Personage waar ik mij het meest aan erger
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- eddy en nancy
- Poster rang 3
- Contacteer:
Re: Personage waar ik mij het meest aan erger
En toch zijn er nog genoeg "passanten" zonder eigen topic om je aan te ergeren : dat koppeltje in de B&B bijvoorbeeld, en Axel is voor mij ook niet het type waar ik gezellig mee op café wil gaan.
Eddy
Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Viva Hércules !
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Da's natuurlijk waar Eddy, die mogen hier zeker de revue passeren en de 'vaste' personages even goed.
Maar soms wordt hier over een bepaald personage wel uitgebreid gepraat en geantwoord, terwijl dat personage dan wel een eigen topic heeft.
En dan lijkt het me logischer om dan in die andere topics te posten, daarvoor zijn er ze er tenslotte.
Maar soms wordt hier over een bepaald personage wel uitgebreid gepraat en geantwoord, terwijl dat personage dan wel een eigen topic heeft.
En dan lijkt het me logischer om dan in die andere topics te posten, daarvoor zijn er ze er tenslotte.

0 x
- eddy en nancy
- Poster rang 3
- Contacteer:
Was ook geen kritiek hoor, gewoon om te zeggen dat ik Axel een blaaskaak vindt en dat koppeltje degoutant !
Eddy

Eddy
0 x
Viva Hércules !
Viva Hércules !
-
- Nog geen rang
Alright, sorry voor het hier plaatsen van een post over Rafaël. Ken het forum nog niet zo goed, daarmee... 

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
- Kwast
- Poster rang 5
So truth! Maar ja, kennelijk valt Peggy op ballen.eddy en nancy schreef:Was ook geen kritiek hoor, gewoon om te zeggen dat ik Axel een blaaskaak vindt en dat koppeltje degoutant !![]()
Eddy
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik ergerde mij vooral aan Leo eergisteren toen hij het had over zijn 'natuurlijke autoriteit' en dat sommigen (Waldek) altijd 'knechten' zullen blijven.
0 x
-
- Poster rang 5
goh, dat vond ik eerder grappig, vooral omdat Frank hem direct op z'n plaats zette.johan1969 schreef:Ik ergerde mij vooral aan Leo eergisteren toen hij het had over zijn 'natuurlijke autoriteit' en dat sommigen (Waldek) altijd 'knechten' zullen blijven.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Luc
- Poster rang 4
Axel: dat halfhollands accent vind ik ergerlijk, doet me wat denken aan kapper Yves destijds die bij Rosa werkte. Was ook zo'n personage dat ik niet echt tof vond.
0 x
-
- x 435
dat soort zevern hoor ik elke dag van mensen die denken dat ze "natuurlijke leiders" zijn, pure hoogheidswaanzinjohan1969 schreef:Ik ergerde mij vooral aan Leo eergisteren toen hij het had over zijn 'natuurlijke autoriteit' en dat sommigen (Waldek) altijd 'knechten' zullen blijven.

0 x
- eddy en nancy
- Poster rang 3
- Contacteer:
Gisteren met stip op 1 : de misselijk makende "voetbalsupporters" die Franky hebben aangevallen.
Eddy
Eddy
0 x
Viva Hércules !
Viva Hércules !
- fan_van_marianne
- Poster rang 2
eddy en nancy schreef:Gisteren met stip op 1 : de misselijk makende "voetbalsupporters" die Franky hebben aangevallen.
Eddy

0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 578
De acteur is dan ook een nederlander (maastricht) denk ik.Luc schreef:Axel: dat halfhollands accent vind ik ergerlijk, doet me wat denken aan kapper Yves destijds die bij Rosa werkte. Was ook zo'n personage dat ik niet echt tof vond.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Axel is van origine een Nederlander. Ik vind ook dat je op bepaalde momenten kan vernemen dat hij geen zuiderling is. Het zou beter zijn als hij gewoon Nederlands sprak. Ook al woont hij sinds geruime tijd in België, het verschil blijf je horen. Er zijn meer Nederlandse Acteurs en actrices die in België zijn gaan wonen. Gezien hij in meerdere series in België meespeelt ben ik dit wel gewend. Ik vind hem in Thuis een ontzettende eikel! Hij doet Peggy pijn, loopt over haar heen en als meneer zijn zin niet krijgt sleept hij haar voor de rechter.

0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
- willem criel
- Nog geen rang
Echt zuiders kan je het vlaams niet noemen toch, wat is er in godsnaam verkeerd met een nederlandse tongval? Waarom moeten mensen het vaak over een dialect hebben? Alsof ze daarom slecht spelen. En axel is geen nederlander maar robert wel!Kwast schreef:Axel is van origine een Nederlander. Ik vind ook dat je op bepaalde momenten kan vernemen dat hij geen zuiderling is.
0 x
La vie est dûre sans confiture!