Het is wel het appartement van Franky, hij huurt het en Tibo is zijn vriend / echtgenoot. Ik kan het dus wel begrijpen dat Tibo het niet zo leuk vindt dat Bram daar nog rond hangt en hij vraagt het gewoon en heeft geduld. Hij zou ook op zijn strepen kunnen staan en zeggen: morgen moet die gast hier buiten zijn. Maar ik vind het ook jammer voor Bram.Lazylady schreef:Ik vind het zo hypocriet dat Bram moeten zitten verhuizen terwijl het appartement van hem en Franky is en dat het Tibo is die erbij is gekomen. Kan het koppel ook gewoon zelf verhuizen.
Tibo Timmermans (Maxime De Winne)
- Crackers
- Poster rang 5
Re: Tibo Timmermans (Maxime De Winne)
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Da's waar, ze huren dat appartement van Luc, dus is het wel logisch dat Franky daar blijft wonen. Bovendien heeft Bram nou toch ook wel tijd genoeg gehad om in elk geval te beginnen met zoeken.Crackers schreef:Het is wel het appartement van Franky, hij huurt het en Tibo is zijn vriend / echtgenoot. Ik kan het dus wel begrijpen dat Tibo het niet zo leuk vindt dat Bram daar nog rond hangt en hij vraagt het gewoon en heeft geduld. Hij zou ook op zijn strepen kunnen staan en zeggen: morgen moet die gast hier buiten zijn. Maar ik vind het ook jammer voor Bram.Lazylady schreef:Ik vind het zo hypocriet dat Bram moeten zitten verhuizen terwijl het appartement van hem en Franky is en dat het Tibo is die erbij is gekomen. Kan het koppel ook gewoon zelf verhuizen.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Als Bram daar ook zijn domicilie heeft, dan kan Tibo hem niet zomaar buiten zetten.
Het is natuurlijk geen ideale situatie, zo met een koppel samenwonen. dus het zou inderdaad beter zijn voor iedereen als Bram zou verhuizen.
Maar er is nu al zo dikwijls over gepraat, dat ik denk dat het nog wel een hele tijd zou kunnen duren eer het zover is.

Het is natuurlijk geen ideale situatie, zo met een koppel samenwonen. dus het zou inderdaad beter zijn voor iedereen als Bram zou verhuizen.
Maar er is nu al zo dikwijls over gepraat, dat ik denk dat het nog wel een hele tijd zou kunnen duren eer het zover is.

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Tenzij Tibo er gauw genoeg achter komt dat Bram met Jana loopt te flikflooien, want dan zou hij Bram wel eens vliegles kunnen geven vrees ik... 

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Die kans zit er dik in, maar dan nog heeft hij rekening te houden met 'de wet'.
Kan nog spannend worden, hoewel ik wel verwacht dat Bram dan verhuist.
Dan kan Tibo de logeerkamer inrichten voor zijn dochter - toen hij dat zei, klonk het alsof Jana 8 is ofzo...
Kan nog spannend worden, hoewel ik wel verwacht dat Bram dan verhuist.
Dan kan Tibo de logeerkamer inrichten voor zijn dochter - toen hij dat zei, klonk het alsof Jana 8 is ofzo...

0 x
- Crackers
- Poster rang 5
O is die al negen? Gelukkige verjaardag Jana!satine schreef:

0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- Poster rang 5
en ze is dan ook nog bruidsmeisje 

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- x 435
- Kwast
- Poster rang 5
Het is toch te gek om los te lopen dit. Komt daar gewoon in pyjama op de zaak binnen gemarcheert. Kan niet slapen als zijn aanstaande boos is. Pfffff
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
- Nog geen rang
Amai! Tibobo was precies niet zo goedgezind vandaag. Als hij nu ook nog van zijn dochter en Bram hoort, gaat hij helemaal loos! 

0 x
-
- x 435
Dat Franky geen stoerdere homo neemt dan dat snap ik toch niet hoor.wateenbeesten schreef:Amai! Tibobo was precies niet zo goedgezind vandaag. Als hij nu ook nog van zijn dochter en Bram hoort, gaat hij helemaal loos!

0 x
- Sasha
- Poster rang 1
Ik snapte niet waarom die ineens zo kwaad was. Ik dacht even dat ik een aflevering gemist had en dat hij wist van Bram en Jana. Maar toch niet.
Hij is inderdaad maar kinderachtig.

Hij is inderdaad maar kinderachtig.
0 x
- Peter Jansens
- Poster rang 2
Ik weet dat het niet politiek correct is maar het woord 'strandjeannet' kwam even in me op.Sasha schreef:Hij is inderdaad maar kinderachtig.
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
- smurfin
- Poster rang 2
Ja, ik vond hem ook ongelofelijk overdreven reageren. Precies alsof hij Bram echt niet af kan.
0 x