Lowie Bomans (Mathias Vergels)

Gesloten
dirk
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: Lowie Bomans (Mathias Vergels)

Bericht door dirk »

Waarom begon die nu op Bram te slaan? Goeie opvoeding da gastje :crazy:
0 x
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Waarom? Omdat dat een opvliegende en agressieve jongen is die dringend een cursus zelfbeheersing moet gaan volgen. Hij had Bram nog maar 5 seconden gezien en hij wou er al op slaan, terwijl Bram in essentie niets verkeerd deed en gewoon is met Jana wou praten, wat in mijn ogen meer dan logisch en begrijpelijk is.
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Hola, hij sloeg er wel niet op hé. Jullie nemen jullie wensen voor werkelijkheid. Nog even geduld! En Jana wil absoluut niet meer met Bram praten.
0 x
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

exsencon schreef:Hola, hij sloeg er wel niet op hé. Jullie nemen jullie wensen voor werkelijkheid. Nog even geduld! En Jana wil absoluut niet meer met Bram praten.
Ik heb niet gezegd dat hij geslagen heeft, ik heb gezegd dat hij wilde. Hij ging meteen de fysieke confrontatie aan met Bram en hij had overduidelijk niet de intentie om daarmee te stoppen. De enige reden dat hij zich inhield was omdat Jana tussen hem en Bram in kwam staan. Lowie is agressief en opvliegend, dat is alles wat ik wou zeggen. Ik denk niet dat iemand mij tegen gaat spreken. :P
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik zeker niet. Als dat ventje niet verandert zal hij in zijn leven nog veel afzien, vooral als hij mensen tegen gaat komen, die korte metten met hem maken. Die misschien net iets harder terug meppen en hem niet ontzien omdat zijn moeder dood is enz. Zulke mensen zal hij ongetwijfeld tegen komen.
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Nickos schreef:Lowie is agressief en opvliegend, dat is alles wat ik wou zeggen. Ik denk niet dat iemand mij tegen gaat spreken. :P
Nee, dat is nu juist wat hem zo mooi maakt.
0 x
Taliver67
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Taliver67 »

Als het zijn eigenste egoïstische goesting niet is, gaat hij voor een kleinigheid op zijn paard zitten en dreigen. Hij heeft toch ook al lelijk zitten doen tegen Jana omdat ze - terwijl ze van zijn bestaan nog niet afwist - een andere vriend had waarmee ze sex had. Ik blijf erbij, dat ventje gelooft écht dat de zon uit zijn gat schijnt.
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Taliver67 schreef:Als het zijn eigenste egoïstische goesting niet is, gaat hij voor een kleinigheid op zijn paard zitten en dreigen. Hij heeft toch ook al lelijk zitten doen tegen Jana omdat ze - terwijl ze van zijn bestaan nog niet afwist - een andere vriend had waarmee ze sex had. Ik blijf erbij, dat ventje gelooft écht dat de zon uit zijn gat schijnt.
DAT vind ik nu eens een geweldige zegswijze! Heb ik nog niet eerder gehoord, maar is wel meteen duidelijk :clap:
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Lacrimosa
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Lacrimosa »

Taliver67 schreef:Als het zijn eigenste egoïstische goesting niet is, gaat hij voor een kleinigheid op zijn paard zitten en dreigen. Hij heeft toch ook al lelijk zitten doen tegen Jana omdat ze - terwijl ze van zijn bestaan nog niet afwist - een andere vriend had waarmee ze sex had. Ik blijf erbij, dat ventje gelooft écht dat de zon uit zijn gat schijnt.
+1
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
Devilex
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Devilex »

Is Lowie eigenlijk al eens normaal/vriendelijk geweest tegen iemand zonder dat hij nadien terug agressief moest doen?
Die gast zijn houding begint echt op de zenuwen te werken, hij is nog hatelijker dan Guy. Altijd dat farse agressieve gedoe als het zijn goesting niet is, verpest de hele soap die kerel.

Ik hoop echt dat die er niet lang gaat inzitten...
0 x
osssver
Nog geen rang

Bericht door osssver »

Dan ga je een vervelende soaptijd tegenmoet,want hij is behoorlijk populair bij vele vele tienermeisjes en dat is een doelgroep die de makers niet willen verliezen dus lowie aint going nowhere.
0 x
Lacrimosa
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Lacrimosa »

osssver schreef:Omhoog
osssver schreef:Dan ga je een vervelende soaptijd tegenmoet,want hij is behoorlijk populair bij vele vele tienermeisjes en dat is een doelgroep die de makers niet willen verliezen dus lowie aint going nowhere.
Ik kan mij niet voorstellen dat ik in mijn tijd zo dom geweest zou zijn.
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik denk dat ze het Thuis-kijkend publiek wat willen verjongen.

Anders moeten ze binnen 10 jaar geen afleveringen meer maken.

Die opnames in het rusthuis vond ik wel enorm deprimerend, ik had bijna afgehaakt.

Geef mij maar veel Judith in beeld.
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Ben en blijf fan van Lowie, daar zit tenminste "punch" achter in alle betekenissen van het woord! Nogal wat anders dan die zeveraar van een Peter.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik denk dat ze het Thuis-kijkend publiek wat willen verjongen.

Anders moeten ze binnen 10 jaar geen afleveringen meer maken.

Die opnames in het rusthuis vond ik wel enorm deprimerend, ik had bijna afgehaakt.

Geef mij maar veel Judith in beeld.
0 x
Gesloten