Hij zal ongemakkelijk geweest zijn omdat hij weet waar Emma is. Als Danny de pedofiel is vermoed ik dat hij Emma nu heeft opgesloten.zanacht schreef:Die indruk gaf hij mij ook. Wachten tot morgen dus...k de vis schreef:morgen zien we danny nog eens, hij is van dienst met tim nav de verdwijning van Emma... op de korte preview zat hij er nogal ongemakkelijk bij vond ik
Gui Tarstar (Hier GEEN SPOILERS!!!)
- Nickos
- Poster rang 2
- x 1
- x 7
Re: Gui Tarstar
0 x
-
- Nog geen rang
Correct! Uit die ondervraging van morgen zullen hopelijk sommigen onder jullie tot inzicht komen. 

0 x
- Nickos
- Poster rang 2
- x 1
- x 7
Niet noodzakelijk want momenteel worden we nog altijd op het verkeerde been gezet door het feit dat Geert ook niets van zich laat horen.Volymart schreef:Correct! Uit die ondervraging van morgen zullen hopelijk sommigen onder jullie tot inzicht komen.
0 x
-
- x 435
Maar ze hebben een spectaculair einde beloofd! Wat kan die Danny mij nu schelen? OK, hij kan de pedofiel zijn en hij kan zelfs Kurt vermoord hebben, maar dan verdwijnt hij daarna gewoon uit Thuis en dat was het dan. Als het iemand anders is, een personnage dat we toch een béétje kennen, gaat dat meer indruk maken.Volymart schreef:Correct! Uit die ondervraging van morgen zullen hopelijk sommigen onder jullie tot inzicht komen.
0 x
-
- x 435
- k de vis
- Poster rang 2
persoonlijk denk ik niet dat Emma al opgesloten zit, ze is volledig uit vrije wil vertrokken met reistas & lievelingsknuffel, dus ze vertrokken om niet terug te komen, of dit een geloofwaardige actie is? ik heb er een beetje moeite mee eerlijk gezegd, maar aangezien ze het doet moeten we er vanuit gaan dat Guitarstar Emma volledig in haar macht heeft gekregen door het chatten. 't moment dat de chatter seks wil zou wel eens een kantelmoment kunnen worden, want ik denk niet dat ze daar al aan toe is.... in de preview zien we Jana nogbellen, ik vermoed naar Emma (Judith & Tom zitten erbij), en ik vermoed dat Emma haar telefoon afpakt want plots springt Judith recht en pakt ze telefoon van Jana af....Nickos schreef:Hij zal ongemakkelijk geweest zijn omdat hij weet waar Emma is. Als Danny de pedofiel is vermoed ik dat hij Emma nu heeft opgesloten.zanacht schreef:Die indruk gaf hij mij ook. Wachten tot morgen dus...k de vis schreef:morgen zien we danny nog eens, hij is van dienst met tim nav de verdwijning van Emma... op de korte preview zat hij er nogal ongemakkelijk bij vond ik
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Ze is inderdaad niet opgesloten blijkbaar.
Hier een kort spoilerfilmpje:
http://www.een.be/programmas/thuis/excl ... ar-is-emma
Op de etalage staat een telefoonnummer met kengetal 016 (Leuven) - niet zo gek ver van Ternat dus...
Hier een kort spoilerfilmpje:
http://www.een.be/programmas/thuis/excl ... ar-is-emma
Op de etalage staat een telefoonnummer met kengetal 016 (Leuven) - niet zo gek ver van Ternat dus...
0 x
-
- x 435
Nu denk ik toch dat ze bij Geert is. Waarom? Omdat de auto waarin Emma zit te wachten in de exclusieve preview is dezelfde als diegene waarmee we Geert vrijdagavond zagen wegrijden.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Tja, de gemiddelde kijker gaat er van uit dat ze bij Gui is, maar misschien is ze daar helemaal niet naar toe...
0 x
- zanacht
- Poster rang 2
Emma had ook make-up op wat ze anders nooit deed dus misschien toch wel haar vriendje?
0 x
- k de vis
- Poster rang 2
ze is zéker naar GUI want net voor haar vertrek ziet ge haar berichtje sturen naar guitarstar "ik vertrek nu X"satine schreef:Tja, de gemiddelde kijker gaat er van uit dat ze bij Gui is, maar misschien is ze daar helemaal niet naar toe...
0 x
-
- x 435
De finale ging zich ook buiten het thuisdorp afspelen dus ik vermoed in de ardennen bij geert. Nu ze al in zijn auto zit
0 x
- k de vis
- Poster rang 2
veel van de wagen krijgt ge niet te zien in die exclusieve preview vind ik, dus hoe dat ge het zo zeker zijt dat het wagen van geert is ? anyway, ik denk dat we vanavond wel weer enkele kleine onopvallende dinges zullen zien waaruit zal blijken dat het danny istvx1 schreef:Nu denk ik toch dat ze bij Geert is. Waarom? Omdat de auto waarin Emma zit te wachten in de exclusieve preview is dezelfde als diegene waarmee we Geert vrijdagavond zagen wegrijden.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Ze stuurt inderdaad een sms-je met die tekst, maar je kan niet zien aan wie.k de vis schreef:ze is zéker naar GUI want net voor haar vertrek ziet ge haar berichtje sturen naar guitarstar "ik vertrek nu X"satine schreef:Tja, de gemiddelde kijker gaat er van uit dat ze bij Gui is, maar misschien is ze daar helemaal niet naar toe...
https://www.youtube.com/watch?v=xDbe5VbTK6w
(op 23:15)
0 x
- k de vis
- Poster rang 2
ge kunt het wel zien, 't is via facebook naar het icoon van guitarstarsatine schreef:Ze stuurt inderdaad een sms-je met die tekst, maar je kan niet zien aan wie.k de vis schreef:ze is zéker naar GUI want net voor haar vertrek ziet ge haar berichtje sturen naar guitarstar "ik vertrek nu X"satine schreef:Tja, de gemiddelde kijker gaat er van uit dat ze bij Gui is, maar misschien is ze daar helemaal niet naar toe...
https://www.youtube.com/watch?v=xDbe5VbTK6w
(op 23:15)
0 x