat vb Frank 's morgens nog tegen Tom (in Marokko) zei dat hij hem in de gaten ging houden met Robin en dat Eddy dezelfde dag zijn lunch (!) bij Frank thuis ging eten terwijl het toch 3 à 4 uur vliegen is + gemiddeld 2 uur om in te checken/bagage op te pikken... ok, in Marokko zijn ze een uur voor, maar toch, alweer een voorbeeld hoe rekbaar het begrip "tijd" is in Thuis.
0 x
Plaats reactie