Zo kwam dat bij mij ook over!Lacrimosa schreef:Volgens mij deed hij dat uit bezorgdheid dat Peter Femke wat gaat aandoen, niet omdat hij onzeker is dat Femke zou gaan twijfelen.
Tim Cremers (Jeroen Lenaerts)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
Rieka
- x 435
Re: Tim Cremers (Jeroen Lenaerts)
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 691
- x 532
Dat denk ik ook. Femke is trouwens een boetedoener bij uitstek (tegenover Simonne lijkt er ook geen eind aan de komen)
Ik denk dat hij haar toch tegen zichzelf wil beschermen. Ze zal weer overlopen van schuldgevoelens en alles wat er verder bij komt kijken.
Ik denk dat hij haar toch tegen zichzelf wil beschermen. Ze zal weer overlopen van schuldgevoelens en alles wat er verder bij komt kijken.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ik denk dat de meeste vrouwen zo'n bazige toon niet zouden pikken. Femke is toch haar eigen persoon en geen 'aanhangsel van...'Christel schreef:Dat hij zijn gezag dan maar mooi op z'n werk laat gelden, maar niet thuisexsencon schreef:Het is natuurlijk wel een flik hé!Christel schreef:Die "neen" kwam er inderdaad meer als een soort van bevel uit...![]()
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

- Crackers
- Poster rang 5

waarom?Poolaapje schreef:Wa ne sloef!
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ik vind dat Tim Femke toch wat meer mag steunen. Zij past haar leven aan zodat ze voor hem kan koken en hij kan studeren etc... haar eigen studies stelt ze uit omdat Tim voorgaat maar hij merkt dat niet.
Ik vind ook dat hij nogal uit de hoogte doet tegen Femke omdat ze geen diploma en wel n strafblad heeft. Hij had dat wel subtieler kunnen aanpakken.
Ik vind ook dat hij nogal uit de hoogte doet tegen Femke omdat ze geen diploma en wel n strafblad heeft. Hij had dat wel subtieler kunnen aanpakken.
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Hij heeft niets verkeerd gedaan en moet toch zijn excuses aanbieden omdat madam zijn uitleg verkeerd interpreteerd.Crackers schreef:waarom?Poolaapje schreef:Wa ne sloef!
0 x

-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 691
- x 532
Tim moet eens afleren zich steeds voor Nancy's karretje te laten spannen. Het is haar eigen stommiteit, had ze die brommer maar niet mee moeten geven. Iedereen kon aanvoelen dat die "vriend" niet zou betalen. En Tim gaat er maar weer braaf achteraan. Bovendien denk ik niet dat hij die brommer zomaar mee kan nemen. Het gaat hier toch om het woord van Nancy tegen dat van die vriend. Er is geen enkel bewijs van wel of niet betalen.
0 x
-
Wallanderjunior
- x 435
Ik vind het verkeerd dat Nancy te pas en te onpas beroep doet op Tim maar Tim heeft het volgens mij wel goed aangepakt
die Cyril kon trouwens net zo goed de brommer gestolen hebben, hij kan ook niet bewijzen dat Nancy die gewoon meegegeven heeft
en een betalingsbewijs heeft hij ook al niet
volgens mij is die Cyril wel al eerder met de politie in aanraking gekomen, t ziet er geen "braaf ventje" uit
die Cyril kon trouwens net zo goed de brommer gestolen hebben, hij kan ook niet bewijzen dat Nancy die gewoon meegegeven heeft
en een betalingsbewijs heeft hij ook al niet
volgens mij is die Cyril wel al eerder met de politie in aanraking gekomen, t ziet er geen "braaf ventje" uit
0 x
-
exsencon
- x 435
-
Wallanderjunior
- x 435
Inderdaadexsencon schreef:Cyril is ne vriend van Eddy, dat zegt genoeg.
volgens mij begint Tim de "vriendenkring" van Eddy ook al wat te kennen
hier kan hij ervaring opdoen met boefjes van allerlei pluimage (die Cyril is een geval apart, heeft vermoedelijk niet door dat er kappers bestaan
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 691
- x 532
Eddy zijn vriendenkring (en Eddy zelf) kan inderdaad een soort oefenterrein worden voor Tim. Een stageplaats voor zijn volgende examen. 
0 x
-
exsencon
- x 435
En lap! Brave Tim heeft het weer eens zitten. Wanneer gaat die jongen nu eens leren; Femke zelf had hem nog zo gewaarschuwd.
0 x
-
tvx1
- x 435
Tim had de brommer gewoon in beslag moeten nemen en de hele zaak moeten uitzoeken. Hij had hem niet aan Nancy mogen teruggeven.
0 x