Olivia Hoefkens (Moora Vander Veken)
- Caligula
- Poster rang 5
Re: Olivia Hoefkens (Moora Vander Veken)
Olijfje, laat uw manneke met rust! Haal uw schade later in.
Ga sporten, computeren, spelen, frenzen, maar laat hem met rust. Je bent heel lief, maar nu even niet!
Ga sporten, computeren, spelen, frenzen, maar laat hem met rust. Je bent heel lief, maar nu even niet!
0 x
Potentia Principatum
-
- x 435
Ja zeg, ze kwam hem maar een drankje brengen. Zelf een dank je wel kon er blijkbaar al niet vanaf, maar wel weer eens het typisch botte Lowie-gedrag. Ik zou hem gezegd hebben dat hij in het vervolg zelf zijn drankjes mocht nemen.
0 x
- k de vis
- Poster rang 2
was geen drankje, maar een soort chocoladepudding... persoonlijk zou ik hem toch gerust laten als hij aan 't blokken is, de momenten dat hij zelf initiatief neemt om pauze te pakken kun je hem verwennenLazylady schreef:Ja zeg, ze kwam hem maar een drankje brengen. Zelf een dank je wel kon er blijkbaar al niet vanaf, maar wel weer eens het typisch botte Lowie-gedrag. Ik zou hem gezegd hebben dat hij in het vervolg zelf zijn drankjes mocht nemen.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Ze kwam hem inderdaad 'maar' iets brengen. Een puddinkje of zoiets.Lazylady schreef:Ja zeg, ze kwam hem maar een drankje brengen. Zelf een dank je wel kon er blijkbaar al niet vanaf, maar wel weer eens het typisch botte Lowie-gedrag. Ik zou hem gezegd hebben dat hij in het vervolg zelf zijn drankjes mocht nemen.
Maar dan gaat ze ook op bed zitten en probeert ze een gesprek te beginnen.
Als Lowie haar duidelijk maakt dat de tijd dringt, dan loopt ze verongelijkt weg.
Vanaf het moment dat ze het woord 'pauze' hoort, hangt ze rond zijn nek.
'Ik heb u de hele dag nog niet gezien'... Dat is toch normaal, tijdens de blok?
En dit doet ze constant, niet alleen gisteren. Klagen dat hij geen oog voor haar heeft, zijn die paar weken nu echt zo erg?
Voor een kleuter misschien, maar toch niet meer op die leeftijd, dan geraak je daar toch zonder morren door?
Ik vind dat ze opvallend weinig begrip en empathie heeft voor Lowie. ZIJ moet altijd op de eerste plaats komen.
Ik denk dat Lowie met plezier zijn eigen drankjes of snacks zou nemen, als hij dan gerust kan studeren, zonder aandacht-trekkerij van Olivia...
Gisteravond dacht ik nog dat Jana eigenlijk dikke chance heeft dat ze niet meer in het gemeenschapshuis woont, of die zou kunnen rekenen op een zware tweede zit.

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Feit is natuurlijk dat Olijfje nooit echt begrepen heeft wat studeren eigelijk is. Ze moet nu gewoon wachten tot Lowie een break neemt en zelf afkomt en dan kan ze hem natuurlijk verwennen. Nu geef ik toe dat Lowie geen gemakkelijke is maar het begrip moet nu vooral van haar komen vind ik. Ik was stukken vreselijker in de blok!
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Zo lang Lowie "studeert" loopt Olijfje gewoon verloren in huis, zeker na het vertrek van Jana.
Behalve pudding brengen naar Lowie (in de stille hoop op méér), heeft zij daar in huis eigenlijk sowieso nooit veel om handen.
Behalve pudding brengen naar Lowie (in de stille hoop op méér), heeft zij daar in huis eigenlijk sowieso nooit veel om handen.

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Ze kan mss een of ander breiwerk doen met Yvette? Is dat nu zo moeilijk om uwe vent 3 weken gerust te laten en er voor hem te zijn als het nodig is. Gaat dat niet meer? Net of de wereld vergaat. Gebruik wat er u nog rest van verstand meiske.
0 x
Potentia Principatum
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Ze verveelt zich gewoon, kan toch ?
Bovendien kan haar ventje zich om een andere reden niet meer concentreren, zagen we in de aflevering van gisteren.
Bovendien kan haar ventje zich om een andere reden niet meer concentreren, zagen we in de aflevering van gisteren.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Reden te meer om hem gerust te laten.
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 2
Ons Olijfke is een sympathiek meiske maar mag zich wel wat beter kleden om Lowieke te behagen. En wat minder koffiekoeken eten.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Ja, ik kan Olijfke best wel hebben, ze doet haar best. Veel beter dan die andere zevertrien.
0 x
Potentia Principatum
- Kwast
- Poster rang 5
Het is nog aan? Mooi kruip ik weer onder mijn steen.
Ik vind het maar een vaag kind kan er niks aan doen.
Ik vind het maar een vaag kind kan er niks aan doen.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
- Poster rang 2
hehe vaag kind. Ze is toch lief voor Lowieke. Beter dan dat zagemieke.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Wat hebben jullie geniale bewoordingen voor dingen! Ze is inderdaad lief voor haar vriendje. Betreft het behagen, ze kan altijd een overal aantrekkenflodderke schreef:hehe vaag kind. Ze is toch lief voor Lowieke. Beter dan dat zagemieke.

0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
- Caligula
- Poster rang 5
Vandaag was ze echt wel lief en begrijpend voor haar manneke. Ik vond het mooi.
0 x
Potentia Principatum