Ja, echt te zot voor woorden.

Inderdaad, rare zaak. Het is precies alsof kleine Jenny niet bestaat.tvx1 schreef: wo 13 nov 2019, 12:50 Tom die zegt dat Robin geen echte bloedverwanten heeft in Marokko. Fout. Hij heeft daar nog een zusje.
Frank die zeg dat Robin het enige is dat hij nog heeft van Bianca. Weer fout. Bianca had nog een tweede kind. Jenny.
Absoluut onbegrijpelijk, inderdaad...heidiw schreef: wo 13 nov 2019, 14:27Inderdaad, rare zaak. Het is precies alsof kleine Jenny niet bestaat.tvx1 schreef: wo 13 nov 2019, 12:50 Tom die zegt dat Robin geen echte bloedverwanten heeft in Marokko. Fout. Hij heeft daar nog een zusje.
Frank die zeg dat Robin het enige is dat hij nog heeft van Bianca. Weer fout. Bianca had nog een tweede kind. Jenny.
apestaart schreef: wo 13 nov 2019, 23:04 Kleine Jenny kan nochtans perfect bij Ann wonen, zij heeft Sandrine niet meer en op die manier heeft zij opnieuw een kind plus dat Robin nog altijd zijn halfz
Daar heb ik ook aan gedacht ! Waarom blijft dat klein meisje bij die harteloze Aicha wonen?En waarom hakt Marianne daar niet op in ?apestaart schreef: wo 13 nov 2019, 23:04 Kleine Jenny kan nochtans perfect bij Ann wonen, zij heeft Sandrine niet meer en op die manier heeft zij opnieuw een kind plus dat Robin nog altijd zijn halfzusje kan zien, hij hoeft maar de straat over te steken om in het huis van Ann te komen dus een win win situatie.
Zo denk ik er ook over !Christel schreef: vr 15 nov 2019, 15:05 Met alle respect voor de scenarioschrijvers, want ik kan me heel goed voorstellen dat ze met een baby'tje niet zoveel kunnen aanvangen in de serie en het dus niet zien zitten om Jenny Jr. ook te introduceren, maar ik vind het hele gebeuren daar in Marokko nogal ridicuul aangepakt.
Dat hele verhaal zit vol gaten en onbegrijpelijk gedrag.
Inderdaad , en ik heb het grootste probleem met tijd tussen 2 verhaallijnen: In Marokko: Bianca is nog niet dood, wordt bezocht in het ziekenhuis, sterft, wordt bezocht als ze dood is, wordt begraven, de papieren voor Robin worden in orde gebracht, Tom gaat op bezoek bij Aisha,...
In islamitische landen is er doorgaans inderdaad minder dan 24 uur tussen overlijden en begrafenis, dat is gewoon zo. Maar voor de rest heb je gelijk. Ik was ook verbaasd dat vb Frank 's morgens nog tegen Tom (in Marokko) zei dat hij hem in de gaten ging houden met Robin en dat Eddy dezelfde dag zijn lunch (!) bij Frank thuis ging eten terwijl het toch 3 à 4 uur vliegen is + gemiddeld 2 uur om in te checken/bagage op te pikken... ok, in Marokko zijn ze een uur voor, maar toch, alweer een voorbeeld hoe rekbaar het begrip "tijd" is in Thuis.daffy duck schreef: za 16 nov 2019, 11:29 Loopt precies niet parallel qua tijd, ofwel kun je veel meer doen in één dag in Marokko: verongelukken, sterven, begraven worden, ...