Emma Van Damme (Elise Roels)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Caligula
- Poster rang 5
Re: Emma Van Damme (Elise Roels)
Tja, maar jij kent toch ook Thuis hé...
En ik ben akkoord met je dat het normaliter zo had moeten gebeuren maar in Thuis is niks "normaliter" hé.
Maar goed,het is niet Danny die de pizza geeft, Geert ook niet want die zit vast. Wie dan wel?
En ik ben akkoord met je dat het normaliter zo had moeten gebeuren maar in Thuis is niks "normaliter" hé.
Maar goed,het is niet Danny die de pizza geeft, Geert ook niet want die zit vast. Wie dan wel?
0 x
Potentia Principatum
-
- x 435
Maar het is wel normaliter voor thuis om de gebeurtenissen te tonen in de volgorde waarin ze gebeuren. In 19 jaar thuis kan ik me niet één keer herinneren dat het niet het geval was. Het is echter niet zo dat er tijdens een aflevering van Thuis niet meer dan 25 minuten real-time verlopen. Absoluut niet. We hebben al meer dan genoeg afleveringen gezien die beginnen met een ontbijt en eindigen 's avonds na het avondmaal. Daar gaan veel meer dan 25 minuten over. Dat gezegd zijnde, waarom zou Danny die pizza niet alsnog kunnen gegeven hebben? Hij kan toch perfect na zijn werk naar Emma gegaan met een korte tussenstop bij de pizzeria?Caligula schreef:Tja, maar jij kent toch ook Thuis hé...
0 x
-
- Poster rang 5
Maar we weten toch niet op welk moment iets plaatsvindt?tvx1 schreef:Maar het is wel normaliter voor thuis om de gebeurtenissen te tonen in de volgorde waarin ze gebeuren. In 19 jaar thuis kan ik me niet één keer herinneren dat het niet het geval was. Het is echter niet zo dat er tijdens een aflevering van Thuis niet meer dan 25 minuten real-time verlopen. Absoluut niet. We hebben al meer dan genoeg afleveringen gezien die beginnen met een ontbijt en eindigen 's avonds na het avondmaal. Daar gaan veel meer dan 25 minuten over. Dat gezegd zijnde, waarom zou Danny die pizza niet alsnog kunnen gegeven hebben? Hij kan toch perfect na zijn werk naar Emma gegaan met een korte tussenstop bij de pizzeria?Caligula schreef:Tja, maar jij kent toch ook Thuis hé...
Allez, 1 aflevering is meestal (ongeveer) 1 dag, maar dan nog kan er veel tijd zitten tussen 2 scenes. Het kan evengoed uren later plaatsgevonden hebben.
Het is 24 niet hé.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5
Dat is ook zo. Hoe dikwijls hebben we al episodes gezien die ergens in de dag beginnen en eindigen bij het ontbijt de volgende dag? Je kunt daar echt je chrono niet op zetten hoor. Thuis is Thuis en daar moet je mee leven. Dat het soms vervelend is daar ben ik volledig mee akkoord.
0 x
Potentia Principatum
-
- x 435
Dat is wat ik nu al de hele tijd probeer duidelijk te maken. Daarom dat Danny die pizza wel kan gegeven (lang) nadat we hem op het politiebureau bezig zagen. En daarom kan Toon in aflevering 3565 nadat we hem in de dispatch zagen nadien ook naar de ontmoetingsplaats met Emma gegaan zijn. In beide gevallen was daar tijd genoeg voor. Er kunnen nog altijd verschillenden de dader zijn.lord F. schreef:Maar we weten toch niet op welk moment iets plaatsvindt?tvx1 schreef:Maar het is wel normaliter voor thuis om de gebeurtenissen te tonen in de volgorde waarin ze gebeuren. In 19 jaar thuis kan ik me niet één keer herinneren dat het niet het geval was. Het is echter niet zo dat er tijdens een aflevering van Thuis niet meer dan 25 minuten real-time verlopen. Absoluut niet. We hebben al meer dan genoeg afleveringen gezien die beginnen met een ontbijt en eindigen 's avonds na het avondmaal. Daar gaan veel meer dan 25 minuten over. Dat gezegd zijnde, waarom zou Danny die pizza niet alsnog kunnen gegeven hebben? Hij kan toch perfect na zijn werk naar Emma gegaan met een korte tussenstop bij de pizzeria?Caligula schreef:Tja, maar jij kent toch ook Thuis hé...
Allez, 1 aflevering is meestal (ongeveer) 1 dag, maar dan nog kan er veel tijd zitten tussen 2 scenes. Het kan evengoed uren later plaatsgevonden hebben.
Het is 24 niet hé.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
En toch blijf ik de houding van Emma een beetje vreemd vinden.
0 x
Potentia Principatum
-
- x 435
We zullen toch geen Stockholm-syndroom krijgen zeker.Caligula schreef:En toch blijf ik de houding van Emma een beetje vreemd vinden.

0 x
-
- Nog geen rang
Hoi!
Ik denk (mijn man en ik) dat ik weet wie Emma heeft ontvoerd en gevangen houdt: de hoofdinspecteur van de politie, die met Tim samenwerkt. Waarom? Gewoon een voorgevoel en het feit dat dokter Geert erin geluist wordt en het feit dat de hoofdinspecteur geen enkele andere aanwijzing wil nagaan en zelfs boos is dat Tim de IP-adressen heeft opgezocht.
Wat denken jullie?
Ik denk (mijn man en ik) dat ik weet wie Emma heeft ontvoerd en gevangen houdt: de hoofdinspecteur van de politie, die met Tim samenwerkt. Waarom? Gewoon een voorgevoel en het feit dat dokter Geert erin geluist wordt en het feit dat de hoofdinspecteur geen enkele andere aanwijzing wil nagaan en zelfs boos is dat Tim de IP-adressen heeft opgezocht.
Wat denken jullie?
0 x
-
- x 435
Dat denken intussen al veel mensen en terecht natuurlijk.Jorinde schreef:Hoi!
Wat denken jullie?

Kleine tip: er is een speculatietopic over de ontvoerder ("GuiTarstar") van Emma in het forum Speculaties.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik denk dat je ondertussen of 4 of 5 verschillende topics kunt vinden wat wij hierover
denken

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
4 of 5 maar?jessie V. schreef:Ik denk dat je ondertussen of 4 of 5 verschillende topics kunt vinden wat wij hieroverdenken

Ontopic: Het mag nu gaan uitkomen wie haar ontvoerd heeft en waar ze zit.
Ik weet dat 'alle aspecten van de samenleving' aan bod komen in Thuis, maar dit begint een beetje op 'Vermist' te lijken.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Re: Emma Van Damme (Elise Roels)ls
Ho, maar als Joke devynck zou tevoorschijn komen dat zou ik wel graag hebben!satine schreef:maar dit begint een beetje op 'Vermist' te lijken.

0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
Maar ja, iedereen klaagt hier dat het niet altijd realistisch is wat er gebeurt in Thuis, maar een ontvoeringszaak moet liefst toch in een week tijd opgelost zijn.satine schreef:4 of 5 maar?jessie V. schreef:Ik denk dat je ondertussen of 4 of 5 verschillende topics kunt vinden wat wij hieroverdenken
![]()
Ontopic: Het mag nu gaan uitkomen wie haar ontvoerd heeft en waar ze zit.
Ik weet dat 'alle aspecten van de samenleving' aan bod komen in Thuis, maar dit begint een beetje op 'Vermist' te lijken.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5
Idd,maar hoe langer het duurt,hoe dramatischer het wordt. En drama is nu eenmaal the name of the game.
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Maar Caligula, er wordt nou toch niks meer toegevoegd. Alles is duidelijk. Daar wordt niet al te snugger naar toe gewerkt.
Het vreemde is dat de agenten elkaar vliegen gaan afvangen, terwijl er naar het vermiste kind gewoon niet meer gezocht wordt. Het is te langdradig geworden.
Het vreemde is dat de agenten elkaar vliegen gaan afvangen, terwijl er naar het vermiste kind gewoon niet meer gezocht wordt. Het is te langdradig geworden.
0 x