Simonne Backx (Marleen Merckx)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Re: Simonne Backx (Marleen Merckx)
Bravo Simonneke ! Nooit die mens vertrouwen , die brengt enkel last en problemen.
Tussen haakjes, zeg eens aan uw schminkster dat ze wat minder make up aan uw ogen doet ....
Tussen haakjes, zeg eens aan uw schminkster dat ze wat minder make up aan uw ogen doet ....
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Normaal dat Frank zich over zijn dochter ontfermt maar ook dat Simonne die saboteur van 't bedrijf niet binnen wil..
Onoplosbaar ? Nee : ' Frank op de zetel '
Simonne is te goed voor deze wereld.
Onoplosbaar ? Nee : ' Frank op de zetel '
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ja,Simonneke hield voet bij stuk,bravo. En wat we wel kunnen zeggen is dat ze Lukske toch wel kent.
Moderator bericht:
Moderator bericht:
Al wat niet in de aflevering zelf getoond is, is een spoiler - ook de voorstukjes in 'Thuis volgende week'.
0 x
Potentia Principatum
-
irissaxo
- Nog geen rang
- Caligula
- Poster rang 5

Niet echt nee, was het niet omwille van die aandelenaffaire tussen Lowie-Frank-Luc-en nog iemand die ik godvergeten ben? 
0 x
Potentia Principatum
-
Lazylady
- x 435
Omdat ze een relatie was begonnen met Luc?irissaxo schreef:Weet iemand nog waarom simonne en julia ruzie hadden?
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Omdat ze ondanks alles wat ze te weten gekomen is over Luc er toch terug mee samen is.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Kwast
- Poster rang 5

Hoe krijg je het voor elkaar om met de fiets vanuit stilstand zonder alcohol te vallen. Stond hij in de 7e versnelling?
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Caligula
- Poster rang 5

Mss wel zo een fiets met een motortje...
0 x
Potentia Principatum
- Caligula
- Poster rang 5

Nu staat Simonne natuurlijk wel voor een lastig parket. Ze wil Luc niet als aandeelhouder,Peggy wel.
Peggy daarentegen gaat noch Femke,noch Peter als aandeelhouder willen. Als dat geen prachtig Thuis scenario is dan weet ik het niet meer!
Nu weet ik natuurlijk niet hoeveel geld de Renzo heeft (en,nee ik vraag niet waar het vandaan komt),maar Renzo dan mss?
Peggy daarentegen gaat noch Femke,noch Peter als aandeelhouder willen. Als dat geen prachtig Thuis scenario is dan weet ik het niet meer!
Nu weet ik natuurlijk niet hoeveel geld de Renzo heeft (en,nee ik vraag niet waar het vandaan komt),maar Renzo dan mss?
0 x
Potentia Principatum
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
-
tvx1
- x 435
Het gaat om Peggy haar aandelen dus uiteraard. Het is eigenlijk vreemd dat Simonne hier iets over te willen heeft.jessie V. schreef:Heeft Peggy nog iets te willen in deze zaak?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Juist,ja. Het zijn Peggy haar aandelen. Maar geef toe dat gezien de Thuis-situatie dit toch wel een pittig debat kan worden.
0 x
Potentia Principatum
-
ikke
- x 435
Ik weet niet hoe het er in de echte zakenwereld aan toe gaat, maar ik vind het eigenlijk niet meer dan normaal dat de nieuwe aandeelhouder ook moet goedgekeurd worden door de andere partner(s). Hoe kun je een zaak anders draaiende houden?tvx1 schreef:Het gaat om Peggy haar aandelen dus uiteraard. Het is eigenlijk vreemd dat Simonne hier iets over te willen heeft.jessie V. schreef:Heeft Peggy nog iets te willen in deze zaak?
Dus in die zin heeft Simonne ook recht van spreken. En Peggy zal toch moeten rekening houden met Simonne, al was het maar omdat ze anders ook haar vader tegen zal krijgen...
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Dat is waar natuurlijk maar ik denk toch dat Peggy haar aandelen aan om het even wie kan verkopen tenzij het anders vermeld zou staan in de overeenkomst,maar zover gaan we niet gaan zeker. Voor mij is het gewoon gewild door de scenaristen die daar wat spanning in willen brengen. Stel maar eens dat Peggy's "beste vriendin" die aandelen koopt...Geef toe,toch wel echt Thuis hé! (Nergens anders klinken de woorden als sorry zo oprecht)
0 x
Potentia Principatum